Колеги, дайте да обобщим информацията, кой, къде е ходил и доволен ли е. Имам желание някой да погледне дюзите, но нямам идея, къде да отида. За помпата Lucas от четеното до сега разбрах, че ситуацията с диагностиката е леко "мисията невъзможна"!
Re: Последно, къде да си проверим дюзите и помпите!?
Vladim написа:
Колеги, дайте да обобщим информацията, кой, къде е ходил и доволен ли е. Имам желание някой да погледне дюзите, но нямам идея, къде да отида. За помпата Lucas от четеното до сега разбрах, че ситуацията с диагностиката е леко "мисията невъзможна"!
Намерих една визитка дадена ми от напуснал колега.Той има Браво 1.9 TD - 75 и беше доволен от майстора.На визитката пише:ET "ТРАЙЧО - DISEL" ВСИЧКИ ВИДОВЕ ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ И НАФТОВИ ПОМПИтел.: 93 666 43, GSM 0887 80 17 88 - Пламенкв."Орландовци", ул."Герено" №4Човека не го познавам.Знам, че е правилно да се пише DIESEL, но така е на визитката! Мисля, че във всеки читав сервиз могат да ти сменят, калиброват разпръсквачите.
За помпата търсих доста места и в Пловдив ходих, но и там се оказа, че не правят диагностика и са измекяри.Като говорих с шефа им по телефона преди да отида, ми обяснява как правели диагностика на Лукас, но на мен не ми направиха нищо, а ми казаха, че лопатките на помпата са износени и затова три месеца не палеше колата. Проблемът обаче се оказа в авансатора(оглеждаха обстойно около него), който капеше и затова не палеше.Не знам къде да се ходи вече.
Мдаааа за разпръсквачите - можеш да отидеш във всеки по- кадърен сервиз. Но помпата ако ти е лукас - положението е тежко. Нека колегите които са обикаляли повече да споделят - какво точно включва диагностиката? Защото аз живея с мисълта, че дебит на помпата се мери лесно и без специализирано оборудване. Бу трябвало "Супер Дизел" на околовръстното да се справят поне с това.
Мдаааа за разпръсквачите - можеш да отидеш във всеки по- кадърен сервиз. Но помпата ако ти е лукас - положението е тежко. Нека колегите които са обикаляли повече да споделят - какво точно включва диагностиката? Защото аз живея с мисълта, че дебит на помпата се мери лесно и без специализирано оборудване. Бу трябвало "Супер Дизел" на околовръстното да се справят поне с това.
Не могат. Ходил съм.- Супер Дизел - нямат софтуер за Лукас. Имат само за Бош. - Аути Италия са пълни дебили - нищо не могат и ме пращат в Супер дизел. - На Вантотрейд със звънял и те ми казаха, че нямат софтуер. - В "Сервиз Лукас" на Житница двама дядовци ми казаха да съм отишъл при тях след 5 дни, че спеца им го нямало, но се оказа, че и те нямат софтуер за ТД. Имат за JTD от 2000 г. нагоре.- Hit-ko в Ямбол също няма софтуери за диагностика на дизелови помпи.- При Наско(НСО) нямат софтуери за дизелови помпи- Сервиз D&S - преди Бриколаж Люлин в ляво - също нямат и оттам майстора ми каза да съм ходил в Солун, че там имало сервиз за диагностика на помпи Лукас и ми каза да съм мисли преди да си купя кола с помпа Лукас, защото нямало в България сервиз за диагностика.
Ама чакайте, Вие какво сте се хванали за тези помпи?! Не вярвам някой от Вас да има проблем чак с помпа.По скоро разпръсквачите на дюзите се прецакват от качествената ни нафта.Софтуер им трябва защото предполагам, че мерят показателите с компютър, а не както преди с "часовникови" стрелкови уреди.Какво може да се измери: Налягане което помпата подава към дюзите/те се калиброват към това налягане/, дебит на горивото и ъгъл на впръскване.За друго не се сещам в момента.
Като стана въпрос за ъгъл на впръскване doofiat,Vladim вашите резачки как тръгват на 1-ва.Мойта ако не и вкарам по сериозни обороти немога да трагна бързо на кръстовищата.Дали не е от тоя ъгъл на впръскване.Иначе пали чакмак празен оборот на стартера няма
Като стана въпрос за ъгъл на впръскване doofiat,Vladim вашите резачки как тръгват на 1-ва.Мойта ако не и вкарам по сериозни обороти немога да трагна бързо на кръстовищата.Дали не е от тоя ъгъл на впръскване.Иначе пали чакмак празен оборот на стартера няма
И аз съм като теб - ако не ги вдигна на около 2000 оборота на старта(тогава имам чувството, че съм Шумахер на старта на Гран При на Италия :D) , няма тръгване :D Не знам от какво е, но колко идва да сляза само да я побутна А иначе и моята след много ходене по мъките, вече 1 месец пали от раз без забавяне.
Като стана въпрос за ъгъл на впръскване doofiat,Vladim вашите резачки как тръгват на 1-ва.Мойта ако не и вкарам по сериозни обороти немога да трагна бързо на кръстовищата.Дали не е от тоя ъгъл на впръскване.Иначе пали чакмак празен оборот на стартера няма
Определено някак по-тежко тръгва от бензинка, но пък си и е тежка колата Аз до 2000 оборота при пръгване не достигам, но 1500-1600 там някъде.
Като стана въпрос за ъгъл на впръскване doofiat,Vladim вашите резачки как тръгват на 1-ва.Мойта ако не и вкарам по сериозни обороти немога да трагна бързо на кръстовищата.Дали не е от тоя ъгъл на впръскване.Иначе пали чакмак празен оборот на стартера няма
Това е ТУРБОДУПКАТА пичове, не се косете.Трябват обороти за стане турбото ефективно.Няма много общо с ъгъла на впръскване.Ако ъгъла не е този който трябва колата ще пуши много или хич, много ще върви/ няма да върви, ще работи много меко/твърдо.
Абе най-добре като си върви и пали от раз хич да не е човъркам.Качи ли ми се иска само нещо да се направи с оборотите защото загряла студена все по 1000 ги държи
Коментар