Налягането на маслото ми е 12 оборота налягане.Маистора каза че три е нормално налягане.Възможно ли е при счупена маслена помпа да даде такива параметри и от налягане на маслото да счупи и турбина колата е Fiat Multipla 1.9 Jtd
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Маслена помпа
Collapse
X
-
Аха, абе все бях чувал от заминаваща си помпа да прави по ниско налягане, ама пък по високо сигурно е от последните и напъни на помпата. А на майстора му кажи че клапана ако е запушен няма да прави никакво налягане. Два съвета от менСмени майстора или поне му вземи нов манометърПромиите двигателяpapi6 написа:Именно каза че е счупена маслената помпа и някав клапан на нея ли бил запушен и налягането било 12 бара.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Re: Маслена помпа
Колега, бая зор видях, докато ти разкодирам посланието :D Остава нещо загадъчно все-пак - на 12 -тият оборот вдига налягане или "маИстора" използва нова система мерни единици !?papi6 написа:Налягането на маслото ми е 12 оборота налягане.Маистора каза че три е нормално налягане.Възможно ли е при счупена маслена помпа да даде такива параметри и от налягане на маслото да счупи и турбина колата е Fiat Multipla 1.9 Jtd
Ако въпреки никаквото описание на проблема, налягането на маслото достига 12 бара, има няколко възможни причини това да е така. Първо ако е налял трансмисионно масло в ДВГ - има висок вискозитет и е възможно да вдигне подобно налягане. Втори вариант - да не прави измерването където трябва ( демек прави се на майстор ). Трети вариант - смени масления филтър и промий мазилната система, че може да има запушени маслени магистрали от калпави масла и в комплект с това, клапана, който регулира налягането и се намира в масленият филтър, може да е дефектен. Случва се доста често, в разни евтинджос филтри да го има този проблем. Но първо смени "маИстора" !
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ако клапана в помпата наистина е заял, то може да се получи това нещо.Клапана в 1.9 двигателя отваря на 5 бара. Теоретично това е максималното налягане, което самата помпа трябва да направи. Ако има задръстване по трасето, то пак това ще е максималното налягане, защото клапана се намира в помпата и "следи" налягането на изхода и. Ако отвори клапана, то налагането вътрешно се препраща към камерата с ниското налягане - преди зъбчатките.Защо толкова бързо анатемосахте майстора не мога да ви разбера. Дайте му шанс.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Я стига, маслен клапан да блокира, от какво от ръжда или от задиране
Ако найстина клапана е блокирал то маслените магистрали трябва да са пълни с гняс и тоя двигател да не е виждал промивка и ново масло нивга през всичките си километри.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Масления клапан блокира от боклуци (парчета силикон, стружки и др.) но тогава няма налягане.S_BANKOV написа:Я стига, маслен клапан да блокира, от какво от ръжда или от задиране
Ако найстина клапана е блокирал то маслените магистрали трябва да са пълни с гняс и тоя двигател да не е виждал промивка и ново масло нивга през всичките си километри.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
Защото е излъгал момчето, че това налягане може да повреди тубината.BO написа:Ако клапана в помпата наистина е заял, то може да се получи това нещо.Клапана в 1.9 двигателя отваря на 5 бара. Теоретично това е максималното налягане, което самата помпа трябва да направи. Ако има задръстване по трасето, то пак това ще е максималното налягане, защото клапана се намира в помпата и "следи" налягането на изхода и. Ако отвори клапана, то налагането вътрешно се препраща към камерата с ниското налягане - преди зъбчатките.Защо толкова бързо анатемосахте майстора не мога да ви разбера. Дайте му шанс.
По-скоро турбината е останала без мазане, отколкото да е стигнало такова налягане на маслото до нея. Дори да се маже с 12 атм. на маслото, пак не вярвам да се счупи от това.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Точно това каза майстора клапана в помпата е заял и оттам прави 12 бара налягане.А до колкото за турбината аз си мислех ,че може да е от това майстора каза няма как била си е прецакана.И масления филтар се е пръснал от налягането поради заял клапан на помпата
.Като взех колата беше минала 4 хил. Километра над 10 000 демек се смени на 14 000. То може и от това да се е прецакала турбината или маслената помпа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар