Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

COMMON RAIL

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    http://www.dizelist.ru/index.php?id=41 , както и целият сайт. От ПКБ.

    Коментар


      #17
      Ще се опитам и аз да съм полезен на любознателните:http://common-rail.ru/ Заслужава си човек да изгуби няколко часа разглеждайки този сайт. Поздрави!!!

      Коментар


        #18
        Само, за да вкарам малко разяснение - колегите по-горе са прави - Common Rail принципа е създаден и патентован от Фиат, в последствие продаден на Роберт Бош.ФИАТ първи стартирам прилагането му в пътнически автомобили, последвани през 2000г от Рено(DCI), ПСА(Пежо-Ситроен) (бележи се като HDI) и Мерцедес (CDI), през 2001-ва от Форд(TDCi), 2003-та Opel (CDTI) и Фолксваген едва през 2008 с Пасат B-7 (те запазват означението TDI).След 2002 започва масовото имплементиране на Common-rail мотори от повечето автомобило-производители, включително Японските и Корейските
        '99 Palio I Weekend 1.7TD

        Коментар


          #19
          siegfrid написа:
          ФИАТ първи стартирам прилагането му в пътнически автомобили, последвани през 2000г от....и Мерцедес (CDI),
          Колега,Мерцедес е пръвия немски производител който използва комън-рейл системата и това става 1998 г. /а не 2000г./ при Ц класата или по-точно C 220 CDI.Иначе доколкото знам първата кола с комънрейл е Fiat Croma TD i.d. и след това (Октомври 1997) официално излиза Alfa Romeo 156 JTD.Много се учудих като видях IFA W50 от 1985г. с комънрейл двигател.Камиона стои в индустриалния музей в Chemnitz-Германия,но не е влезнал в масово производство поради финансови причини най-вероятно.
          Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
          Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

          Коментар


            #20
            _жоро_ написа:
            Много се учудих като видях IFA W50 от 1985г. с комънрейл двигател.Камиона стои в индустриалния музей в Chemnitz-Германия,но не е влезнал в масово производство поради финансови причини най-вероятно.
            Жоро е най близо до истината, идеята за дизел с изцяло електроно управление се заражда отдавна.. Има много разработки, но всичките не се внедряват в мосово производство..Фиат възражда идеята, и финансира робърт-бош за да я разработи, като държи абсолютните права над системата..Но концерна фиат директно, и самостоятелно НЕ! разработва, никога няма да разработи, и няма желание да разработва, нито една дизелова или бензинова инжекционна система..Ако не вярвате, проверете компютрите, на фиатите какво пише, сименс, бош, магнет-марелли, ако намерите да пише фиат, снимайте и аз да видя, че досега не съм виждал електронен контролен модул с емблемата на фиат..И все пак, не може да се отрече, големият принос на компанията FIAT за внедряването на тази технология в колите, просто фиат прави това което други се провалят, една идея да се превърне в реалност, и да се внедри масово, и го прави като изпреварва всички други...
            Форум на българските неспециалисти.

            Коментар


              #21
              В какво се изразяват разликите при JTD -второ поколение спрямо предишното ?

              Коментар


                #22
                Например в разлика в налягането в общата рампа.Ето тук попаднах на интересен документ, които хвърля общ поглед на DENSO Common Rail, съвсем случайно го видях, даже не съм го и чел, но някой може да иска да си прочете. Всъщност тази система се вгражда може би в Тойотите ? http://www.denso.co.jp/motorshow/200...df/pdf02_e.pdf

                Коментар


                  #23
                  the_game написа:
                  В какво се изразяват разликите при JTD -второ поколение спрямо предишното ?
                  Разликата, за кяото веднага се сещам е в броя на впръскванията на гориво.Докато при Първото поколение на Common Rail-дизелите впръскванията са 3 (начално, работно, затихващо) , то при второто поколение впръскванията са вече 5 брой.Идеята е да има по-плавна (съответно и по-тиха) работа на двигателя, а не добре познатата от старите дизелови агрегати шумна работа с отчетливи Детонации Неотменно има и оптимизация на процесите с цел миниманизиране на разхода на гориво.
                  '99 Palio I Weekend 1.7TD

                  Коментар


                    #24
                    здравейте колеги,искам да попитам какжо значи JTD.Скоро си взех MAREA KOMBI 1,9 JTD.Та се питам какво точно е това.
                    kara fiat marea wikend

                    Коментар


                      #25
                      trak20 написа:
                      здравейте колеги,искам да попитам какжо значи JTD.Скоро си взех MAREA KOMBI 1,9 JTD.Та се питам какво точно е това.
                      JTD (uniJet Turbo Diesel)
                      FIAT Marea TD100 1999 без лети джанти

                      Коментар


                        #26
                        а вижте това мисля че ще внеса малко светлина по вапроса кой е измислил Common raila цитирам го напраlо от сайта :,,Предшественикът на Common rail са акумулаторните горивни уредби, които се разработват първо в Русия от 1967 г. След това ФИАТ разучава технологията в сътрудничество с Bosch прави първия двигател през 1998 г., известни като акумулаторни горивни уредби с електронно управление,които получават английското наименование Common rail ("обща магистрала", т.е. общ акумулатор за всички дюзи)." а ето и линк кам сайта мисля че е достоверен:http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=244826
                        FIAT Marea TD100 1999 без лети джанти

                        Коментар


                          #27
                          Common Rail-a ли се води JTD? Защото четох доста за JTD и имаше доста добри отзиви като ниска цена за подражка и издражливост, а от друга страна съм чувал че Common Rail-a е доста скъп за подръжка особено там дюзи, помпа и т.н.

                          Коментар


                            #28
                            ако на определените км се направят всички поддръжки Common Rail не прави проблеми даже Мжет двигателите които са второ поколение Common Rail правят по 500 000 км
                            Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
                            ESP ASR CC HH MSR 6AB

                            Коментар


                              #29
                              Common Rail системата е много по-надежна и проста от предходната TDI.Помпата за високо налягане е много надежнма защото изпълнява само една функция-да пълни акумулатора с гориво под 1400 бара налягане.При TDI двигателите помпите са много сложни,защото трябва да изпълняват четири функции:1.Да създават високо налягане на горивото за дюзите.2.Да преразпределят това гориво към соответния цилиндър.3.Да подадат необходимото количество гориво.4.Да подадат горивото в нужния момент /с необнодимото предварение/.Затова тези помпи се управляват от втори компютър,който е върху самата помпа и дават много дефекти защото електрониката не се охлажда добре и всико е много сложно.Всички с Бош помпите на TDI имат големи проблеми и скъпи ремонти.Затовa умните купуват само Common Rail.
                              Petar

                              Коментар


                                #30
                                PeTrOv3328 написа:
                                Системата Common Rail нея ли слагаха само HDI
                                JTD, CDI, HDI (разбира се вече има и други модификации) говорим все за система Common Rail
                                Аlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'

                                Коментар

                                Working...
                                X