Извинявам се нещо телефона се бъгна
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
MAREA TD 100 пали ама с пиниз.
Collapse
X
-
rangel88 -
rangel88
Файда нулева обаче...pantofi написа:Да.Даваш контакт гасне лампата за свещите броиш до 7 и въртиш.То малко смешно звучи , но така вече 7 години не съм търсил даже причината.При мен само така пали няма значение дали е лято или зима не се ли изчакат тези 7 секунди пали трудно и пуши,но изчакам ли 7-10 сек пали от оборот незнам на какво се дължи това . За подгряването на няколко пъти незнам какъв ефект се търси , но съм чувал да се използва нека някой по запознат да кажеrangel88 написа:След 8 ще видя и ще докладвам. Тоест завъртам подгрявам гаси се лампата чяка и завъртам да запали.А този номер с няколко подгрявания имяли файдаpantofi написа:Опитай да запалиш 7-10 секунди след като загасне лапата за подгрев на свещите
Коментар
-
rangel88
Да де, но как старата ци палеше от ряз и други хора вземат проблеми нямат?Смачкаха е старата нафтата и истана тая е взехме след 2 месеца нафтата си седеше в варела и като се застуди почна да прави номера.Ще ходи на диагностика то се знае.... Да се видят свещи примерно или грешки.Ако случайно е това проблема нещо с бензин спирт за горене добавки можели да се оправи?Акъл ми дадоха и горивния филтър да сменя не е кой знае колко скъпо.[/quote]iliyan написа:Оправя се само с компрес от хладка вода по помпа подкачваща нафтова и горивен филтър. Тогава още като види ключа и пали от четвърт оборот.Пак ти казвам:щом това помага,причината е нафтата.
Коментар
-
Щом не си сменял горивния филтър след като си я купил,знаеш ли го кога е сменян и с каква нафта е карал.Така че задължително го смени.Можеш да си направиш една промивка на ГНП и дюзи с гас за горене по следния начин:откачаш маркуча /филтър-ГНП/ от филтъра и го пъхаш в бутилката;маркуча за излишната нафта от дюзите и него в бутилката,палиш и докато изгори гаста или докато ти се чака.Свещите можеш да си ги провериш с мултицет или амперклещи,щом и тях не си проверявал.
Коментар
-
rangel88
Сега май бащами беше ги проверил но не помня на тази или на старата...Е от диагностика нямали да се види ако е електрически проблема ??? Защото ръчичката ми замръзна докато премеря акумулаторът тая вечер, а и грам време и нерви нямам да пипам.iliyan написа:Щом не си сменял горивния филтър след като си я купил,знаеш ли го кога е сменян и с каква нафта е карал.Така че задължително го смени.Можеш да си направиш една промивка на ГНП и дюзи с гас за горене по следния начин:откачаш маркуча /филтър-ГНП/ от филтъра и го пъхаш в бутилката;маркуча за излишната нафта от дюзите и него в бутилката,палиш и докато изгори гаста или докато ти се чака.Свещите можеш да си ги провериш с мултицет или амперклещи,щом и тях не си проверявал.
Коментар
-
rangel88
Тя е 60 л. Как да е източа и в какво да е сложа. Ако е от нея с добавки бензин или спирт за горене ще се оправи ли???kokondrel написа:Ако нафтата сте я купували лятото не е препоръчително сега да я ползвате. Източи резервоара, налей друга (зимна) нафта и пробвай.
Коментар
-
Ми кат ти замръзва ръчичката и нямаш нерви, събери парички и я закарай в сервиз да ти я оправят.rangel88 написа:Сега май бащами беше ги проверил но не помня на тази или на старата...Е от диагностика нямали да се види ако е електрически проблема ??? Защото ръчичката ми замръзна докато премеря акумулаторът тая вечер, а и грам време и нерви нямам да пипам.iliyan написа:Щом не си сменял горивния филтър след като си я купил,знаеш ли го кога е сменян и с каква нафта е карал.Така че задължително го смени.Можеш да си направиш една промивка на ГНП и дюзи с гас за горене по следния начин:откачаш маркуча /филтър-ГНП/ от филтъра и го пъхаш в бутилката;маркуча за излишната нафта от дюзите и него в бутилката,палиш и докато изгори гаста или докато ти се чака.Свещите можеш да си ги провериш с мултицет или амперклещи,щом и тях не си проверявал.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
rangel88
Ще ида на диагностика да видя технически как е положението. После ще му мисля, но сигурно ще пробвам (от най-евтиното ги почвам) горивен филтър добавки др.muns61 написа:Ми кат ти замръзва ръчичката и нямаш нерви, събери парички и я закарай в сервиз да ти я оправят.rangel88 написа:Сега май бащами беше ги проверил но не помня на тази или на старата...Е от диагностика нямали да се види ако е електрически проблема ??? Защото ръчичката ми замръзна докато премеря акумулаторът тая вечер, а и грам време и нерви нямам да пипам.iliyan написа:Щом не си сменял горивния филтър след като си я купил,знаеш ли го кога е сменян и с каква нафта е карал.Така че задължително го смени.Можеш да си направиш една промивка на ГНП и дюзи с гас за горене по следния начин:откачаш маркуча /филтър-ГНП/ от филтъра и го пъхаш в бутилката;маркуча за излишната нафта от дюзите и него в бутилката,палиш и докато изгори гаста или докато ти се чака.Свещите можеш да си ги провериш с мултицет или амперклещи,щом и тях не си проверявал.
Коментар
-
rangel88
Газ за горене светлинна ли имаш на ум????Чист спирт да е е онова лилавото? Или от аптеката?Май бях пробвал миналата зима с спорт за горене(някой тука беше казал, че има я вода в нафтата или конденз на или по горивния филтър и ставало скреж) ефект нямаше никакъв.iliyan написа:Лошото е че резервоара ти е пълен.Налей 1 л. газ за горене + 1 л. чист спирт и когато изгориш нафтата от резервоара,тогава смени филтъра.Купи си фуния с финна цедка,която задържа вода и си прецеждай нафтата.
Коментар
-
rangel88
Ето малко и от днес вече е топло.....https://www.youtube.com/watch?v=8iOe7K2yR84 Колата не е палена от 31. Само е пробвано няколко пътя да запали на студено но не успяБая пуше... Нз от тези 5 дена въртене без палене да не се е насабралоТова от ауспуха ме притеснява...https://www.youtube.com/watch?v=ux4mmkaFhs0Топла е вече
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар