Jimy & едит: конвенционалните дизели загряват поне два пъти по-бързо от комънрейлите[/quote]Вярно е, предкамерните дизели по-бързо загряват, щом на3-тия км почва леко да се усеща топлото,приусловие че на място роботи до минута, и чак тогава потеглям.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Е па пуснете си ЕГР-а и ще загрявате. Работа на място около 2мин. докато отворя/затворя вратите... вътрешна циркулация и вентилатор на първа степен за 3-4км достигам 50*С при съвсем нормално каране. Радиатора на парното ми е нов и при тези 50*С вентилатора тръгва вече на 4-та степен и започва да си духа съвсем нормално.dobrujanetza написа:Е па Евро3 маторя няма загряване на място.Jimy написа:Аз не искам да влизам в спор! Моите доводи са в резултат на практически опит с двигател JTD105 в браво.Твоят опит как е придобит?
Коментар
-
Ровъра (2.0 ТД) чисто градско не съм го виждал над 8 (с изключение на един път с една гааадна нафта, но това е изключение) зима и лете, а минимума е бил 6.2. Обаче Темпрата (1.9 ТД) нещо ме тормози с 8+, миналата седмица даде над 9, а тази със снеговете и якото буксуване ще мине 13-14 ...
Аз ли съм проблемен или нещо да и гледам на тая кола? Уж всичко сменено, пък ...
И двете се карат нормално - с често усещане на турбото, дето се вика
Коментар
-
и моята е 1.9ТД 100 лятото е към 7.5/8 зимата горе долу с 1л отгоре градско извън града най много ми е падала на 4.6 ама това се случи един път каране с 90км и без клима каране с 120-140км и клима даде 6.5л/100кми според мен като искаме по икономични коли трябва да си вземем нови за тези 15 годишни мисля че е нормален разходаChefo77 написа:Ровъра (2.0 ТД) чисто градско не съм го виждал над 8 (с изключение на един път с една гааадна нафта, но това е изключение) зима и лете, а минимума е бил 6.2. Обаче Темпрата (1.9 ТД) нещо ме тормози с 8+, миналата седмица даде над 9, а тази със снеговете и якото буксуване ще мине 13-14 ...
Аз ли съм проблемен или нещо да и гледам на тая кола? Уж всичко сменено, пък ...
И двете се карат нормално - с често усещане на турбото, дето се вика 
Коментар
-
Иха-а-а, това за бензинова кола ли става думаemzo написа:Не знам как карате, аз чисто градско дизел под 10 не съм свалял.Средната скорост обикновено е 14км/чЗиме - лете - разликата е 1л. това е печка все пак, не бензинка.
-или за дизел.Ако е дизел нещо множко ми се струва.
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
На мен ми дава към 6 зимата и ми се вижда много, средна скорост 22 км.А за егр значи е по добре да го закача зимата? Че наистина по трудно сгрява, за 7-8 км с пуснато парно едвам дига 65 градуса, а радиатора отвън е леден.И без това няма абсолютно никаква разлика при мен дали е откачен/ закачен.emzo написа:Не знам как карате, аз чисто градско дизел под 10 не съм свалял.Средната скорост обикновено е 14км/чЗиме - лете - разликата е 1л. това е печка все пак, не бензинка.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Шлепа гори в момента (пред 10 дена засичане) 9,5/100 градско (най-гадното късо разстояние 2км.)Това е след сменен дебитомер. Миналата зима под 10/100 не падна. Да не казвам, че по едно време на -25 и към 11/100 отиваше.Колата е активната от подписа."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Това ти е средната скорост около показанието на книгата. Демек абсолютно нормално.Ако искаш да се сравняваш със средната скорост на Емо, то тогава Пунтото ще ти гори около 8, поне.infineon написа:На мен ми дава към 6 зимата и ми се вижда много, средна скорост 22 км.А за егр значи е по добре да го закача зимата? Че наистина по трудно сгрява, за 7-8 км с пуснато парно едвам дига 65 градуса, а радиатора отвън е леден.И без това няма абсолютно никаква разлика при мен дали е откачен/ закачен.emzo написа:Не знам как карате, аз чисто градско дизел под 10 не съм свалял.Средната скорост обикновено е 14км/чЗиме - лете - разликата е 1л. това е печка все пак, не бензинка.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз от кога казвам като се дава разход да се дава и средна скорост.Не може майните да ми пердашат на 5та в града с 70-80 по 10-15км пробег и да се хвалят на 6/100 градско
, да дойдат в Зарата да ги видя, де ще щъкат с 70-80 повече от 3км
Нищо лично към Майните, пичове са
p.s. не ми се мисли в малките градове, сигурно ще удрям 13-14/100
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Може би тук е момента да кажа ( мисля, че съм го споделял), че всъщност моите кратки разстояния са единствено и само по околовръстно движение, където имам два ненатоварени светофара, които не познават червената или зелената вълна. Ако ме пусне единия другия ще ме спре и обратно...Нека не съм коректив за градско каране с множество спирания, потегляния и прочие забавящи ме субективизми.emzo написа:Аз от кога казвам като се дава разход да се дава и средна скорост.Не може майните да ми пердашат на 5та в града с 70-80 по 10-15км пробег и да се хвалят на 6/100 градско
, да дойдат в Зарата да ги видя, де ще щъкат с 70-80 повече от 3км
Нищо лично към Майните, пичове са
p.s. не ми се мисли в малките градове, сигурно ще удрям 13-14/100
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар