Гледах ти един по-стар клип за климатроника - там работи по-различно, не толкова металически. Да не би колектора да издиша нещо? При мен на Мареата имаше подобен ефект преди да притегна болтовете на колектора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква гарнитура след шлайф на глава
Collapse
X
-
Наистина е трудно, но си усетил какво се случва на 40. Отвън изглежда много по добре и всеки които я чуе ми казва, че нещо не съм добре. Вътре обаче и под товар положението е друго. Всичко съм стягал с динамометричен ключ и не ми се вярва да има нещо хлабаво.Airfan написа:Много е трудно от телефон да се усети, но на първия клип ми мърка идеално на мен. На втория чух как се промени звука на около 40 км/ч, но нямам идея защо.5-пъти съм зацепвал такъв и за мен не е нещо сложно, монтиран в Еспас е трудно защото е отдолу под предното стъкло.Само главата беше свалена, по натам не съм стигал. Главата беше ремонтирана изцяло, нови клапани, водачи, легла.....Корекцията на дюзите в момента варира +- 0.2-0.6 Всичко друго изглежда нормално като изключим това, че се промениха показанията на дебитомера. Преди показанията на празен ход бяха 45-46кг/ч сега има 58-60кг/чДнес ще нося дюзите на стенд, преди 30к всички параметри бяха в зелено.Вчера докато си говорих с приятели.... и се заговорихме за дюзите. Та едно приятелче което искаше да помогне е чистило дюзите с телена четка, взел най меката четка, но все пак ги е търкал по върха на разпръсквача яко докато светнат. Според един лешпер който се занимава с ремонт на такива неща май там се крие тракането, затова и казах, че ще споделя по късно за това. Просто не исках да ви давам насоки за да не ви подведа в мненията.Едно разбрах че този мотор е много "крив" за правилно зацепване!Не знам до каква степен е бил разглобяван,но определено има ангренаж който е мъка за механика!
Коментар
-
Не виждам причина в това че е почистена външната повърхност на разпръсквача да предизвика тракане.Като казвам че мъчно зацепването има в предвид че се ползват инструменти за блокиране на колянов вал и и двата разпределителни вала.Извинявай за въпроса ,но ти ползваш ли ги за зацепването?Ако можеш да гарантираш че всичко е така както трябва на 100%,то причина за твърдата работа остава във дюзите.Успех!
Коментар
-
Ползвам инструменти за зацепването, въобще и не съм си помислял да зацепвам без тях. Едната дюза я извадих с мокър разпръсквач, все едно е напълнила буталото и се е топнал разпръсквача. На други две пък не ми харесаха два от отворите на разпръсквачите, като това съм го гледал с лупа. Човека на който съм ги дал каза, че ще ги почисти на ултра звук и след това ще ги гледа на микроскоп и ако съм ги омазал ще трябва ремонт. Не се препоръчвало механично почистване там защото имало вероятност да се нарани някой отвор.
Коментар
-
Какви препарати, какви 5 лв.?Ако има боклук, който е оцелял на разпръсквача при 1300+ бара, то той заслужава да бъде там и вие не може да му влияете.
Чистене с телена четка? Кажи честно!
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Както казах телената четка е мека и най вероятно не е това което си представяте, размерите са и колкото на четка за зъби и косъмчетата са съвсем тънки и меки. Човека от къде да знае, че не трябва, трудно се търкало и взел телената:D Както и да е, нищо не се е случило с разпръсквачите. Три от тях са без никакви проблеми, но четвъртия инжектор влиза в червеното.Ограденото в зелено беше в червено, това е след смяна на клапан и още някакви неща ама не запомних какво точно е сменял лешпера. Още не съм пробвал какъв ще е ефекта, само я палих на място и работи доста по меко, също така няма сажди при форсиране на място.ivel написа:е, смъкнат разпръсквач,аз не бих го сложил без да го почистя,но не и с телена четка(това дори не ми се коментира)
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар