Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сутрин върти бавно първия път

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сутрин върти бавно първия път

    От седмица-две сутрин първото завъртане е бавно, сякаш няма ток. Връщам ключа и веднага при втория опит стартера върти нормално и пали.
    След това цял ден си върти нормално от първия път. Marea 2.4 JTD от подписа.
    Мисля че съвпада с доливане на вода на акумулатора над нормата, не знам дали може има връзка, или да се насоча към ревизия на стартера, или нещо друго?
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    #2
    По мое мнение акумулаторът е тръгнал. След първото палене батерията се "възбужда" и при второто успява донякъде да си даде тока.
    Пробвай с друг акумулатор или да ти дадат ток при първо палене - ако завърти лесно, сменяй акумулатора. Друго, което може да пробваш е преди да да запалиш е да включиш няколко последователни пъти фаровете, за да се "възбуди" батерията.

    Наскоро имах същия проблем с една Мазда. След смяна на акумулатора започна да върти здраво сутрин.

    Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

    Коментар


      #3
      wwalker написа: Преглед на мнението
      От седмица-две сутрин първото завъртане е бавно, сякаш няма ток. Връщам ключа и веднага при втория опит стартера върти нормално и пали.
      След това цял ден си върти нормално от първия път. Marea 2.4 JTD от подписа.
      Мисля че съвпада с доливане на вода на акумулатора над нормата, не знам дали може има връзка, или да се насоча към ревизия на стартера, или нещо друго?
      1 Клеясал стартер(нещо вътре ротор четки и др.).... като поседи повече и се спича... Що не пробваш сутринта с летва да го почукаш да видиш отлепва ли при първото въртене- едвам ли дори ще видиш къде камоли да го почукаш...

      2 Можеби ...

      Как е електролита на акумулатора ??? Ама ако е разреден няма да ще още повече и на 2/3/4/5 път....

      Коментар


        #4
        По мое мнение акумулаторът е тръгнал. След първото палене батерията се "възбужда" и при второто успява донякъде да си даде тока.
        Пробвай с друг акумулатор или да ти дадат ток при първо палене - ако завърти лесно, сменяй акумулатора. Друго, което може да пробваш е преди да да запалиш е да включиш няколко последователни пъти фаровете, за да се "възбуди" батерията.

        Наскоро имах същия проблем с една Мазда. След смяна на акумулатора започна да върти здраво сутрин.

        Моя като умираше (клетка по клетка) палеше 1/2 пътя ама 3/4 дори не жужеше авансатора и светеше ключа/ кода- а акумолатарите в къщи се сменят през 2 г умират си

        Коментар


          #5
          С доливането на вода си разредил електролира! Тествай го с ареометър и си зареди си акумулатора на зарядно задължително. С доливането си го убил още повече. Тествай го с ареометър и след зареждането.

          Аз съм успявал да изкарам с акумулатор максимум 5 години, като никога не съм доливал вода. Преди всеки задаващ се студ зареждам превантивно акумулатора на зарядно.

          Senza cuore saremmo solo macchine.... SKODA Yeti Adventure 2.0TDI 4x4 / FIAT Bravo Sport 1.9 MultiJet 16V / ex. FIAT Marea Weekend TD100

          Коментар


            #6
            Сега се надявам, че си сложил дейонизирана вода а не чешмяна???
            Щом отива работата на доливане значи сдава багажа.... Но се зарежда винаги след тази операция 1.26/127 го направи.... Ако не може да сложиш тромбата трябва да е 12.8 13.0 волта. Ама го мери като го закачиш на колата и пусни фаровете да изтегли тиковата (моментна) мощност... Може у вас крушка да му закачиш да свети да извади натрупването от зарядното (вероятно ще ти показва 13.2/13.4/13.6)

            Коментар


              #7
              Вода за доливане на акумулатори. Мисля си че по-скоро стартера е за ревизия. Преди 2 седмици Ключар-я на срещата в неделя разправяше, че нещо му станало на стартера и дърпал луд ток и тя моята да не чуе нещо. Не пречи да сложа батерията на зарядното следващия уикенд.
              Последна редакция от wwalker; 16.10.2016, 20:58.
              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

              Коментар


                #8
                wwalker написа: Преглед на мнението
                Вода за доливане на акумулатори. Мисля си че по-скоро стартера е за ревизия. Преди 2 седмици Ключар-я на срещата в неделя разправяше, че нещо му станало на стартера и дърпал луд ток и тя моята да не чуе нещо. Не пречи да сложа батерията на зарядното следващия уикенд.
                Да зареди е или пробвай с друг назаем или с помощи кабели.

