http://www.dizelist.ru/index.php?id=41 , както и целият сайт. От ПКБ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
COMMON RAIL
Collapse
X
-
Ще се опитам и аз да съм полезен на любознателните:http://common-rail.ru/ Заслужава си човек да изгуби няколко часа разглеждайки този сайт. Поздрави!!!
Коментар
-
Само, за да вкарам малко разяснение - колегите по-горе са прави - Common Rail принципа е създаден и патентован от Фиат, в последствие продаден на Роберт Бош.ФИАТ първи стартирам прилагането му в пътнически автомобили, последвани през 2000г от Рено(DCI), ПСА(Пежо-Ситроен) (бележи се като HDI) и Мерцедес (CDI), през 2001-ва от Форд(TDCi), 2003-та Opel (CDTI) и Фолксваген едва през 2008 с Пасат B-7 (те запазват означението TDI).След 2002 започва масовото имплементиране на Common-rail мотори от повечето автомобило-производители, включително Японските и Корейските'99 Palio I Weekend 1.7TD
Коментар
-
Колега,Мерцедес е пръвия немски производител който използва комън-рейл системата и това става 1998 г. /а не 2000г./ при Ц класата или по-точно C 220 CDI.Иначе доколкото знам първата кола с комънрейл е Fiat Croma TD i.d. и след това (Октомври 1997) официално излиза Alfa Romeo 156 JTD.Много се учудих като видях IFA W50 от 1985г. с комънрейл двигател.Камиона стои в индустриалния музей в Chemnitz-Германия,но не е влезнал в масово производство поради финансови причини най-вероятно.siegfrid написа:ФИАТ първи стартирам прилагането му в пътнически автомобили, последвани през 2000г от....и Мерцедес (CDI),Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
-
Жоро е най близо до истината, идеята за дизел с изцяло електроно управление се заражда отдавна.. Има много разработки, но всичките не се внедряват в мосово производство..Фиат възражда идеята, и финансира робърт-бош за да я разработи, като държи абсолютните права над системата..Но концерна фиат директно, и самостоятелно НЕ! разработва, никога няма да разработи, и няма желание да разработва, нито една дизелова или бензинова инжекционна система..Ако не вярвате, проверете компютрите, на фиатите какво пише, сименс, бош, магнет-марелли, ако намерите да пише фиат, снимайте и аз да видя, че досега не съм виждал електронен контролен модул с емблемата на фиат..И все пак, не може да се отрече, големият принос на компанията FIAT за внедряването на тази технология в колите, просто фиат прави това което други се провалят, една идея да се превърне в реалност, и да се внедри масово, и го прави като изпреварва всички други..._жоро_ написа:Много се учудих като видях IFA W50 от 1985г. с комънрейл двигател.Камиона стои в индустриалния музей в Chemnitz-Германия,но не е влезнал в масово производство поради финансови причини най-вероятно.
Коментар
-
Например в разлика в налягането в общата рампа.Ето тук попаднах на интересен документ, които хвърля общ поглед на DENSO Common Rail, съвсем случайно го видях, даже не съм го и чел, но някой може да иска да си прочете. Всъщност тази система се вгражда може би в Тойотите ? http://www.denso.co.jp/motorshow/200...df/pdf02_e.pdf
Коментар
-
Разликата, за кяото веднага се сещам е в броя на впръскванията на гориво.Докато при Първото поколение на Common Rail-дизелите впръскванията са 3 (начално, работно, затихващо) , то при второто поколение впръскванията са вече 5 брой.Идеята е да има по-плавна (съответно и по-тиха) работа на двигателя, а не добре познатата от старите дизелови агрегати шумна работа с отчетливи Детонацииthe_game написа:В какво се изразяват разликите при JTD -второ поколение спрямо предишното ?
Неотменно има и оптимизация на процесите с цел миниманизиране на разхода на гориво.
'99 Palio I Weekend 1.7TD
Коментар
-
а вижте това мисля че ще внеса малко светлина по вапроса кой е измислил Common raila цитирам го напраlо от сайта :,,Предшественикът на Common rail са акумулаторните горивни уредби, които се разработват първо в Русия от 1967 г. След това ФИАТ разучава технологията в сътрудничество с Bosch прави първия двигател през 1998 г., известни като акумулаторни горивни уредби с електронно управление,които получават английското наименование Common rail ("обща магистрала", т.е. общ акумулатор за всички дюзи)." а ето и линк кам сайта мисля че е достоверен:http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=244826FIAT Marea TD100 1999 без лети джанти
Коментар
-
Common Rail системата е много по-надежна и проста от предходната TDI.Помпата за високо налягане е много надежнма защото изпълнява само една функция-да пълни акумулатора с гориво под 1400 бара налягане.При TDI двигателите помпите са много сложни,защото трябва да изпълняват четири функции:1.Да създават високо налягане на горивото за дюзите.2.Да преразпределят това гориво към соответния цилиндър.3.Да подадат необходимото количество гориво.4.Да подадат горивото в нужния момент /с необнодимото предварение/.Затова тези помпи се управляват от втори компютър,който е върху самата помпа и дават много дефекти защото електрониката не се охлажда добре и всико е много сложно.Всички с Бош помпите на TDI имат големи проблеми и скъпи ремонти.Затовa умните купуват само Common Rail.Petar
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар