Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.0 Мултиджет питане за подгряването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    2.0 Мултиджет питане за подгряването

    Здравейте,

    Наскоро с сдобих с едно Седичи с 2.0 мултиджет дизел.
    Въпроса ми е:
    Колко бързо подгрява свещите с този мотор.
    Лампичката на таблото работи но гасне много по-бързо от очакваното. нещо като под 1с след завъртане на ключа. Разни други като за въздушите възглавници повече време си правят самодиагностика. И това дори и в големите студове -10-15*. Нормално ли е? и дали изобщо е подгряла като угасне и кога да завъртя на стартер?

    Опита показва че си пали веднага без да я изчаквам но трябва ли да я чакам някакво време след като е угаснала?

    Другия ми дизел 2.7 мерцедесов си подгрява (свети) едни добри 6-7 секунди при ниски температури и над 2с при топло време.


    Мерси

    #2
    orlincho написа: Преглед на мнението
    Здравейте,

    Наскоро с сдобих с едно Седичи с 2.0 мултиджет дизел.
    Въпроса ми е:
    Колко бързо подгрява свещите с този мотор.
    Лампичката на таблото работи но гасне много по-бързо от очакваното. нещо като под 1с след завъртане на ключа. Разни други като за въздушите възглавници повече време си правят самодиагностика. И това дори и в големите студове -10-15*. Нормално ли е? и дали изобщо е подгряла като угасне и кога да завъртя на стартер?

    Опита показва че си пали веднага без да я изчаквам но трябва ли да я чакам някакво време след като е угаснала?

    Другия ми дизел 2.7 мерцедесов си подгрява (свети) едни добри 6-7 секунди при ниски температури и над 2с при топло време.


    Мерси
    Тоя мергел CDI или помпа дюза???
    Комуникации реклама погрява малко, старите печки ги качваш 6/8/10 Дори и като запалят след още толкова се чува цък релето как ги спира.

    Коментар


      #3
      Нормално време за подгряване с управляеми свещи.
      Рангеле, ти пък къде се изцепи с това ЦДИ и помпа-дюза. Това да не ти е Фиата с червената нафта.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #4
        Нормално време за подгряване с управляеми свещи.
        Рангеле, ти пък къде се изцепи с това ЦДИ и помпа-дюза. Това да не ти е Фиата с червената нафта.
        Не помпа дюза в буквалния смисъл като на VW.

        Коментар


          #5
          rangel88 написа: Преглед на мнението
          Не помпа дюза в буквалния смисъл като на VW.
          Сигурно Фиата ти е преносен помпа-дюза.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Сигурно Фиата ти е преносен помпа-дюза.
            Зорлем се правиш качили помпата не ти качва до главата масло... Или те хапе коня...
            Последна редакция от ; 23.02.2017, 13:22.

            Коментар


              #7
              Ако се научиш да се изразяваш разбираемо, то може и да схвана какво си искал да кажеш.
              Настъпил съм жаба, коня умрЕ, защото една помпа с дюза го удари в главата.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                rangel88 написа: Преглед на мнението
                Тоя мергел CDI или помпа дюза???
                CDI предпоалгам - колата е корейцедес Санг Йонг абревиатурата му е XDI до колкото знам това 2.7 влиза във Ц-та, Е-та и МЛ-и на мерцедес

                Но въпроса беше за Фиата просто до сега не бях карал кола която толкова бързо да и гасне лампата.

                Другата която съм търкалял Мондео 97 също подгряваше за няколко секунди.

                Коментар


                  #9
                  orlincho написа: Преглед на мнението
                  CDI предпоалгам - колата е корейцедес Санг Йонг абревиатурата му е XDI до колкото знам това 2.7 влиза във Ц-та, Е-та и МЛ-и на мерцедес

                  Но въпроса беше за Фиата просто до сега не бях карал кола която толкова бързо да и гасне лампата.

                  Другата която съм търкалял Мондео 97 също подгряваше за няколко секунди.
                  Не зная кое точно кога и къде се прави, но за CDI съм чувал от човек който придава само мергел. И ми е казвал не CDI много е скъп за ремонти . Не комън рейл е по здрав иска малко по як двигател и си пушка.
                  Инак така си е служебният е Рено трафик и той за секунди подгрява дори и при чок бахър...

                  Коментар


                    #10
                    rangel88 написа: Преглед на мнението
                    Инак така си е служебният е Рено трафик и той за секунди подгрява дори и при чок бахър...
                    Е то всички подгряват за секунди. Някой за 1-2, други за 5-10. Все са си секунди.
                    A20DTH ЖТД ама не баш
                    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                    Коментар


                      #11
                      И на жената ситроенчето подгрява много бързо,лампата светва за 2-3 с,над нулата не светва.В големите студове палеше по леко от мареята,макар че има проблем с мотора
                      Последна редакция от янко; 24.02.2017, 10:44.
                      FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                      Коментар


                        #12
                        Е то всички подгряват за секунди. Някой за 1-2, други за 5-10. Все са си секунди.
                        Зорлем се правиш все едно си за ''сервиз"
                        Помпата не ти качва масло до главата...
                        Вакума ли ти се губи...
                        Цилиндрите ли ти издишат...
                        Центровка ли ти е избягала...
                        Иска диагностика и живи данни, инак можем да гадаем до утре...

                        Коментар


                          #13
                          Новите комън-рейл мотори подгряват кратко. Всеки по-технически грамотен може да си обясни защо. Както колегата по-горе каза, след определена темепратура изобщо не включват подгрева. Свещите подгряват и известно време след запалването при определени условия, което не се индикира от контролната лампа.

                          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

                          Коментар


                            #14
                            Новите комън-рейл мотори подгряват кратко. Всеки по-технически грамотен може да си обясни защо. Както колегата по-горе каза, след определена темепратура изобщо не включват подгрева. Свещите подгряват и известно време след запалването при определени условия, което не се индикира от контролната лампа.
                            Да де, ама не това е въпросът на автора.
                            Той пита защо на единия му комън рейл подгрява доста по-бързо от на другия.
                            И аз отговорих - разлика в подгревната система. Едната използва стандартни саморегулиращи свещи, а другите се регулират от модула за подгрев, като съответно подгряват много по-бързо от първия тип.
                            Ма тука някакви каращи с червена нафта започнаха с помпи-дюзи, чудеса направо.
                            A20DTH ЖТД ама не баш
                            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                            Коментар


                              #15
                              Да де, ама не това е въпросът на автора.
                              Той пита защо на единия му комън рейл подгрява доста по-бързо от на другия.
                              И аз отговорих - разлика в подгревната система. Едната използва стандартни саморегулиращи свещи, а другите се регулират от модула за подгрев, като съответно подгряват много по-бързо от първия тип.
                              Ма тука някакви каращи с червена нафта започнаха с помпи-дюзи, чудеса направо.
                              Какви помпи и дюзи ви гонят професор Вучков???
                              Питам комън рейл ли е или директен бой или или обикновен дизел...
                              Сложи си лигавник, че се оляхте тотално професоре.
                              Даже ме наплюхте през монитора. Как е възможно това ???
                              Последна редакция от ; 24.02.2017, 20:32.

                              Коментар

                              Working...
                              X