Абе вие наистина ли сменяте ремъци на 50 хил. км?!?В инструкцията на колата ми пише, че на 70 хил. се прави ИНСПЕКЦИЯ, а задължителната смяна е на 120 хил.На Капата го смених точно на 120 хил., и съм го снимал, че е без никакви напуквания.Ма като имате 500 лв излишни, сменяйте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
на колко години сменяте ангренажен ремък Sitlo 1.9 Jtd
Collapse
X
-
Един въпрос.Ако ти караш 120к извънградско, това да кажем ако караш със 120 км/ч, при 2000 оборота в минута.Аз карам на ден по 30 км със средно 2000 оборота в минута + 800 оборота в минута на празен ход. Като тези 30 километра ги минавам за 2 часа средно на ден - да кажем 40 минути каране и 80 минути празен ход.Може ли да кажеш колко оборота ще е направил твоя ремък и колко оборота ще е направил моя ремък, за 120к километра, при това просто задание?Immortal написа:Абе вие наистина ли сменяте ремъци на 50 хил. км?!?В инструкцията на колата ми пише, че на 70 хил. се прави ИНСПЕКЦИЯ, а задължителната смяна е на 120 хил.На Капата го смених точно на 120 хил., и съм го снимал, че е без никакви напуквания.Ма като имате 500 лв излишни, сменяйте
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
При така зададеното условие при втория вариант ще са около 5 пъти повече. Ако приемем че при празен ход оборотите на ремъка са около 100 за минута, то сметките са 15 милиона срещу 72 милиона оборота при 120к км. А относно Стилото всеки може да си отвори това http://www.fiat-lancia.org.rs/Manual.../100009215.pdf и на страница 212 да види, че наистина е на 120к км, НО като прочете човек звездичката пише, че независимо от изминатия пробег, ремъкът трябва да се сменя на всеки 3 години (когато се кара при студен климат, градско каране, празен ход за продължително време и т.н. т.е. при тежки условия) или във всички случаи на 5 годиниBO написа:Един въпрос.Ако ти караш 120к извънградско, това да кажем ако караш със 120 км/ч, при 2000 оборота в минута.Аз карам на ден по 30 км със средно 2000 оборота в минута + 800 оборота в минута на празен ход. Като тези 30 километра ги минавам за 2 часа средно на ден - да кажем 40 минути каране и 80 минути празен ход.Може ли да кажеш колко оборота ще е направил твоя ремък и колко оборота ще е направил моя ремък, за 120к километра, при това просто задание?Immortal написа:Абе вие наистина ли сменяте ремъци на 50 хил. км?!?В инструкцията на колата ми пише, че на 70 хил. се прави ИНСПЕКЦИЯ, а задължителната смяна е на 120 хил.На Капата го смених точно на 120 хил., и съм го снимал, че е без никакви напуквания.Ма като имате 500 лв излишни, сменяйте
FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Това е така, щото у Дойчландия се кара по 30к+ км на година и за 4 години е нормално да мине 120к км. А тук средното е 10-15к кмкроко61 написа:Дидо имам приятел работи в сервиз в Берлин и като си дойде винаги стигаме и до тази прословута българска смяна на 50000-голям смях пада
и затова 50к км е нормално за БгАко караш бус и му въртиш по 100 000 на година, тогава е друго (смяна масло на 50 000 км, ангренаж на 150 000)
FIAT Coupe 2.0 16V бензин/газ
Коментар
-
Колега,по твоите указания шайбата на генератора работи.Ще търся проблема другаде.Благодаря.Deqn написа:Колега има две или три теми за възела пистов ремък и ролки със снимки. Краткия отговор е ДА, може да е от нея. Но, може и да е от ролката на генератора. Може би си чувал, че тя е тъй-наречената фрайлауф ролка. Как се проверява? При свален ремък я хвани и рязко я завърти в посоката на движение на ремъка. После се опитай да я спреш с ръка. Ако ротора на генератора се опита да се върти със все ролката има проблем. Но ако той си се върти, а хванатата от теб ролка не, значи всичко е наред.dianko dimitrov написа:Като стана въпрос-моето Стило като пали притриса много яко.Демпфера на маховика е добре.Според вас от шайбата на коляновия вал ли е.STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
Колега ще пробвам този метод.Благодаря.nsn написа:Сваляш пистовия ремък и палиш без него-ако няма притрисане почваш да търсиш проблема по с-мата на пистовия ремък,ако има притрисане демпфера не ти е ОК.dianko dimitrov написа:Като стана въпрос-моето Стило като пали притриса много яко.Демпфера на маховика е добре.Според вас от шайбата на коляновия вал ли е.STILO-2003-115 HP-JTD Power
Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.
Коментар
-
От къщи до работата са ми точно 6 км.Изминавам ги всяка сутрин за 30 до 40 минути.Същото е положението и вечер.Тези 6 км се карат на 1-ва, спирачка, 1-ва, спирачка, 1-ва, 2-ра, спирачка, бръмчене на място и т.н....Ти прецени колко си натоварвам ремъка.Да, вярно, че месечно така минавам 240 км, а само с едно ходене до Ямбол правя още 1000, ама...Не искам да споря, ама нали се сещаш, че като са предписали 120 хил. км, тия неща производителите са ги отчели?Това, че българските майстори си измислят нови правила, за да си създават 2 пъти повече работа, а българските шофьори са лековерни и не вярват на инженерите, произвели автомобила, а на гаражния майстор Бай Иван, си е проблем за шоферите и добре-дошло за майсторитеBO написа:Един въпрос.Ако ти караш 120к извънградско, това да кажем ако караш със 120 км/ч, при 2000 оборота в минута.Аз карам на ден по 30 км със средно 2000 оборота в минута + 800 оборота в минута на празен ход. Като тези 30 километра ги минавам за 2 часа средно на ден - да кажем 40 минути каране и 80 минути празен ход.Може ли да кажеш колко оборота ще е направил твоя ремък и колко оборота ще е направил моя ремък, за 120к километра, при това просто задание?Immortal написа:Абе вие наистина ли сменяте ремъци на 50 хил. км?!?В инструкцията на колата ми пише, че на 70 хил. се прави ИНСПЕКЦИЯ, а задължителната смяна е на 120 хил.На Капата го смених точно на 120 хил., и съм го снимал, че е без никакви напуквания.Ма като имате 500 лв излишни, сменяйте
Аз даже бих им препоръчал да си сменят ремъците на всеки 10 хил. км. По-сигурно е някак.
Коментар
-
Даже за мултиджета и 1.6 16v пише, че се сменя на 150 хил. км.tambuhtaneca написа:А относно Стилото всеки може да си отвори това http://www.fiat-lancia.org.rs/Manual.../100009215.pdf и на страница 212 да види, че наистина е на 120к км, НО като прочете човек звездичката пише, че независимо от изминатия пробег, ремъкът трябва да се сменя на всеки 3 години (когато се кара при студен климат, градско каране, празен ход за продължително време и т.н. т.е. при тежки условия) или във всички случаи на 5 години
Коментар
-
Именно, ама...Immortal написа:Да, вярно, че месечно така минавам 240 км, а само с едно ходене до Ямбол правя още 1000, ама...Именно, защото освен километри, то са сложили и време. Точно за примера, който ти дадох.Както каза - гледай какво пишат и го спазвай. Пък то вземе, че дойде времето да сменяш на 50к според изискванията на производителя. :DА именно производителя казва, че при по-тежки условия (разбирай градско), да се сменя на всеки 36 месеца, или 80к километра.При нормални условия максималната смяна може да се удължи до 120к или 5 години.Immortal написа:Не искам да споря, ама нали се сещаш, че като са предписали 120 хил. км, тия неща производителите са ги отчели?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Няма значение какво е предписал производителя - то е за части за първоначално вграждане или при обслужване със същите в официален сервиз. Виждал съм ремък Дайко на 150 000, но съм виждал пак такъв изронен на 30 000, дтуг на 45, трети на 50...Иазобщо частите които слагаме тук са не второ, а трето и надолу качество. Затова е добре да се обслужва по често. Това е причината Дидо, не какво си е измислил майстора.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар