Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

малко съвети за луkас фт-09

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    малко съвети за луkас фт-09

    здравейте колеги от ското карам фиата ми "браво тд 100" на 1.3 бара на турбото и разликата се усеща само във високите обороти как мога да увелича порцията гориво на тази помпа ? благодаря предварително

    #2
    Кой го е правил на 1.3? Ако нищо друго не е пипано, все едно караш така, като на картинката и не трябва да те учудва, че разликата е само във високитеКартинката е само показателна, а не реална)
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      аз си вдигнах наляганетo имам буст метър и го настроивам с буст контролер и за това искам да увелича порцията гориво

      Коментар


        #4
        има кой във форума да ти вдигне порцията,но не и да ти каже как.това е специалиста.поздрави

        Коментар


          #5
          kris_dif95 написа:
          аз си вдигнах наляганетo имам буст метър и го настроивам с буст контролер и за това искам да увелича порцията гориво
          Я да ме светнеш как си вдигнал налягането! И във какъв диапазон от оборотите на мотора се подържа максимума?

          Коментар


            #6
            налягането вдигнах с буст контролер следя го с буст метър и максимума от 1.3 бара е от 3000 до 4700 об няма пикове нагоре и падове надолу но трябва гориво :D

            Коментар


              #7
              Много добър въпрос на /@Specialista/ "в какъв диапазон от оборотите на мотора се поддържа максимума". @ kris_dif95 - От отдавана не се занимавам, но за тая помпа май има само един начин да се увеличи дебита - с 4мм шестограм под капсолованата тапа на помпата. Така се увеличава първоначалното зададено общо налягане. И по тоя начин влияеш и на дебита и, в тесни граници. Както и на износването. Такава помпа скоро и ще протече. Въртиш на дясно с около половин оборот и мериш. Но не очаквай кой знае каква голяма разлика. Друг начин е механичен с промяна вътре в самата помпа. Примерно и с пренастройка на клапана за налягане, под самата помпа. Той пуска повече гориво при по-висок надув. Но всичко това никой не го и прави. Не знам дали някой ще се наеме, защото после ще си имаш други главоболия. Много ми е странно, когато някой се опитва да направи от градска кола, мощен булид с минимални, почти никакви средства.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                супер болид неискам просто искам малко повече мощност и въртящ момент

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  Много добър въпрос на /@Specialista/ "в какъв диапазон от оборотите на мотора се поддържа максимума". @ kris_dif95 - От отдавана не се занимавам, но за тая помпа май има само един начин да се увеличи дебита - с 4мм шестограм под капсолованата тапа на помпата. Така се увеличава първоначалното зададено общо налягане. И по тоя начин влияеш и на дебита и, в тесни граници. Както и на износването. Такава помпа скоро и ще протече. Въртиш на дясно с около половин оборот и мериш. Но не очаквай кой знае каква голяма разлика. Друг начин е механичен с промяна вътре в самата помпа. Примерно и с пренастройка на клапана за налягане, под самата помпа. Той пуска повече гориво при по-висок надув. Но всичко това никой не го и прави. Не знам дали някой ще се наеме, защото после ще си имаш други главоболия. Много ми е странно, когато някой се опитва да направи от градска кола, мощен булид с минимални, почти никакви средства.
                  Здрасти Юли! От давна не си писал във форума.Да не си се разделил със Мареата?На въпроса за горивото,мога да направя каквото си искам със помпата,но както виждаш тактично избягвам да насърчавам всеки да пипа.Самия аз когато имам за задача да променя нещо,предпочитам да сваля помпата и да я пипам на стенда.Имаш ли на идея какво ще се случи ако те послуша и завърти нещото със половин оборот?Меко казано ще е страшно!А за реакцията на турбокоректора,без стенд много трудно ще стане,да не споменавам че на този модел няма достъп до него такаче всяка проба е свързана със сваляне и слагане на помпата.Поздрави!

                  Коментар


                    #10
                    заради въпросният търбокоректор е свалях 2 пъти новите мембрани явно бяха по твърди и ае наложи малко да понатегна пружинката от долу но пак тръгва малко къснично и пушеци няма никакви

                    Коментар


                      #11
                      kris_dif95 написа:
                      заради въпросният търбокоректор е свалях 2 пъти новите мембрани явно бяха по твърди и ае наложи малко да понатегна пружинката от долу но пак тръгва малко къснично и пушеци няма никакви
                      Ето за това говоря! Всеки който борави добре със ключовете почва да пипа.И какво стана като натегна пружината-нищо!Нали за това говоря че се прави на стенда.Виждаш каква е порцията гориво и дали се променя +/- след като си пипнал някъде.Ако си беше направил труда да разбереш как точно действа във каква посока се премества когато получи сигнал щеше да направиш друго!Успех!

                      Коментар


                        #12
                        прав си колега просто дизел не бях карал никога и не се замислих трябва ли да се натяга или обратното така и неразбрах

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          iuly_vn написа:
                          Много добър въпрос на /@Specialista/ "в какъв диапазон от оборотите на мотора се поддържа максимума". @ kris_dif95 - От отдавана не се занимавам, но за тая помпа май има само един начин да се увеличи дебита - с 4мм шестограм под капсолованата тапа на помпата. Така се увеличава първоначалното зададено общо налягане. И по тоя начин влияеш и на дебита и, в тесни граници. Както и на износването. Такава помпа скоро и ще протече. Въртиш на дясно с около половин оборот и мериш. Но не очаквай кой знае каква голяма разлика. Друг начин е механичен с промяна вътре в самата помпа. Примерно и с пренастройка на клапана за налягане, под самата помпа. Той пуска повече гориво при по-висок надув. Но всичко това никой не го и прави. Не знам дали някой ще се наеме, защото после ще си имаш други главоболия. Много ми е странно, когато някой се опитва да направи от градска кола, мощен булид с минимални, почти никакви средства.
                          Здрасти Юли! От давна не си писал във форума.Да не си се разделил със Мареата?На въпроса за горивото,мога да направя каквото си искам със помпата,но както виждаш тактично избягвам да насърчавам всеки да пипа.Самия аз когато имам за задача да променя нещо,предпочитам да сваля помпата и да я пипам на стенда.Имаш ли на идея какво ще се случи ако те послуша и завърти нещото със половин оборот?Меко казано ще е страшно!А за реакцията на турбокоректора,без стенд много трудно ще стане,да не споменавам че на този модел няма достъп до него такаче всяка проба е свързана със сваляне и слагане на помпата.Поздрави!
                          Здрасти колега. Да, отдавна не се занимавам с тоя мотор. Но ако увеличи там налягането с малко, просто ще компенсира износването и ще повлияе положително на дебита. Да май преувеличих. С 10-15* само на дясно. Това не е чак толкова фрапиращо, че съблюдавайки износването ще е критично. Иначе си е така - само на стенд се коригира работата на помпата. И двамата знаем, че там се контролират много стойности. Но твоето мнение е най важно като професионалист.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            здравейте пак колеги пипнах аз този клапан за налягането мисля,че има разлика усеща се на 4та си пълня оборотомера в леко нагорнище си прави критичните 4400 оборота колата варви доста прилично

                            Коментар

                            Working...
                            X