JoroBoro написа:
Преглед на мнението
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Croma 1.9 JTD - Тракане на двигателя
Collapse
X
-
БлагодаряКонстан73 написа: Преглед на мнениетоВеднага ти казвам как са отворени.........Когато си пред колата, срещу двигателя, топчетата на които се закача рейката трябва да са във крайно ЛЯВО.
Или да съм по точен, да са в позиция към въздушния филтър.
Тракането значително намаля, след смяна на маркучите на обратната нафта, чистене на МАП цензора, и всички букси до които имах достъп.
Днес ще ги залепя в това положение.----------------------------
'00 Fiat Marea Weekend ELX 1.9 JTD 105
'99 Fiat Punto Mk2 HGT
Коментар
-
Колегата е прав. По добре да се махнат, но си е доста работа сваляне и качване на колектора.JoroBoro написа: Преглед на мнениетоБлагодаря
Днес ще ги залепя в това положение.
Залепи ги както казах и пиши за резултата.Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
Това е колата!!!!
Коментар
-
Знам много добре, и както по горе е написано.... подкрепям те че трябва да се махнат. Но ако става и с течен метал.S_BANKOV написа: Преглед на мнениетоявно не знаеш как изглеждат конструктивно.Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
Това е колата!!!!
Коментар
-
Моите бяха без болчета. Трите бяха махнати а четвъртата, в случая третата, едвам успях да изтръгна пеперудата, за да оставя само оста. Не ми се занимаваше да слагам тапи, и за това я изкормих и залепих. Доста зор беше да я счупя за да остане оста само.Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
Това е колата!!!!
Коментар
-
Това с "махнатите" го забрави, никой няма да свали колектора ,да махне 2 или 3 клапи и да го сложи обратно а другите да ги остави. Просто са паднали в мотора и си извадил късмет че не е станала беля. Пластмасовите клапи има малък шанс да не стане мармалад, проблема са болтчетата които също минават през мотора,и след това турбина със съответните поразии. Виж при последния модел пластмасов всмукателен колектор клапите са метални от неръждавейка ,там болтчета няма а са точковани за осите на клапите- при тях шанса за тотализиране на мотора е доста голям при попадане в цилиндрите.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
При мен бяха точно такива, поне тази която седеше. Без болчета. Лостчето на машинката беше откачено, и стоеше само клапата на 3ти цилиндър, застопорена в отворено положение. Няма как да са падали в мотора, защото на 1ви, 2ри и 4ти цилиндър имам метални тапи. Което ме навежда на мисълта че са махни още в Италия. Когато свалих колектора, тази която седеше леко се мърдаше и от оста издишаше. Хванах го при едно миене на мотора. Излизаха мехури и колата беше доста тромава. Знаех се да го сваля, за да се уверя в какво положение трябва да налея метала, и предпочетох да я изкормя, за да остане само оста. Това е.pi4_s_bravo написа: Преглед на мнениетоТова с "махнатите" го забрави, никой няма да свали колектора ,да махне 2 или 3 клапи и да го сложи обратно а другите да ги остави. Просто са паднали в мотора и си извадил късмет че не е станала беля. Пластмасовите клапи има малък шанс да не стане мармалад, проблема са болтчетата които също минават през мотора,и след това турбина със съответните поразии. Виж при последния модел пластмасов всмукателен колектор клапите са метални от неръждавейка ,там болтчета няма а са точковани за осите на клапите- при тях шанса за тотализиране на мотора е доста голям при попадане в цилиндрите.
Относно темата за тракането........ след наливането на течния метал, и сега, след като не издиша цилиндъра, тракането съвсем изчезна. От какво може да е било? Моля за идеи.Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
Това е колата!!!!
Коментар
-
Сваляй и ги махай. Някъде имаше размера на тапите из форума.JoroBoro написа: Преглед на мнениетоПложението с клапите определено е зле, 1-ва и 2-ра се въртят около оста си. На 1-ва се чувста и лек луфт нагоре-надолу. 3-та изглежда добре. 4-та се върти много трудно, предполагам от нагара вътре.Fiat Croma 1.9 JTD 150cc - automatic.
Това е колата!!!!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар