Проблемът е следния - от 3-4 дни ми се появи, та запалвам колата и в момента, в който спирам и я угасям, вадя ключа, а колата продължава да работи 2-3 секунди още и чак тогава спира. Това се появи заедно със светването на чек-а. Имаше 2-3 случая, в който, когато я паля чек-а изгася и когато изгасям колата всичко е нормално, но когато свети и чек-а се получава това закъснение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгасяне на двигателя със закъснение
Collapse
X
-
Напълно правилно,сваляш регулатора(ако е с цедка я чистиш)даваш на контакт докато е без регулатор,за да изхвърли нафтата от помпата и ЗАДЪЛЖИТЕЛНА смяна на горивния филтър.ivel написа:приятелю,скоро ще започнеш и да гаснеш в движение.причината е регулатора и високото ти налягане в рейлаBravo 1.9d 97г
Коментар
-
Предполагам регулатора не е Бош?madunko написа:Колеги, регулатора го смених точно преди 6 дни и на 2-я ден след смяната се появи този проблем. П.С. Регулатора е чисто нов...A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Подкрепям казаното от колегата specialista
Чека свети, защото при гасенето губи връзка с някои датчици и компа записва грешки. Ако се провери на диагностика с кои датчици губи връзка, ще се разбере кои модули се изключват и кои остават захранени след изключване от контакт. Така ще се локализира проблема. Предполагам и че колегата ще остане неприятно изненадан, ако не си припалва колата всеки ден, защото има вероятност да има модул който трябва да е изключен без контакт, а той най-вероятно остава захранен и консумира ток от акумулатора.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Върни стария за проба при гасенето(ако можеш да запалиш с него).Аз страдах от такива работи докато не му одрязах цедката,сега чакам дюзите да започнат да прават номера(защото боклуците се набиват в тях).madunko написа:BO регулатора е на Бош. Иначе пак казвам проблема се появи след смяната му.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Ами явно си попаднал на някакво менте.Върни си стария регулатор и ще видиш, че ще започне да гасне веднага.Също така е важно новия регулатор да се монтира с една гарнитура, която гарнитура я няма на стария регулатор, а той има един О-пръстен.Как монтира новия регулатор - с какви уплътнители?Важно е гарнитурата между регулатора и тялото на помпата да е там. Защото новия модел регулатори без тази гарнитура при монтажа му може да сплеска повече опорните О-пръстени и се получава тази аномалия, за която говориш. Това всичко ако си сигурен, че регулатора не е някакъв ментелив.madunko написа:BO регулатора е на Бош. Иначе пак казвам проблема се появи след смяната му.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар