PeTrOv3328 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
COMMON RAIL
Collapse
X
-
Твоят Фиат е първо поколение комън рейл-unijet с 2 впръсвания:едно предварително и едно основно.Всъщност разбирай че Common Rail е нещо подобно на пълната инжекция при бензина ама тази с директно връскване(GDI,FSI) само дето горивото се съхранява в общ резервоар(рейл) под високо налягане 1350-2000 бара.Да не си помислиш че Браво 1.6 като е "пълна инжекция" е с директно впръскване.Не ми се обяснява подробно принципа на комън рейла.За твойто Браво схемата е следната:подкачваща помпа в резервоара-помпа високо налягане-рейл-инжектори.Това е пътят на горивото, което се впръсква под високо налягане(1350 бара) в самия цилиндър.Не е лошо ако те интересува да почетеш за видовете горивни системи при бензина и дизела.Доста интересни неща ще научиш.Bravo JTD GT написа:Добре де моя Фиат като е JTD 99г. кое поколение Common Rail е
И всъщност да разбирам ли, че Common Rail е нещо подобно на пълната инжекция при бензина???
Коментар
-
Мерси Yellow_Flash_Colorz_PDT_18janyboy написа:Твоят Фиат е първо поколение комън рейл-unijet с 2 впръсвания:едно предварително и едно основно.Всъщност разбирай че Common Rail е нещо подобно на пълната инжекция при бензина ама тази с директно връскване(GDI,FSI) само дето горивото се съхранява в общ резервоар(рейл) под високо налягане 1350-2000 бара.Да не си помислиш че Браво 1.6 като е "пълна инжекция" е с директно впръскване.Не ми се обяснява подробно принципа на комън рейла.За твойто Браво схемата е следната:подкачваща помпа в резервоара-помпа високо налягане-рейл-инжектори.Това е пътят на горивото, което се впръсква под високо налягане(1350 бара) в самия цилиндър.Не е лошо ако те интересува да почетеш за видовете горивни системи при бензина и дизела.Доста интересни неща ще научиш.Bravo JTD GT написа:Добре де моя Фиат като е JTD 99г. кое поколение Common Rail е
И всъщност да разбирам ли, че Common Rail е нещо подобно на пълната инжекция при бензина???
JTD (UniJet Turbo Diesel)
Коментар
-
Колеги ще имам ли някакъв проблем с JTD-то, понеже докато зареждах на бензинноколонката не видях че наливам тир-дизел?Докато се усетя и ..14 литра налях...После след като го заплатих допълних с нормален дизел..Имам ли основание за притеснение?Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
Мисля, че няма място за абсолютно никакви притеснения.Разликата е само в пистолетите на колонките.Тези за ТИР дизелът са с доста по-големи и ми е чудно как си успял да го НАПЪХАШ!!! Модерните камионджийски двигатели са също CR и с доста големи изисквания към качеството на горивото.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Доколкото знам ТИР колонките са просто с по-голям дебит от останалите.Нафтата е същата.Не се притеснявай изобщо.i4kin написа:Колеги ще имам ли някакъв проблем с JTD-то, понеже докато зареждах на бензинноколонката не видях че наливам тир-дизел?Докато се усетя и ..14 литра налях...После след като го заплатих допълних с нормален дизел..Имам ли основание за притеснение?Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар