Разликата е в дебита, можеш ли да си коригираш софтуера ?Ако можеш - няма проблем.Ако не можеш - темата е изчерпана.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с дюзи на Punto JTD
Collapse
X
-
Колега каква е тази регулировка,това да не е обикновенна дюза да и регулираш налягането?alfista написа:Дай твоите инжектори за проверка в Бош сервиз ,може да е нужна само регулировка да им се направи,и да излезне по евтино от други инжектори които не знаеш в какво състояние са и не са за твоя двигател .
Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
А защо си мислиш, че не се регулира?nsn написа:Колега каква е тази регулировка,това да не е обикновенна дюза да и регулираш налягането?alfista написа:Дай твоите инжектори за проверка в Бош сервиз ,може да е нужна само регулировка да им се направи,и да излезне по евтино от други инжектори които не знаеш в какво състояние са и не са за твоя двигател .
Коментар
-
Абе пич,ти да не си мислиш че като дюзата е отново поколение и не се регулира?Ей тъй просто,разглобяваш,зглобяваш,сменяш части от една на друга и няма проблеми и ядове?nsn написа:Колега каква е тази регулировка,това да не е обикновенна дюза да и регулираш налягането?alfista написа:Дай твоите инжектори за проверка в Бош сервиз ,може да е нужна само регулировка да им се направи,и да излезне по евтино от други инжектори които не знаеш в какво състояние са и не са за твоя двигател .
Коментар
-
Добре де кажи пред всички какво се регулира,та тамън да науча и аз нещо.specialista написа:Абе пич,ти да не си мислиш че като дюзата е отново поколение и не се регулира?Ей тъй просто,разглобяваш,зглобяваш,сменяш части от една на друга и няма проблеми и ядове?nsn написа:Колега каква е тази регулировка,това да не е обикновенна дюза да и регулираш налягането?alfista написа:Дай твоите инжектори за проверка в Бош сервиз ,може да е нужна само регулировка да им се направи,и да излезне по евтино от други инжектори които не знаеш в какво състояние са и не са за твоя двигател .
Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
А ако две от дюзите при средно натоварване да кажем дават повече гориво от другите две ,това ще може ли софтуерно да се оправи?emzo написа:Разликата е в дебита, можеш ли да си коригираш софтуера ?Ако можеш - няма проблем.Ако не можеш - темата е изчерпана.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
Защо пружината която натиска разпръсквача не е направена да ляга директно на тялото на дюзата и разпръсквача ами между нея и тялото на дюзата има "нещо". Защо при пружината на клапана положението е същото. Защо между "клапанното бутало" и разпръсквача връзката не е директна ами между двете отново има "нещо" и все такива неща има в една дюза. Все неща на които можеш да променяш размераnsn написа:Добре де кажи пред всички какво се регулира,та тамън да науча и аз нещо.
Коментар
-
Аз не бих бил толкова внимателно въпросителен :D Но щом е със научна цел ще кажа че може да се регулира началото на отваряне(на колко бара да отваря),може да се регулира цикловата порция(какво количество да пропусне разпръсквача) и разни други неща които се явяват виш пилотаж в настройката им.Не че нещо ама има машини за стотици хиляди пари,създадени от инжинери в областа които казват кое как да се прави за да са наред нещата.Аз лично се прекланям пред тях!Поздрави!chaveto написа:Защо пружината която натиска разпръсквача не е направена да ляга директно на тялото на дюзата и разпръсквача ами между нея и тялото на дюзата има "нещо". Защо при пружината на клапана положението е същото. Защо между "клапанното бутало" и разпръсквача връзката не е директна ами между двете отново има "нещо" и все такива неща има в една дюза. Все неща на които можеш да променяш размераnsn написа:Добре де кажи пред всички какво се регулира,та тамън да науча и аз нещо.
Коментар
-
Би ли споделил как се регулира CRI инжектор на бош на колко бара да отваряspecialista написа:Аз не бих бил толкова внимателно въпросителен :D Но щом е със научна цел ще кажа че може да се регулира началото на отваряне(на колко бара да отваря),може да се регулира цикловата порция(какво количество да пропусне разпръсквача) и разни други неща които се явяват виш пилотаж в настройката им.Не че нещо ама има машини за стотици хиляди пари,създадени от инжинери в областа които казват кое как да се прави за да са наред нещата.Аз лично се прекланям пред тях!Поздрави!chaveto написа:Защо пружината която натиска разпръсквача не е направена да ляга директно на тялото на дюзата и разпръсквача ами между нея и тялото на дюзата има "нещо". Защо при пружината на клапана положението е същото. Защо между "клапанното бутало" и разпръсквача връзката не е директна ами между двете отново има "нещо" и все такива неща има в една дюза. Все неща на които можеш да променяш размераnsn написа:Добре де кажи пред всички какво се регулира,та тамън да науча и аз нещо.
.
Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
На помпо-дюза се проверява и се регулира,но на CRI инжектор от теб чувам,бош нямат такъв тест и такава регулировка.specialista написа:Това е въпрос на който отговора не е съвсем лесен.Прави се тест на какво налягане отваря разпръсквача.При нужда според изискванията се внасят корекции.Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"
Коментар
-
И кое те кара да си мислиш че Бош няма такъв тест за комънреал инжекори? На ясно и със приликите и разликите на помпа дюза и комънрейла?За мен темата е изчерпана и приключвам коментари по темата.alfista написа:На помпо-дюза се проверява и се регулира,но на CRI инжектор от теб чувам,бош нямат такъв тест и такава регулировка.specialista написа:Това е въпрос на който отговора не е съвсем лесен.Прави се тест на какво налягане отваря разпръсквача.При нужда според изискванията се внасят корекции.
Коментар
-
И кое те кара да си мислиш че Бош няма такъв тест за комънреал инжекори? На ясно и със приликите и разликите на помпа дюза и комънрейла?За мен темата е изчерпана и приключвам коментари по темата.alfista написа:На помпо-дюза се проверява и се регулира,но на CRI инжектор от теб чувам,бош нямат такъв тест и такава регулировка.specialista написа:Това е въпрос на който отговора не е съвсем лесен.Прави се тест на какво налягане отваря разпръсквача.При нужда според изискванията се внасят корекции.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар