Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рено не пали МОЛЯ ЗА ПОМОШ ! 2.2ДЦИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    И сега аз ли трябва да ти кажа да оставиш тоя датчик на мира и да почнеш да разсъждаваш над думите ми за захранване със гориво.На компютър ще се вижда какво е налягането в рейла и ако спаднеколата ще огасне ,но компютъра няма да ти каже защо.Прави се тест на никото налягане със манометър свързан успореднов системата преди помпата за високо налягане .Ако налягането го няма или е нискосе мери директно помпата преди филтъра.От теста ще направим заключение дали е наред или не захранванетос гориво.Ако всичко е наред а колата не пали,сваляме за проверка дюзите и регулатора.Успех!

    Коментар


      #17
      Гледам си от Нови Искър, пиши ми на Л.С да се разберем кога да ти я прочета (събота след обяд или неделя) пари няма да ти взема. По време на движение от датчик РВ няма да гаснеш, сам си установил, че веднъж като запали и повече не е нужен.В темата от форума на Рено не съм ти писал, но мисля, че на Л.С нещо ме пита.Ако помпата е като на 150к.с то няма подкачваща помпа в резервоара. помпата за високо налягане си засмуква горивото и манометъра там няма да свърши работа.Ако ремъка не е зацепен както трябва грешките се появяват след около 1800об/м но ако не се чете с КЛИП грешката може да е неясна и подвеждаща.Поне моя 150к.с за всичко влиза в сервизен режим, но досега не е гаснал. Откачваш температурния датичк и макс 1500об/м

      Коментар


        #18
        chaveto написа:
        Гледам си от Нови Искър, пиши ми на Л.С да се разберем кога да ти я прочета (събота след обяд или неделя) пари няма да ти взема. По време на движение от датчик РВ няма да гаснеш, сам си установил, че веднъж като запали и повече не е нужен.В темата от форума на Рено не съм ти писал, но мисля, че на Л.С нещо ме пита.Ако помпата е като на 150к.с то няма подкачваща помпа в резервоара. помпата за високо налягане си засмуква горивото и манометъра там няма да свърши работа.Ако ремъка не е зацепен както трябва грешките се появяват след около 1800об/м но ако не се чете с КЛИП грешката може да е неясна и подвеждаща.Поне моя 150к.с за всичко влиза в сервизен режим, но досега не е гаснал. Откачваш температурния датичк и макс 1500об/м
        Добре колега обаче днес се мъчихме да свала проблемните дюзи поне едната и да пробвам с други дали ще запали ,защото няма палене в момента по никакъв начин ....... свалих болтовете на дюзата но е запекла страшно и нз как се вади в такъв случай
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #19
          Със специален инструмент!

          Коментар


            #20
            Днес бях при колегата да видя дали мога да помогна. Има доста оголени проводници.... които трябва да се изолират. Записва грешка COHERENCE BETWEEN CAMSHAFT SENZOR / ENGINE SPEEDПо време на стартер няма налягане в рейла както и обороти. Всичко е на 0.Колегата трябва да провери цялата инсталация по мотора и каза, че ще смени датчика на КВ.Лошото е, че проводника на свещта на 4-цилиндър беше дал контакт с един от тези на дюзата и не знам нещо по ЕКУ да не е омазано.

            Коментар


              #21
              Ужас!Ще се запали!

              Коментар


                #22
                specialista написа:
                Ужас!Ще се запали!
                Ужас да добре че видях и днес проверих кабелите и нямаше скъсани поне за сега ,сложих нов датчик на маховика и НИЩО ПАК ВЪРТИ И ДО ТАМ
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #23
                  Не знам дали бъркам но, защо сменяте датчик КВ при положение че няма налягане в рейката? И да има и да няма отчетени обороти няма да запали без налягане на горивото.Бушони проверявахте ли?
                  Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                  Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                  Коментар


                    #24
                    1.Грешката която записва е за липса на синхронизация.Каква е причината е друга работа.С тази случка с кабелите се въздържам от коментари.2.Би трябвало да не се интересува помпата от другите неща и да си направи налягане врейката.Интересувам се с коя точно помпа е колата и с кой регулатор.Това че помпата(евентуално) е със вградена помпа за ниско налягане не пречи да има проблем със доставката на гориво.Може да провериш като я захраниш от друго място(шише).Направи някоя снимка на помпа,регулатор интересуват ме номерата им..Успех!

                    Коментар


                      #25
                      cokata_23 написа:
                      Не знам дали бъркам но, защо сменяте датчик КВ при положение че няма налягане в рейката? И да има и да няма отчетени обороти няма да запали без налягане на горивото.Бушони проверявахте ли?
                      Налягане в рейката ще има но няма да е перфектно проблема е в както каза колегата синхронизация на датчици а и двата са нови , бушони не видяхме игоряли и ги проверихме но някой ако знае кой точно отговаря а палене или нещо като за датчици да каже.....
                      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                      Коментар


                        #26
                        Колега кажи точния модел на колата(к.с. година и т.н.)Направи ми една снимка на помпата.Искам да съм подготвен като взема думата :D Поздрави!

                        Коментар


                          #27
                          Еспас 3 2001ва 2.2 дци 130 коня.Помпа 0 445 010 028
                          Прикачени файлове
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            cokata_23 написа:
                            Не знам дали бъркам но, защо сменяте датчик КВ при положение че няма налягане в рейката? И да има и да няма отчетени обороти няма да запали без налягане на горивото.Бушони проверявахте ли?
                            А като има налягане а няма обороти тогава как ще запали?Дюзите като цяло няма да се добре. На стартер без да има признаци за палене връщат гориво и то доста, поне така ми обясни колегата.А каква е тази синхронизация?Дали е прескочил зъб или нещо друго? Като цяло положението не е розово защото е ровено от доста хора...ЕДИТ: сега се сетих, че това Рено трябва да има шок изключвател или там както е правилно да се каже. Не знам какво прекъсва, но май трябва да се провери.

                            Коментар


                              #29
                              chaveto написа:
                              cokata_23 написа:
                              Не знам дали бъркам но, защо сменяте датчик КВ при положение че няма налягане в рейката? И да има и да няма отчетени обороти няма да запали без налягане на горивото.Бушони проверявахте ли?
                              А като има налягане а няма обороти тогава как ще запали?Дюзите като цяло няма да се добре. На стартер без да има признаци за палене връщат гориво и то доста, поне така ми обясни колегата.А каква е тази синхронизация?Дали е прескочил зъб или нещо друго? Като цяло положението не е розово защото е ровено от доста хора...ЕДИТ: сега се сетих, че това Рено трябва да има шок изключвател или там както е правилно да се каже. Не знам какво прекъсва, но май трябва да се провери.
                              Има едно бутонче до филтъра той мисля че е шок.изкл ! Замервахме буксата дето идва до датчика на маховика и момчето дето я мери каза че няма никакво напрежение там нито на контакт нито на завъртане , на датчика на РВ има но до другия няма.. което ме навежда на мисълта за прекъснат кабел или изгоряло нещо по компютъра .. тези дни ще ходи на жичкаджия и ако не стане не знам вече.
                              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                              Коментар


                                #30
                                Ако не бъркам нещо,това което видях за тази помпа е че е като помпите на първите JTD(регулатора е на нея) т.с. трябва да имадоставна ел. помпа.Тази помпа когато се завърти без да има каквито и да е управления към горивната уредбатрябва да създаде около 80 бара налягане.Вие казвате че налягането е 0.Когато има налягане и няма обороти търсим оборотите.В случая няма нищо! За мен тази кола има повече от един проблем.Все пак трябва да се тръгне от някъде,ама колегата явно трудно се справя със напътствиятаи търси помощ от севизи,и става сложно както за обеснеие така и да върне коректно информация.Мога да помогна до толкова че мога да изпитам цялата горивна система;помпата;дюзите;регулатора и сензора за налягане.За да е ясно има ли проблем със нея или е на друго място.Поздрави!

                                Коментар

                                Working...
                                X