Абе най-добре като си върви и пали от раз хич да не е човъркам.Качи ли ми се иска само нещо да се направи с оборотите защото загряла студена все по 1000 ги държи
Ще отидеш при някой който разбира да ти направи лека корекция на обогатителя /смукача/, от това може да държи по-високи обороти и като загрее.Би трябвало и разхода да ти се е качил?
Първото нещо, което проверих като я взех е обогатителя за който споменава Nino. Когато е студен мотора работи с малко по-високи обороти. Това става с една лостова системка на помпата, а самата тя се дърпа/отпуща чрез късо жилце от автомататичния обогатител. Забелязал съм, термометъра стигне ли първата чертичка от скалата оборотите падат и повтарям с много малко. Аз също мисля,че оборотите при загрял мотор при мен са високи. Ходих при различни майстори: гледат, струват и не пипат нищо - добре били, ако ги свалели щял да се тресе мотора. Тук използвам на Tornado снимка, защото моите обороти при загрял мотор са точно тези. Какво ще кажете Колеги, как са при Вас?Иначе за тръгването по светофарите: тръгва и с малко газ по-тежко, а кога я сритам показва много добра динамика (да чукна на дърво, че каквото съм похвалил все се скапва), е изпушва в първия момент, но нали казахте скоро в една предишна тема - дизели караме!
Прикачени файлове
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
ET "ТРАЙЧО - DISEL" ВСИЧКИ ВИДОВЕ ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ И НАФТОВИ ПОМПИ GSM 0887 80 17 88 - Пламен кв."Орландовци", ул."Герено"10Там съм ходил с Бравото. За проверка и реглаж на дюзите, проверка свещи и реглаж на клапани взе 50 лв. Работи бързо и според мен качествено.Доволен съм, още повече че ходих и с FIAT ULYSSE, А и с предишната ми служебна Peugeot Expert.Просто си върши работата. Успех
ex Fiat Bravo TD 100 SX
ex Fiat Marea TD 125 ELX
Fiat Marengo TD 100
Lancia Zeta 2.0 JTD
Отивате в сервиза на PEUGEOT в кв.Люлин след тунела и там Ви казват всичко за колата.
А къде е връзката между Пежо и Фиат?То за казване и аз мога кажа всичко за колата, но въпроса е дали все пак вършат нещо - смяна на разпръсквачи, ремонт на помпи Лукас и т.н.На приказки всеки българин е силен!
А бре хора обадете се на (02- 46201122) това е сервиза на ФИАТ, намира се до летището записвате час и готово.казват ви целата историа на колата ако искате.струва 40лв.нема значение дали системата Ви е БОШ или не
А бре хора обадете се на (02- 46201122) това е сервиза на ФИАТ, намира се до летището записвате час и готово.казват ви целата историа на колата ако искате.струва 40лв.нема значение дали системата Ви е БОШ или не
За 40лв. ще ми направят диагностика на дюзите и помпата ли? Хайде давайте по-конкретни предложения и, ако обичайте четете за, какво иде реч в темата!
Коментар