Още един път благодаря на Ivel, че ми направи забележка за главата, след вятъра, пак я върнах, да минат и клапаните, да оправят ъгъла.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крома 1.9 120кс.
Collapse
X
-
точно това имах предвид.глава се прави безкомпромисно ,особено на дизелов мотор-корекция на ъгъла на клапаните,на леглата ,пасване,нови гумички и вятър,ако ще главата да е и на 100к.просто при теб се е получило чудесно.внимавай с избора на гарнитура-трябва да е с дебелина като старата,също трябва да измериш колко стърчи новото бутало от блока и колко старите(това съответно в гмт)
Коментар
-
До тук всички съвети бяха добре, но този съвет е много грешен!Гарнитурата се избира спрямо общото отнемане на материал от двете повърхности и почти никога не трябва да се слага такава, каквато е била махната, ако повърхностите са шлайфани.А щом старата е била с една перфорация, това означава, че двигателя е бил отварян вече и е сложен 2-ри размер.k76, ако сте отнели след шлайфа ~0.1мм от двете повърхности, то трябва да минеш на 3-ти размер гарнитура с 2 перфорации.ivel написа:.внимавай с избора на гарнитура-трябва да е с дебелина като старата,..A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
клега BO,тук си в огромна грешка.това колко ще шлайфаш главата няма касателство за дебелината на гарнитурата,да обаче това колко стърчат буталата над блока има огромно значение и от този размер си подбираш гарнитурата.иначе аз не виждам блока да е шлайфан.това е грешка на много майстори и като сложат по-дебела гарнитура ииии?
Коментар
-
+1. Точно и ясно.ivel написа:клега BO,тук си в огромна грешка.това колко ще шлайфаш главата няма касателство за дебелината на гарнитурата,да обаче това колко стърчат буталата над блока има огромно значение и от този размер си подбираш гарнитурата.иначе аз не виждам блока да е шлайфан.това е грешка на много майстори и като сложат по-дебела гарнитура ииии?
Коментар
-
по въпроса мога да изнеса и цяла лекция,но не ми се пише много.все пак ключът се крие в това ,че горивната камера на повечето дизелови автомобили ,както и този в случая не се намира в главата,затова и главата и нейният щлайф нямат касателство при избора на гарнитура.не така стоят обаче нещата при някои мерцедеси,на които горивната камера е в челото на главата(вдълбана е).при тях ако шлайфаш главата си длъжен да сложиш следващ размер гарнитура +0,2мм,сиреч ако шлайфаш,то я шлайфаш 2 дести и слагаш ремонтната гарнитура,която съответно е на космическа цена.какво обаче се случва-шлайфат 2 десети и слагат старата гарнитура и викат мерцедеса се разчука,е няма как,като горивната камера е намалена да не се разчука.това обаче само за една малка част от дизеловите мотори,на които горивната камера е в главата.между другото много майстори не могат да си обяснят чукането на мерцедесите след шлайф на главата,аз съм го обяснил-това е автомобил на който горивната камера е в главата и от това зависи избора на гарнитура
Коментар
-
Емо, това е ясно, то и само затапен да е, пак ще плаче, но като се лекува ДПФ-а, ще го видим и него. Питам, ако го елиминирам и свържа водата директно, освен по-бавното загряване на водата /то при затапен е пак същото/, някой чувал ли е за други аномалии.emzo написа:Проблема е, че ще трябва да редактираш софтуера на колата.Не би трябвало да влиза в авариен режим, но ще ти писука на таблото.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
-
Да, прав си за това фактически.Въпроса в случая е, че не може да съветваш да се слага такава гарнитура, каквато си махнал.Все едно да дадеш съвет да зацепиш новия ремък, спрямо стария.За това си има точно определени размери, които се мерят и се решава по тях как да се процедира. За това си има и пети, които се ползват и се зацепва двигателя по тях.Аз съм на 99% сигурен, че този двигател е отварян преди това, за да бъде с гарнитура с един отвор.Никога до сега не съм виждал за първи път отворено жтд с гарнитура на 1-ви ремонт.Както и никога не съм виждал блок с бутала на 1-ви ремонт, или бутални болтове на първи ремонт, или лагери на 1-ви ремонт.Винаги не отварян двигател е на клас-А бутала, лагери и гарнитура от завода.ivel написа:клега BO,тук си в огромна грешка.това колко ще шлайфаш главата няма касателство за дебелината на гарнитурата,да обаче това колко стърчат буталата над блока има огромно значение и от този размер си подбираш гарнитурата.иначе аз не виждам блока да е шлайфан.това е грешка на много майстори и като сложат по-дебела гарнитура ииии?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
тук просто допускаме,че двигателя не е отварян.но аз искам да кажа че избора на гарнитура се определя от това колко стърчат буталата над блока.да ,принципно ,може някой некадърник да е сложил неправилна гарнитура и тогава става вече друго.между другото за дупките не си прав,защото не ме карай да ти покажа снимка на добло 2008г,поддържам го от 110к,купено от българия,на което гарнитурата му е с 1 дупка.мотора не е отварян никога,в момента е на 178к
Коментар
-
Не претендирам за абсолютна точност, но доколкото разбрах от сервизната информация, ауто италия и още един доставчик на части, бутала А-В и С се монтират на нови двигатели, максималната разлика между А и С 0,034, което също ги изключва като ремонтни, за гарнитурите, без и с една дупка със сигурност се слагат в нови мотори, за тези с две не съм сигурен. Мисля, че това е свързано с брака който биха реализирали, ако слагаха само А клас. Днес ЕГР получи две тапи от 6мм, надявам се да държат.Либра 1,9 жтд 2000г. LX
Фиат Крома 1,9 2009г.
Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар