Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Рено не пали МОЛЯ ЗА ПОМОШ ! 2.2ДЦИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Рено не пали МОЛЯ ЗА ПОМОШ ! 2.2ДЦИ

    Колеги извинявам се че пускам тема за РЕНО но умниците в тъпия форум с тея френски кенефи са много интересни та така : карах си аз 2.2дци common-rail и преди много рядко тръгна да паля и ми изпише на таблото грешка ( една диаграма ) и от втори път винаги си пали , от месец колата пали когато си пожелае няма значение топла студена , гасне и в движение и после не пали , когато я дръпна пали в 95% и после отново си пали докато тя си реши ! смених датчик на РВ с НОВ , промяна няма , след това смених датчик полужение КВ стой ми на маховика с такъв от работеща кола и пак не иска , смених и датчика за високо на лягане дето е на рейката с дюзите там...пак не иска , ма диагностика показва само датчик РВ а кабелите му са здрави ,той е нов и пак не иска ...какво да правя тази кола вече не знам някой да ми помогне или да ми каже добър сервиз или пък ако някой иска да я купи веднага я давам защото ми скаса нервите :D
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Re: Рено не пали МОЛЯ ЗА ПОМОШ ! 2.2ДЦИ

    fuel injekcion написа:
    Колеги извинявам се че пускам тема за РЕНО но умниците в тъпия форум с тея френски кенефи са много интересни та така : карах си аз 2.2дци common-rail и преди много рядко тръгна да паля и ми изпише на таблото грешка ( една диаграма ) и от втори път винаги си пали , от месец колата пали когато си пожелае няма значение топла студена , гасне и в движение и после не пали , когато я дръпна пали в 95% и после отново си пали докато тя си реши ! смених датчик на РВ с НОВ , промяна няма , след това смених датчик полужение КВ стой ми на маховика с такъв от работеща кола и пак не иска , смених и датчика за високо на лягане дето е на рейката с дюзите там...пак не иска , ма диагностика показва само датчик РВ а кабелите му са здрави ,той е нов и пак не иска ...какво да правя тази кола вече не знам някой да ми помогне или да ми каже добър сервиз или пък ако някой иска да я купи веднага я давам защото ми скаса нервите :D
    Колега ,извинявам се ама ти така ще смениш всичко между предния и задния номер!Иска щателна проверка на компонентите от системата.Тези своеволия от страна на колатамного ми приличат на проблем със снабдяването със гориво.Аз бих я накичил цялата със манометри(там където не се вижда на диагностика)и не виждам причина да не се открие проблема.Това Рено кой модел точно е?Не че има някакво значение за проблема,ама гледам мислиш за продажба!Успех!

    Коментар


      #3
      Щом ти казва , че има проблем с датчика на РВ - значи там търси проблема. Провери окабеляването от датчика до ЕКУ-то.Провери мястото, където се монтира датчика.И не на последно място с КЛИП или с аутоком я закачаш ? Че последното обича да си прави свободни съчинения.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Ще ти дам една идея. Провери си стартера. Ядох го същия с гьола на нашите. Датчици зацепване тинтири минтири накраю се оказа разлепен магнит в стартера.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Излиза датчик на РВ но слагам нов работата същата ,кабелите са здрави .. дръпна я си запалва. и после си пали но гасне когато си реши .. колата е еспейс 3 2001 година 2.2дци 130к.с , може ли да е дюза и как се вадят тея дюзи и как се проверява дали е читава ? продавам го щом го оправя и се насочвам към бензинова мареа или алфа 155..
          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

          Коментар


            #6
            Да не е прескочил ангренажа, че да пищи за такава грешка?
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              При това описание си търси читав диагностик.Хвалят Явор - Авантайм сервиз. Гугъл ит.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                M5kov написа:
                Да не е прескочил ангренажа, че да пищи за такава грешка?
                Няма как да е след като ако запали си е много добре , лошата новина е че мерих връщащото гориво от дюзите и 2 от дюзите ми качиха по малко нафта по маркуча и почти еднакво количество а останалите 2 дюзи качиха почти 3 пъти повече нафта от другите 2 дюзи .... и сега стигаме до заключението че 2 дюзи са за смяна и не пали нали така ?
                FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                Коментар


                  #9
                  Не.А и тоз мотор пали до 2 прескочили зъба, поне 150 коньовия.Диагностика - следете, какво се случва. Тука само си гадаем.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    emzo написа:
                    Не.А и тоз мотор пали до 2 прескочили зъба, поне 150 коньовия.Диагностика - следете, какво се случва. Тука само си гадаем.
                    две диагностики при различни майстори показват датчик РВ , мен и преди така ми гаснеше но веднъж на седмица но веднага палеше .. но една от дюзите ми изпускаше компресия малко ..и днес като ги мерих две от тях много нафта връщат с сравнение на останалите 2... да ги смена ли защото постоянно по 20 лв на диагностика не мога да давам
                    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                    Коментар


                      #11
                      Хора разберете че диагностика не е само четене на грешките и толкова, има си проверки които се правят за да се стигне до проблема.
                      Фиат Крома 1.9 16v+
                      Фиат Браво 1.6 16v
                      Фиат Мареа 1.6 16v

                      Коментар


                        #12
                        За мен притеснителното е че гасне в движение.А може би тук се крие и отговора на проблема. :D Поздрави!

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          За мен притеснителното е че гасне в движение.А може би тук се крие и отговора на проблема. :D Поздрави!
                          и какъв ли е че трима майстори не разбират явно а не ми се дърпа по софия на случайни майстори който само да си вържат отново лаптопчето лапат по 30-40 лева
                          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                          Коментар


                            #14
                            То без лап топ няма да мине приятелю.Трябва да се гледат някой данни.Друг е въпроса кой какво вижда и как го разчита.Сега ще кажа няколко думи по въпроса:работеща кола с този моторще огасне:1.ако и спадне налягането в рейла под нужнотоТова може да се дължи на: а) проблем в някой от компонентите дюзи,помпа,регулатор б) липса на захранване със гориво до помпата за високо налягане(ел.помпа,филтър,сонда,регулатор на ниското налягане) 2.ако загуби датчика за обороти на коляновия вал или поради някаква причина до компа стигне информация която е не реална или той прецени че е опасна за мотора,ако има електрически проблем който прекъсва сигналите когато си иска До тук е размисъла защо гасне.Ако почнем да нищим защо не пали ще стане много дълго,но аз имам готов отговорНе пали поради същата причина от която гасне!Ако имаш технически познания кажида те карам да правиш разни проверки.Хванали сте се за датчик разпределителен вал,няма лошо не е сменен и пак същото.Ако успееш да я запалиш дори и със спрей за помощдокато работи мотора разкачи датчика за разпределителния вал да видим дали ще огасне!За сега толкова. Успех!

                            Коментар


                              #15
                              specialista написа:
                              То без лап топ няма да мине приятелю.Трябва да се гледат някой данни.Друг е въпроса кой какво вижда и как го разчита.Сега ще кажа няколко думи по въпроса:работеща кола с този моторще огасне:1.ако и спадне налягането в рейла под нужнотоТова може да се дължи на: а) проблем в някой от компонентите дюзи,помпа,регулатор б) липса на захранване със гориво до помпата за високо налягане(ел.помпа,филтър,сонда,регулатор на ниското налягане) 2.ако загуби датчика за обороти на коляновия вал или поради някаква причина до компа стигне информация която е не реална или той прецени че е опасна за мотора,ако има електрически проблем който прекъсва сигналите когато си иска До тук е размисъла защо гасне.Ако почнем да нищим защо не пали ще стане много дълго,но аз имам готов отговорНе пали поради същата причина от която гасне!Ако имаш технически познания кажида те карам да правиш разни проверки.Хванали сте се за датчик разпределителен вал,няма лошо не е сменен и пак същото.Ако успееш да я запалиш дори и със спрей за помощдокато работи мотора разкачи датчика за разпределителния вал да видим дали ще огасне!За сега толкова. Успех!
                              Имам познания но не са кой знае колко по точно дизелите най вече но това го пробвах с разкачането на датчика на РВ и колата не гасне продължава да работи но веднага на таблото изписва грешка и ако я загася не пали освен ако не го сложа ! Това го пробвах когато я дръпна и запали и след това си пали..
                              FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X