Колеги, защо сега на -3 градуса навън вече за сигурно 3-ти или 4-ти път сутрин като си паля Бравата, не иска да запали от първия път. Пропуска си паленето (обикновенно върти 2 пъти (приблизително)) и пускам стартера. При второто подгряване и въртене си запалва. Много странно. Когато колата ми беше с всичките изгоряли свещи си палих и на -5 градуса (преди около месец), а сега смених и 4-те свещи и вече за 4-ти път (по спомен) пропускам първото палене (колата въобще не реагира, че ще запали и пускам стартера, като след 2-рото подгряване си пали, както всеки път - нормално).На тази температура (около -2 градуса) подгряването ми е около 4-5 секунди, което за JTD двигател е в нормите си.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може би проблем с паленето?
Collapse
X
-
Ами имам само един маркуч, този който е за връщане на нафтата, който от релсата влиза най-отгоре в нафтовия филтър.Той е омазнен (с нафта по него) и от двата края като го хвана се врътка целия заедно със скобите, ама той си е от 1 месец така и ме убеждаваха, че от там не може да се губи нафта. Аз бях загрижен да не бяга нафта от там и да ми се увеличи разхода. Въобще не изглежда да тече нафта и от двата му края защото по частите където е закачен са си чисти а просто все едно скобите не го държат и се е омазним (онафталил) целия, което говори, че излиза нафта от там.Ама той е за обратната нафта а не е в тази посока, която храни колата с гориво и за това си мисля, че проблема с паленето не е от него.doofiat написа:Огледай съединенията, сложи някоя друга скоба по маркучетата, погледни дали не ти прокапва от някъде нафта. Погледни темата ми "Капе нафта..."Вече проблема ти не е в свещите.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ако взима дори и малко въздух от някъде пак ще ти пали трудно.BO написа:Ами имам само един маркуч, този който е за връщане на нафтата, който от релсата влиза най-отгоре в нафтовия филтър.Той е омазнен (с нафта по него) и от двата края като го хвана се врътка целия заедно със скобите, ама той си е от 1 месец така и ме убеждаваха, че от там не може да се губи нафта. Аз бях загрижен да не бяга нафта от там и да ми се увеличи разхода. Въобще не изглежда да тече нафта и от двата му края защото по частите където е закачен са си чисти а просто все едно скобите не го държат и се е омазним (онафталил) целия, което говори, че излиза нафта от там.Ама той е за обратната нафта а не е в тази посока, която храни колата с гориво и за това си мисля, че проблема с паленето не е от него.doofiat написа:Огледай съединенията, сложи някоя друга скоба по маркучетата, погледни дали не ти прокапва от някъде нафта. Погледни темата ми "Капе нафта..."Вече проблема ти не е в свещите.
Коментар
-
Ами като намеря поне малко време да я оставя в някой сервиз да и сменя нафтовия филтър ще кажа да сменят скобите на маркучето.До колкото разбрах и за зимата е задължително да съм с нов горивен филтър, иначе въобще не знам на колко колометра е - с него купих колата.Отварях въздушния да го видя на какво прилича и изглеждаше добре, та се надявам предишния собственик да е сменил и горивния заедно с въздушния, за това до сега не съм го сменил.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Много сериозно прозвуча това със сервизаBO написа:Ами като намеря поне малко време да я оставя в някой сервиз да и сменя нафтовия филтър ще кажа да сменят скобите на маркучето.До колкото разбрах и за зимата е задължително да съм с нов горивен филтър, иначе въобще не знам на колко колометра е - с него купих колата.Отварях въздушния да го видя на какво прилича и изглеждаше добре, та се надявам предишния собственик да е сменил и горивния заедно с въздушния, за това до сега не съм го сменил.
Работата по смяната на филтъра и скобите, пък дори и самото маркуче да замениш е за има-няма 20мин. А обикновено подхода със сервиза е предпоставка работата да се отложи :D Не че те упреквам, но има една тема в раздела дето не знам що Nino се хайманосва и не я прави "важна"
Та основното нещо откакто има дизелови мотори е да се прегледат свещите и горивния филтър преди зимата.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар