Vladim написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капе нафта оттук ... Вижте си авансаторите, ако не палите!!!
Collapse
X
-
Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.
-
Следващият път преди да тръгнеш ми се обади да ти дам 100лв за нафта!Ама ще си ги сложиш някъде на скрито, да не ги харчиш!!!И да си ги ползваш САМО за нафта!doofiat написа:Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.Vladim написа:Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни!BRAVO написа:1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Nino написа:Следващият път преди да тръгнеш ми се обади да ти дам 100лв за нафта!Ама ще си ги сложиш някъде на скрито, да не ги харчиш!!!И да си ги ползваш САМО за нафта!doofiat написа:Сега се прибирам от Русе и навръщане бяхме 5 души и пълен багажник със сакове и всмука нафта. Вярно, че и със 140 км/ч карах. Ще ходя да видя в някой сервиз какво ще кажат. Не е нормално, защото миналата зима ми даде разход 5 л/100 км при скорост до 100 км/ч. Така, че икономията е реална. Имам определено някакъв проблем.Vladim написа:Е да де, ама при TD100 нещата са малко по-различни!BRAVO написа:1.9JTD и 1.9D, почти еднакъв разход и на двата

Коментар
-
Аз съм един такъв колега с Punto и откакто съм регистриран тук търсех къде да споделя един от малкото проблеми на колата си. Значи не ми се е случвало досега ИЗОБЩО да не запаля просто се случва сутрин независимо от околната температура да не запаля от първия път. Вече една седмица съм с нов термостат и паля от първия път но не вяравам това да има някаква връзка така че очаквам пак да подгрявам няколко пъти и да стартирам втори и пети път докато запаля. За пръв път чувам за авансатора дали той ме дъни сутринно време като се има в предвид че ва не запаля се случва само с първото стартиране за деня а със следващите нямам никакъв проблем?
Коментар
-
Да ви се похваля, че от като неутрализирахме капенето на нафта от авансатора пали от раз всяка сутрин(да чукна на дърво). Много ме е яд, че където и да отидех все ми казваха, че ми бил сдухан двигателя. А сега като пали пак ли е сдухан?! Аз му викам, че колата си дърпа и не лапа масло, той ми вика ще плачеш за голям ремонт. Пишман майстори!
Коментар
-
Секунда-две някъде е при мен времето. Между другото, колкото е по-судено, толкова по-бързо пали. Шашава работа. Може би си иска повечко подгряване по принцип та затуй така.reiban написа:около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палешеFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.Vladim написа:Секунда-две някъде е при мен времето. Между другото, колкото е по-судено, толкова по-бързо пали. Шашава работа. Може би си иска повечко подгряване по принцип та затуй така.reiban написа:около колко време задържаш да върти за да запали аз около от 3 до 5 секунди и ми се струва че не е много нормално (но и такка съм доволен).Защото стария дизел беше чакмак не даваше да завъртя и палеше
Коментар
-
Не драги, стига с тези масла!!!! Да не е минус 15-16!!!!Този ефект за затруднено палене при топъл двигател, почти в повечето случаи говори за проблеми в ПОМПАТА! Ако не ми вярваш попитай на по-компетентни места.doofiat написа:Защото маслото се сгъстява и уплътнява по-добре.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар