Какво значение има формата на резервоара за количеството литри в него и съпротивлението на датчика, който се грижи за отчитането ?Уредът е калибриран. При тестовете колата е сложена "под нивел", и на всеки ом изменение на съпротивлението се знае колко литра са наляти. После някой е написал няколко реда програма, която според съответното съпротивление праща стрелката на съответното за тези литри място.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Аз нямам обяснение, но е факт, че горната половина ми спада по-бавно от долната половина. Може би поплавъка не е съвсем в час. Случвало ми се е 2-3 пъти да спра под наклон, като запаля лампата да свети, щото нафтата е избягала в единия край. Като слезна от наклона, след малко стрелката се оправя, обаче лампата продължава да свети докато не изгася колата.
Коментар
-
И при мен е така...в горната половина стрелката слиза по-бавно....но според мен точно заради резервата е това.....Едоин път я карах почти до отказ и стрелката беше в положение доста под края...седеше така все едно колата е загасенаAirfan написа:Аз нямам обяснение, но е факт, че горната половина ми спада по-бавно от долната половина. Може би поплавъка не е съвсем в час. Случвало ми се е 2-3 пъти да спра под наклон, като запаля лампата да свети, щото нафтата е избягала в единия край. Като слезна от наклона, след малко стрелката се оправя, обаче лампата продължава да свети докато не изгася колата.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Е, па я, като по-прост човек си мислим, дЕка показанията на онзи уред НЕ минават през компютъра или друг процесор! Извън шегата, не мисля, че има изчислителен чип, който да върши гореописаната дейност. Това е просто нивомер свързан за уреда, директно на таблото! На второ място - прецени, че има различни резервоари и ще е нужен различен софтуер специално за това, а това усложнява и оскапява производството.На трето място - вече е тествано и доказано, че не отчита вярно т.е или е прост нивомер или някой прави по-лош и скъп софтуер от моите френски колеги, което ми се струва НЕВЪЗМОЖНО!!! :D :D :DПОЗДРАВИogi28b написа:Какво значение има формата на резервоара за количеството литри в него и съпротивлението на датчика, който се грижи за отчитането ?Уредът е калибриран. При тестовете колата е сложена "под нивел", и на всеки ом изменение на съпротивлението се знае колко литра са наляти. После някой е написал няколко реда програма, която според съответното съпротивление праща стрелката на съответното за тези литри място.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Не съм сигурен, че това се обработва от компютър.ogi28b написа:Какво значение има формата на резервоара за количеството литри в него и съпротивлението на датчика, който се грижи за отчитането ?Уредът е калибриран. При тестовете колата е сложена "под нивел", и на всеки ом изменение на съпротивлението се знае колко литра са наляти. После някой е написал няколко реда програма, която според съответното съпротивление праща стрелката на съответното за тези литри място.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
На резерва съм карал 2-3 пъти. Всеки месец на заплата пълня до горе и изобщо когато се наложи пълня до горе. Напоследък рядко я чакам да падне под средата. Винаги допълвам, за да знам, че имам във всеки един момент. Та за това нямам много наблюдения за резервата.Geraka написа:И при мен е така...в горната половина стрелката слиза по-бавно....но според мен точно заради резервата е това.....Едоин път я карах почти до отказ и стрелката беше в положение доста под края...седеше така все едно колата е загасенаAirfan написа:Аз нямам обяснение, но е факт, че горната половина ми спада по-бавно от долната половина. Може би поплавъка не е съвсем в час. Случвало ми се е 2-3 пъти да спра под наклон, като запаля лампата да свети, щото нафтата е избягала в единия край. Като слезна от наклона, след малко стрелката се оправя, обаче лампата продължава да свети докато не изгася колата.
Коментар
-
Най-добрата практика е да е винаги по средата...Аз съм на този принцип,само ако не тръгна за морето или някоя по-далечна дестинация от СФ....Иначе от половин до пълен резервоар са си 20-25лт...Което са излишни килограми които ги мъкнеме ....демек по-висок разход (с мл.,но пак е по-висок) ...Така си мисля аз де !!!
Коментар
-
Reptile написа:Е, па я, като по-прост човек си мислим, дЕка показанията на онзи уред НЕ минават през компютъра или друг процесор! Извън шегата, не мисля, че има изчислителен чип, който да върши гореописаната дейност. Това е просто нивомер свързан за уреда, директно на таблото! На второ място - прецени, че има различни резервоари и ще е нужен различен софтуер специално за това, а това усложнява и оскапява производството. На трето място - вече е тествано и доказано, че не отчита вярно т.е или е прост нивомер или някой прави по-лош и скъп софтуер от моите френски колеги, което ми се струва НЕВЪЗМОЖНО!!! :D :D :DПОЗДРАВИПичо’е, ако смЕтате, че ш’седнем да ви лажем.... нема си измислям ся:Reptile - поздрави и на теб.vgeorgiev написа:Не съм сигурен, че това се обработва от компютър.
Напиши си колата в подписа, или в гаража, щото за другия ти проблем като четох, и после се чудих за каква кола говорим, и не разбрах... Производството се оскъпява и като монтират климатик с компютърно управление, вместо конвенционален аналогов, така да се каже. Та какво остава някой програмист да седне и да напраска една таблица с числа за 1/2 час. И после копи-пейст на 50 000 коли, и черта.ком
Коментар
-
Оги, виж какво става като караш 2.4жтд като атмосферен дизел.Разхода е само в София.С един резервоар от 59,25 литра - 909,6км пробегogi28b написа:Отново рекордно нисък разход за мен: 6.68 при каране само в София в продължение на 818 км. Половин литър оставих при смяната на филтъра, значи си става на практика кръгло 6.6 / 100 . Карам си все по един и същи маршрут, по един и същи начин. То даже беше и по-ниско в началото - около 6.2-6.3, ама след 450 км започнах да карам с включен компресор на климатика, и разхода скочи...
После ще си снимам и бележката, специално за колегата fihi, който не вярваше.
Рекорд
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Събота и неделя направихме малко разходка с двете коли извънградско.Аз карах на жената Пунтото а жената Либрата.Либрата през 100% от времето беше на климатик.Пунтото през 5% от времето беше на климатик.Двете коли бяхме една след друга, тоест скорост идентична.Разход:Пунто (1.7ТД) -> 5.9л/100кмЛибра (2.4жтд) -> 5.6л/100кмA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар