Човече, колата ти е била само на контакт докато са и правили диагностика, не с работещ мотор. Какво не е ясно..?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
MAREA TD 100 пали ама с пиниз.
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
-
rangel88
Ясно ми е . Както ми е ясно и че зор много много не са си дали май май.....batproho написа:Човече, колата ти е била само на контакт докато са и правили диагностика, не с работещ мотор. Какво не е ясно..?
Коментар
-
rangel88
Английски не ми е проблем . Тези долу мислех че са дето са ги отметнали и нз. дали са проблеми или остатчни. Кво съм се забил в live data и гледам градуси и % горе и не виждам доло....То защото ги написа на гърба с химикал....Но да модул си пише черно на бяло. А този модул къде да го търся ???specialista написа:На предпоследния ред пише че има грешка със модула за захранване на свещите.На последния че има записана грешка относно работата на авансатора.Аз също не знам английски,но когато искаш - намираш начин!Когато не искаш - намираш причини!Поздрави!
Коментар
-
Трябва ти добрата стара пробна лампа!Единия край на маса другия на свещите,подаваш контакт и търсиш идва ли захранване до тях.Ако си достатъчно сръчен може да им свалиш кабелите и да ги проверишедна по една,може и да ги свалиш самите свещи за най-точна проверка.Релето също може да се провери и т.н.Тези модели не са толкова сложни че да не може човек да се оправи със тях.Успех!
Коментар
-
rangel88
Тук си идваме на думата може книжка да съм взел вчера но съм ел техник.Но къде е този модул. Гледам снимки но не са на фиат. Да не е някъде до крушата там има едно две подобни неща .Едно кръгло (позверих се малко натъмно 23 часа на - 12 )Би трябвало от неги да излизат кабели към свещите.specialista написа:Трябва ти добрата стара пробна лампа!Единия край на маса другия на свещите,подаваш контакт и търсиш идва ли захранване до тях.Ако си достатъчно сръчен може да им свалиш кабелите и да ги проверишедна по една,може и да ги свалиш самите свещи за най-точна проверка.Релето също може да се провери и т.н.Тези модели не са толкова сложни че да не може човек да се оправи със тях.Успех!
Коментар
-
Тя думата модул е просто модерна и плашеща за обикновения човек да не пипа.Става дума за релето за подгрева,намира под акумулатора в задната част на стоиката му.Сам каза че си ел.техник така че може да провериш веригата и през релето.А паленето с подаване на газ се дължи на това че е пипана ГНП от много разбирачи.Успех!
Коментар
-
rangel88
То газ се дава за да не изгасне на студено време или кола инак си е без гас. Предполагам, че е от проблема в подгряването.Ясно а този авансьор (регулатор налягане на гориво ми е написано в сервиза) той подлежели на замяна от "нормални" хора (вадиш слагаш новия палиш и бягаш) или специалисти трябва да го пипат.И какво трябва да ми причини ако не е в ред. Нямам проблеми с мощост примерно...specialista написа:Тя думата модул е просто модерна и плашеща за обикновения човек да не пипа.Става дума за релето за подгрева,намира под акумулатора в задната част на стоиката му.Сам каза че си ел.техник така че може да провериш веригата и през релето.А паленето с подаване на газ се дължи на това че е пипана ГНП от много разбирачи.Успех!
Коментар
-
Аз моя авансаторен клапан бързо го смених за няма и 20-30 мин.Взех един голям ключ 32 мисля беше гаечен и го смених,моя беше протекъл и от там въздух и нафтата обратно в резорвара.Смених го и след това и свещите и няма проблеми тук в Силистра сутрин е много студено и си пали без проблем.Тоз двигател една свещ да не работи и има проблем с паленето.rangel88 написа:То газ се дава за да не изгасне на студено време или кола инак си е без гас. Предполагам, че е от проблема в подгряването.Ясно а този авансьор (регулатор налягане на гориво ми е написано в сервиза) той подлежели на замяна от "нормални" хора (вадиш слагаш новия палиш и бягаш) или специалисти трябва да го пипат.И какво трябва да ми причини ако не е в ред. Нямам проблеми с мощост примерно...specialista написа:Тя думата модул е просто модерна и плашеща за обикновения човек да не пипа.Става дума за релето за подгрева,намира под акумулатора в задната част на стоиката му.Сам каза че си ел.техник така че може да провериш веригата и през релето.А паленето с подаване на газ се дължи на това че е пипана ГНП от много разбирачи.Успех!Е46 330d 2++
Коментар
-
rangel88
Да то се вижда къде е един голям болн... Но питам защото някой казват че ГНП се пипа само от специалисти и др.Щом си го сменял значи може.Проблема вече е нов. Мисля, че от зор си е заминал бендиксът върти на празно стартера и от дъжд на вятър се опитва да зацепи само 2 пътя пробвах за по 3 секунди. А като знам къде е и колко е зорdasteri777 написа:Аз моя авансаторен клапан бързо го смених за няма и 20-30 мин.Взех един голям ключ 32 мисля беше гаечен и го смених,моя беше протекъл и от там въздух и нафтата обратно в резорвара.Смених го и след това и свещите и няма проблеми тук в Силистра сутрин е много студено и си пали без проблем.Тоз двигател една свещ да не работи и има проблем с паленето.rangel88 написа:То газ се дава за да не изгасне на студено време или кола инак си е без гас. Предполагам, че е от проблема в подгряването.Ясно а този авансьор (регулатор налягане на гориво ми е написано в сервиза) той подлежели на замяна от "нормални" хора (вадиш слагаш новия палиш и бягаш) или специалисти трябва да го пипат.И какво трябва да ми причини ако не е в ред. Нямам проблеми с мощост примерно...specialista написа:Тя думата модул е просто модерна и плашеща за обикновения човек да не пипа.Става дума за релето за подгрева,намира под акумулатора в задната част на стоиката му.Сам каза че си ел.техник така че може да провериш веригата и през релето.А паленето с подаване на газ се дължи на това че е пипана ГНП от много разбирачи.Успех!
Коментар
-
rangel88
Той татко беше правил някакви ключове специални и за стартер и за свещи.... От глухи ключове камъни чупещи колена и арматурни железа.... отрязани направени заварени....dasteri777 написа:Ауу голям зор е тоз стартер и него свалях преди 3 месеца,няколко часа си играх,накрая вместо да е с три болта е със 2 вече.А ключа го изправяш прав да е със ухото нагоре слагаш някоя отверка и развиваш.
Коментар
-
Значи ти си човека действай,и сподели после как е.rangel88 написа:Той татко беше правил някакви ключове специални и за стартер и за свещи.... От глухи ключове камъни чупещи колена и арматурни железа.... отрязани направени заварени....dasteri777 написа:Ауу голям зор е тоз стартер и него свалях преди 3 месеца,няколко часа си играх,накрая вместо да е с три болта е със 2 вече.А ключа го изправяш прав да е със ухото нагоре слагаш някоя отверка и развиваш.
Е46 330d 2++
Коментар
-
rangel88
Добре но има вероятност това да стане като се стопли сега пред блока на - 15 няма какdasteri777 написа:Значи ти си човека действай,и сподели после как е.rangel88 написа:Той татко беше правил някакви ключове специални и за стартер и за свещи.... От глухи ключове камъни чупещи колена и арматурни железа.... отрязани направени заварени....dasteri777 написа:Ауу голям зор е тоз стартер и него свалях преди 3 месеца,няколко часа си играх,накрая вместо да е с три болта е със 2 вече.А ключа го изправяш прав да е със ухото нагоре слагаш някоя отверка и развиваш.
E не е изключено да хвана някой който има опит да го свали и качи той (на разумна цена), че е много зор. Ако някой има мерак за някой лев да свирка аз съм в Пловдив.
Коментар
-
Даа шибания студ е проблема,някой гараж с канал не можеш ли да измислиш?Ако беше от бургас щях да ти предоставя моя да си свършиш работата.rangel88 написа:Добре но има вероятност това да стане като се стопли сега пред блока на - 15 няма какdasteri777 написа:Значи ти си човека действай,и сподели после как е.rangel88 написа:Той татко беше правил някакви ключове специални и за стартер и за свещи.... От глухи ключове камъни чупещи колена и арматурни железа.... отрязани направени заварени....dasteri777 написа:Ауу голям зор е тоз стартер и него свалях преди 3 месеца,няколко часа си играх,накрая вместо да е с три болта е със 2 вече.А ключа го изправяш прав да е със ухото нагоре слагаш някоя отверка и развиваш.
E не е изключено да хвана някой който има опит да го свали и качи той (на разумна цена), че е много зор. Ако някой има мерак за някой лев да свирка аз съм в Пловдив.Е46 330d 2++
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар