Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с дюзи на Punto JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Разликата е в дебита, можеш ли да си коригираш софтуера ?Ако можеш - няма проблем.Ако не можеш - темата е изчерпана.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      Разликата е в дебита, можеш ли да си коригираш софтуера ?Ако можеш - няма проблем.Ако не можеш - темата е изчерпана.
      Aз немога,в момента съм с ремап.Колко е разликата в дебита?

      Коментар


        #18
        Дай твоите инжектори за проверка в Бош сервиз ,може да е нужна само регулировка да им се направи,и да излезне по евтино от други инжектори които не знаеш в какво състояние са и не са за твоя двигател .
        Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
        Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

        Коментар


          #19
          alfista написа:
          Дай твоите инжектори за проверка в Бош сервиз ,може да е нужна само регулировка да им се направи,и да излезне по евтино от други инжектори които не знаеш в какво състояние са и не са за твоя двигател .
          Колега каква е тази регулировка,това да не е обикновенна дюза да и регулираш налягането?
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #20
            nsn написа:
            alfista написа:
            Дай твоите инжектори за проверка в Бош сервиз ,може да е нужна само регулировка да им се направи,и да излезне по евтино от други инжектори които не знаеш в какво състояние са и не са за твоя двигател .
            Колега каква е тази регулировка,това да не е обикновенна дюза да и регулираш налягането?
            А защо си мислиш, че не се регулира?

            Коментар


              #21
              nsn написа:
              alfista написа:
              Дай твоите инжектори за проверка в Бош сервиз ,може да е нужна само регулировка да им се направи,и да излезне по евтино от други инжектори които не знаеш в какво състояние са и не са за твоя двигател .
              Колега каква е тази регулировка,това да не е обикновенна дюза да и регулираш налягането?
              Абе пич,ти да не си мислиш че като дюзата е отново поколение и не се регулира?Ей тъй просто,разглобяваш,зглобяваш,сменяш части от една на друга и няма проблеми и ядове?

              Коментар


                #22
                specialista написа:
                nsn написа:
                alfista написа:
                Дай твоите инжектори за проверка в Бош сервиз ,може да е нужна само регулировка да им се направи,и да излезне по евтино от други инжектори които не знаеш в какво състояние са и не са за твоя двигател .
                Колега каква е тази регулировка,това да не е обикновенна дюза да и регулираш налягането?
                Абе пич,ти да не си мислиш че като дюзата е отново поколение и не се регулира?Ей тъй просто,разглобяваш,зглобяваш,сменяш части от една на друга и няма проблеми и ядове?
                Добре де кажи пред всички какво се регулира,та тамън да науча и аз нещо.
                Bravo 1.9d 97г

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  Разликата е в дебита, можеш ли да си коригираш софтуера ?Ако можеш - няма проблем.Ако не можеш - темата е изчерпана.
                  А ако две от дюзите при средно натоварване да кажем дават повече гориво от другите две ,това ще може ли софтуерно да се оправи?
                  Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                  Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                  Коментар


                    #24
                    nsn написа:
                    Добре де кажи пред всички какво се регулира,та тамън да науча и аз нещо.
                    Защо пружината която натиска разпръсквача не е направена да ляга директно на тялото на дюзата и разпръсквача ами между нея и тялото на дюзата има "нещо". Защо при пружината на клапана положението е същото. Защо между "клапанното бутало" и разпръсквача връзката не е директна ами между двете отново има "нещо" и все такива неща има в една дюза. Все неща на които можеш да променяш размера

                    Коментар


                      #25
                      chaveto написа:
                      nsn написа:
                      Добре де кажи пред всички какво се регулира,та тамън да науча и аз нещо.
                      Защо пружината която натиска разпръсквача не е направена да ляга директно на тялото на дюзата и разпръсквача ами между нея и тялото на дюзата има "нещо". Защо при пружината на клапана положението е същото. Защо между "клапанното бутало" и разпръсквача връзката не е директна ами между двете отново има "нещо" и все такива неща има в една дюза. Все неща на които можеш да променяш размера
                      Аз не бих бил толкова внимателно въпросителен :D Но щом е със научна цел ще кажа че може да се регулира началото на отваряне(на колко бара да отваря),може да се регулира цикловата порция(какво количество да пропусне разпръсквача) и разни други неща които се явяват виш пилотаж в настройката им.Не че нещо ама има машини за стотици хиляди пари,създадени от инжинери в областа които казват кое как да се прави за да са наред нещата.Аз лично се прекланям пред тях!Поздрави!

                      Коментар


                        #26
                        specialista написа:
                        chaveto написа:
                        nsn написа:
                        Добре де кажи пред всички какво се регулира,та тамън да науча и аз нещо.
                        Защо пружината която натиска разпръсквача не е направена да ляга директно на тялото на дюзата и разпръсквача ами между нея и тялото на дюзата има "нещо". Защо при пружината на клапана положението е същото. Защо между "клапанното бутало" и разпръсквача връзката не е директна ами между двете отново има "нещо" и все такива неща има в една дюза. Все неща на които можеш да променяш размера
                        Аз не бих бил толкова внимателно въпросителен :D Но щом е със научна цел ще кажа че може да се регулира началото на отваряне(на колко бара да отваря),може да се регулира цикловата порция(какво количество да пропусне разпръсквача) и разни други неща които се явяват виш пилотаж в настройката им.Не че нещо ама има машини за стотици хиляди пари,създадени от инжинери в областа които казват кое как да се прави за да са наред нещата.Аз лично се прекланям пред тях!Поздрави!
                        Би ли споделил как се регулира CRI инжектор на бош на колко бара да отваря .
                        Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                        Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                        Коментар


                          #27
                          Това е въпрос на който отговора не е съвсем лесен.Прави се тест на какво налягане отваря разпръсквача.При нужда според изискванията се внасят корекции.

                          Коментар


                            #28
                            specialista написа:
                            Това е въпрос на който отговора не е съвсем лесен.Прави се тест на какво налягане отваря разпръсквача.При нужда според изискванията се внасят корекции.
                            На помпо-дюза се проверява и се регулира,но на CRI инжектор от теб чувам,бош нямат такъв тест и такава регулировка.
                            Fiat Punto 1.2 16 v ELX automatic 00"
                            Lancia Delta HPE 2.0 16V 95"

                            Коментар


                              #29
                              alfista написа:
                              specialista написа:
                              Това е въпрос на който отговора не е съвсем лесен.Прави се тест на какво налягане отваря разпръсквача.При нужда според изискванията се внасят корекции.
                              На помпо-дюза се проверява и се регулира,но на CRI инжектор от теб чувам,бош нямат такъв тест и такава регулировка.
                              И кое те кара да си мислиш че Бош няма такъв тест за комънреал инжекори? На ясно и със приликите и разликите на помпа дюза и комънрейла?За мен темата е изчерпана и приключвам коментари по темата.

                              Коментар


                                #30
                                alfista написа:
                                specialista написа:
                                Това е въпрос на който отговора не е съвсем лесен.Прави се тест на какво налягане отваря разпръсквача.При нужда според изискванията се внасят корекции.
                                На помпо-дюза се проверява и се регулира,но на CRI инжектор от теб чувам,бош нямат такъв тест и такава регулировка.
                                И кое те кара да си мислиш че Бош няма такъв тест за комънреал инжекори? На ясно и със приликите и разликите на помпа дюза и комънрейла?За мен темата е изчерпана и приключвам коментари по темата.

                                Коментар

                                Working...
                                X