specialista написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи на Punto JTD
Collapse
X
-
Абе момче отвори една аутодата,това е елементарното да видиш какво са написали там.За да задоволя любопитството ти ще споделя че на пазара са се навъдили разни фирми които предлагата какво ли не.Аз като потрбител наскоро се опарих след като купих 4 бр.разпръсквачи(ефтини) за дюзи комънрейл,няма да споменавам нито марката на колата нито марката на разпръсквача,а само ефекта от цялата работа;след смяна на разпръсквачите същите почнаха да отварят на налягане над 370 бара и това е при положение че нищо друго не е променяно.Връщам стария разпръсквач и дюзата отваря на ....... колкото трябва!Умишлено слагам точките!Колегата се опита да ти подскаже че всичко се настройва ама ти се противиш.Човек ще си помисли че ти си ги създал тия системи :D Аз след толкова години нямам такива притенции.Щом казваш че неможе да се въздества на дюзата какво да прави,се чудя защо изобщо ги сменат хората!?!Поздрави !
Коментар
-
Това е реклама на стойка за ремонт на CRI инжектори.При третата степен на Бош си има динамометричен ключ BOSCH CRR320, дигитален е , качва се план за стягане за определен инжектор и всичко се се стяга стъпка по стъпка с него, като регулировъчните шайби се избират с опредени измервания с калибри с точност до хилядна 0.001 има си софтуеар който те води стъпка по стъпка CRR920.chaveto написа:Клипа е добър, но не видях да ползват динамометричен ключ, а това има много голямо значение.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Бегай бе! Ти изведнъж се оказа много компетентен!И сега какво да си мисля,че умишлено си влизал във спор със всички тук само и само да изпъкнеш във един момент!Знанията тук се споделят без комерсиялна цел! След като убедиш колегите че знаеш и можеш,очаквай и редовни клиенти!Поздрави!alfista написа:Това е реклама на стойка за ремонт на CRI инжектори.При третата степен на Бош си има динамометричен ключ BOSCH CRR320, дигитален е , качва се план за стягане за определен инжектор и всичко се се стяга стъпка по стъпка с него, като регулировъчните шайби се избират с опредени измервания с калибри с точност до хилядна 0.001 има си софтуеар който те води стъпка по стъпка CRR920.chaveto написа:Клипа е добър, но не видях да ползват динамометричен ключ, а това има много голямо значение.
Коментар
-
Блажени са вярващите!Ела и ми донеси твоите дюзи и аз ще ги променя.Ти май не си гледал онова клипче? Гледай го и спирай на пауза зада прочетеш от кое какво се регулира!Сега остава да ми кажеш че дюзите работят на 1360 или 1600 бара ......alfista написа:Ако говориш за регулирането на налягане на отваряне на разпръсквач при CRI инжектор ,няма такова нещо.
Коментар
-
Няма нужда да гледам клипчета, казвах ти,това което гледаш в аутодата примерно 150-1350 бара е налягането с което работи дадената система от 150 до 1350 бара, инжекторите не определят налягането,то се определя от ECM-a, и помпата го подава ,примерно празен ход 280 бара,средно натоварване 800 бара ,пълно 1350 бара,те впръскват когато им се подаде сигнал,.На инжекторите им се регулира характеристиката на впръскването,тоест дебита при определените режими на работа,не налягането на отваряне.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Много приказки без да има никакъв смисъл във тях! Пич извинявай ,ще спра да коментирам думите ти,и без това съдаржанието в тях не поднесно коректно.Продължавам да казвам че е важно условие началото на отваряне на разпръсквача.Я ми кажи колко дюзи си направил със собствените си ръце и със какви проблеми са били.Помисли добре преди отново да ми обеснявш кое как работи,че и там не всичко ти е ясно както виждам.alfista написа:Няма нужда да гледам клипчета, казвах ти,това което гледаш в аутодата примерно 150-1350 бара е налягането с което работи дадената система от 150 до 1350 бара, инжекторите не определят налягането,то се определя от ECM-a, и помпата го подава ,примерно празен ход 280 бара,средно натоварване 800 бара ,пълно 1350 бара,те впръскват когато им се подаде сигнал,.На инжекторите им се регулира характеристиката на впръскването,тоест дебита при определените режими на работа,не налягането на отваряне.
Коментар
-
И колегата ти даде пример как слагаш нов разпръсквач и минималното налягане на отваряне е другоalfista написа:Няма нужда да гледам клипчета, казвах ти,това което гледаш в аутодата примерно 150-1350 бара е налягането с което работи дадената система от 150 до 1350 бара, инжекторите не определят налягането,то се определя от ECM-a, и помпата го подава ,примерно празен ход 280 бара,средно натоварване 800 бара ,пълно 1350 бара,те впръскват когато им се подаде сигнал,.На инжекторите им се регулира характеристиката на впръскването,тоест дебита при определените режими на работа,не налягането на отваряне.
Какво правим след това
Коментар
-
За нито един разпръсквач на CRI инжектор няма дадено налягане на отваряне от Бош, разгледайте Езито.Не мога да се сетя как колегата го измерва това налягане на отваряне и от къде знае колко трябва да бъде, в ремонта на CRI инжектори на Бош, няма такова измерване. Изпитанието им става на стенд който мери количество при различните натоварвания. Колега Специалиста, не знам колко съм поправил,но ги поправям по стандартите на Бош и с апаратурата която е за това!Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар