Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Пунто 2 1.9D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    То от свещите се почва...Доколкото знам това е предкамерен дизел, при него подгрева е ЗАДЪЛЖИТЕЛЕН...!Може да си ги замериш с едно кабелче около 2 метра като посредата на кабела връзваш една крушчица(например от мигач, аз ползвах крушка за фар 55вата)Единия край на кабела на + на акумулатора, другия край където е лулата на свещта....Ако светне крушката значи свещта е здрава...Не ти препоръчвам да ги развиваш, ако не си сигурен че свещта не работи, защого се късат...Аз така скъсах преди години една свещ на един форд
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #17
      Преди 2 години са сменяни и четирите марка денсо, мериха ги уж са здрави но имам и четири нови бош, но не съм ги сменял. Проблема е че една от свещите е зад нафтовата помпа и смяната е доста трудна....

      Коментар


        #18
        delf написа:
        Преди 2 години са сменяни и четирите марка денсо, мериха ги уж са здрави но имам и четири нови бош, но не съм ги сменял. Проблема е че една от свещите е зад нафтовата помпа и смяната е доста трудна....
        Щом са здрави не ги закачай, не е там проблема...
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #19
          Той,проблема е ясен! Оставети ги тия свещи и т.н.Каквото е трябвало съм го казал на лични.Няма нужда да повтарям едни и същи неща за този модел.Той и без това е обременен със проблеми.

          Коментар

          Working...
          X