Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Може ли проблема да е в нафтата.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Брато, първо прегледай колата ама яката да е знаеш как е, после е стегни, и никога не си позволявай да гониш макс скорост, има разлика от скоростомер и оборотомер. Отивай на тракия в 4 и яко гас, ако имаш нафта ще се върнеш. Важното е като чукнеш педала за 5 секунди двигатела да отреагира пъргаво после следва следваща предавка и след това обезателно спирачка, полека се намаля докато влезес в синхрон с другите водачи и така... А при теб може да е кофти нафта, замърсен дебитомер , при тези скорости, замърсен МАП и още една торба датчици.
    Fiat Stilo JTD 115 NAV+ 2003

    Коментар


      #17
      StoianKacharov1997 написа:
      До 180 190 съм стигал на този баир а сега 150 максимално и то със мъки . Питам защото някой ме посъветваха да си изчистя катализатора но колата не ми изкарва почти никакъв пушек.На равно си набира добре 220 , 230. И се извинявам за грешката JDI ми е двигателя по навик съм написал TDI.
      Това Стило да не би да го караш със джанти 13-ки и гуми 185/45 . На твое място щом я усещаш че няма сила бих затапил егр-а бих направил една диагностика и по специално дебитомера бих погледнал , въздушен филтър ,горивен от кога не си сменял и така по етапно . Не вярвам да е катализатор щом я биеш така зверски .
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

      Коментар


        #18
        StoianKacharov1997 написа:
        evgeni85 написа:
        Възможно е като смениш автомобила със спортен такъв. А с тоя си карай и спазвай ЗЗДП. Не е шега да играеш на руска рулетка с живота ти и този на околните. Защото "ама аз не исках" вече е твърде късно!
        Мерси са съвета претърпял съм две катастрофи не съм карал аз а мой приятели който бяха нови както аз сега,и разбирам последствията.Не карам бясно 1 2 пъти че ще натиснеш повече е кабилно според мен.
        Не бе Тяна. Не ни се сърди. Много си млад. Син можеш да бъдеш на много от пишещите тук. Вярваш ли, че някой ще ти даде съвет, как да караш колата си по баири с 160-190. Може би такава скорост търсиш щом от 150 ти "умира" колата. И ние сме били млади и безразсъдни, но сме имали късмета и/или някой, който да ни вразумява.Карай си количката според правилата, възможностите и ограниченията. Тази скорост от 150 км/ч. си е екстрена за нашите автомобили. Аз лично си я позволявам много рядко и за кратко, само на магистрала и единствено в случаите, когато трябва да се изнеса бързо в лентата си.А отделно от горе писаното. Да - нафтата със сигурност е един от факторите. Аз лично съм усещал загуба на мощност с различни зареждания на колата си ( макар и не с 150 км/ч), но най-вече я усещам по разхода си.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #19
          Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.

          Коментар


            #20
            StoianKacharov1997 написа:
            Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
            Чудесно! Сега по баира нагоре с 140/150/160/170 км. спокойно може да викаш алах акбар алах акраб АЛАХ АКБАРРРР

            Коментар


              #21
              rangel88 написа:
              StoianKacharov1997 написа:
              Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
              Чудесно! Сега по баира нагоре с 140/150/160/170 км. спокойно може да викаш алах акбар алах акраб АЛАХ АКБАРРРР
              Вероятно трябва да си пусна брада

              Коментар


                #22
                StoianKacharov1997 написа:
                rangel88 написа:
                StoianKacharov1997 написа:
                Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
                Чудесно! Сега по баира нагоре с 140/150/160/170 км. спокойно може да викаш алах акбар алах акраб АЛАХ АКБАРРРР
                Вероятно трябва да си пусна брада
                И чалма!

                Коментар

                Working...
                X