Брато, първо прегледай колата ама яката да е знаеш как е, после е стегни, и никога не си позволявай да гониш макс скорост, има разлика от скоростомер и оборотомер. Отивай на тракия в 4 и яко гас, ако имаш нафта ще се върнеш. Важното е като чукнеш педала за 5 секунди двигатела да отреагира пъргаво после следва следваща предавка и след това обезателно спирачка, полека се намаля докато влезес в синхрон с другите водачи и така... А при теб може да е кофти нафта, замърсен дебитомер , при тези скорости, замърсен МАП и още една торба датчици.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Може ли проблема да е в нафтата.
Collapse
X
-
Това Стило да не би да го караш със джанти 13-ки и гуми 185/45 . На твое място щом я усещаш че няма сила бих затапил егр-а бих направил една диагностика и по специално дебитомера бих погледнал , въздушен филтър ,горивен от кога не си сменял и така по етапно . Не вярвам да е катализатор щом я биеш така зверски .StoianKacharov1997 написа:До 180 190 съм стигал на този баир а сега 150 максимално и то със мъки . Питам защото някой ме посъветваха да си изчистя катализатора но колата не ми изкарва почти никакъв пушек.На равно си набира добре 220 , 230. И се извинявам за грешката JDI ми е двигателя по навик съм написал TDI.
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov
Коментар
-
Не бе Тяна. Не ни се сърди. Много си млад. Син можеш да бъдеш на много от пишещите тук. Вярваш ли, че някой ще ти даде съвет, как да караш колата си по баири с 160-190. Може би такава скорост търсиш щом от 150 ти "умира" колата. И ние сме били млади и безразсъдни, но сме имали късмета и/или някой, който да ни вразумява.Карай си количката според правилата, възможностите и ограниченията. Тази скорост от 150 км/ч. си е екстрена за нашите автомобили. Аз лично си я позволявам много рядко и за кратко, само на магистрала и единствено в случаите, когато трябва да се изнеса бързо в лентата си.А отделно от горе писаното. Да - нафтата със сигурност е един от факторите. Аз лично съм усещал загуба на мощност с различни зареждания на колата си ( макар и не с 150 км/ч), но най-вече я усещам по разхода си.StoianKacharov1997 написа:Мерси са съвета претърпял съм две катастрофи не съм карал аз а мой приятели който бяха нови както аз сега,и разбирам последствията.Не карам бясно 1 2 пъти че ще натиснеш повече е кабилно според мен.evgeni85 написа:Възможно е като смениш автомобила със спортен такъв. А с тоя си карай и спазвай ЗЗДП. Не е шега да играеш на руска рулетка с живота ти и този на околните. Защото "ама аз не исках" вече е твърде късно!A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
Коментар
-
rangel88
Чудесно! Сега по баира нагоре с 140/150/160/170 км. спокойно може да викаш алах акбарStoianKacharov1997 написа:Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
алах акраб
АЛАХ АКБАРРРР
Коментар
-
Вероятно трябва да си пусна брадаrangel88 написа:Чудесно! Сега по баира нагоре с 140/150/160/170 км. спокойно може да викаш алах акбарStoianKacharov1997 написа:Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
алах акраб
АЛАХ АКБАРРРР

Коментар
-
rangel88
И чалма!StoianKacharov1997 написа:Вероятно трябва да си пусна брадаrangel88 написа:Чудесно! Сега по баира нагоре с 140/150/160/170 км. спокойно може да викаш алах акбарStoianKacharov1997 написа:Aко някой все пак следи темата искам да кажа , че смених въздушния , масления и горивния филтър тъй като колата я взех внос и се го отлагах въздушния не беше за смяна ама така и така бях почнал да давам пари казах си дай и него да сменя.Преди да ги сменя разкарах старата нафта която имаше доста странен цвят, и си сипах някакъв дизел с добавки който беше с 20 ст по скъп. И проблема ми изчезна и колата си върви точно както си вървеше преди.Но дали проблема беше в нафтата или в някой от филтрите незнам , важното е че се оправи.
алах акраб
АЛАХ АКБАРРРР


Коментар
Реклама
Collapse

Коментар