                Коментар


                  #9
                  wwalker написа: Преглед на мнението
                  Вода за доливане на акумулатори. Мисля си че по-скоро стартера е за ревизия. Преди 2 седмици Ключар-я на срещата в неделя разправяше, че нещо му станало на стартера и дърпал луд ток и тя моята да не чуе нещо. Не пречи да сложа батерията на зарядното следващия уикенд.
                  И аз мисля, че акумулатора се предава. Миналата зима се излъгах, че като е сравнително нов, е добре и цяла зима се молих всяка сутрин да запали, е, палеше някак, но едва превърташе сутрин. Колко съм го мъкнал да го зареждам... Смених го и ник'ви грижи повече, сегашния върти на бургия
                  На човек не бива да му пада акумулатора зимно време, мамка му!
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                  Коментар


                    #10
                    Ще се окаже клемата на плюса. Свалих го да го заредя и видях, че се е счупила пластмасата и горния пръстен за стягане. На Брава-та нямаше такава пластмаса и клемата си беше цяла(мисля олово), а тук са 2 тънки(предполагам медни) пръстена. Какво да я правя тази чудесия, само втора употреба ли?
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      Същата кола, с 4 годишен акумулатор.
                      Също въртеше бавно на първи старт, после цял ден въртеше сравнително добре.
                      И така, докато акумулатора съвсем не издъхна преди няколко дни, и сложих друг, Gigawatt, много уважавана от мен марка.
                      С него върти страшно бързо, независимо, дали не е палена от два дни, или току що е загасена.
                      Още един глас за акумулатор. Сам избираш дали да го смениш сега, или някоя мразовита сутрин, след като запалиш с подаване на ток.
                      Клемата задължително трябва да си оправиш. Пластмасата и не важна, важно е контактните повърхности да са здрави и неокислени.
                      1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                      Коментар


                        #12
                        Сега вече едвам върти не само първия път и не пали изобщо. На моменти аха да завърти нормално и пак спира. Сложих нов акумулатор и няма никаква разлика. Смених клемата, няма разлика. Предполагам стартера е проблемен, както си мислих по-рано, но сега няма палене и идея си нямам какво да я правя.
                        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                        Коментар


                          #13
                          wwalker написа: Преглед на мнението
                          Сега вече едвам върти не само първия път и не пали изобщо. На моменти аха да завърти нормално и пак спира. Сложих нов акумулатор и няма никаква разлика. Смених клемата, няма разлика. Предполагам стартера е проблемен, както си мислих по-рано, но сега няма палене и идея си нямам какво да я правя.
                          Ами и аз така си мисля...
                          Ама като се сетя каква е врътката за стартера в домашни условия без канал и подходящи инструменти ....
                          Викай платформа или приятел и в сервиз едно 100/150/200 ще скъсаш....

                          Коментар


                            #14
                            След 10-тина опита в един момент завъртя нормално и запали, надявам се не за последно. Утре сутрин преди работа се уговорих да я оставя в сервиз за стартери, стига да завърти пак, че иначе не знам. На Брава-та съм сменял стартера с чисто нов и цената му беше 130лв. На тази ми излизат малко по-скъпи, но все пак я давам да го ремонтират, не сменят, че то иначе ще е баси и сервиза за стартери, то да сменя всеки с канал може за 15 мин.
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              wwalker написа: Преглед на мнението
                              След 10-тина опита в един момент завъртя нормално и запали, надявам се не за последно. Утре сутрин преди работа се уговорих да я оставя в сервиз за стартери, стига да завърти пак, че иначе не знам. На Брава-та съм сменял стартера с чисто нов и цената му беше 130лв. На тази ми излизат малко по-скъпи, но все пак я давам да го ремонтират, не сменят, че то иначе ще е баси и сервиза за стартери, то да сменя всеки с канал може за 15 мин.

                              Както ми казаха самия монтаж и демонтаж струва 100 лв 40 сваляне 60 качване за мареа тд 100....

                              Коментар

                              Working...
                              X