Колеги, днес реших да сложа скоби по маркучетата и като сложи две и видях, че ми капе нафта от основата на елемент 3 на снимката(ползвам снимка на колегата Tornado) Мислех да го затегна с ключ 27, но нямах такъв номер. Ако не стане и със затягане сигурно щесе наложи да го сменя с ново.Някой знае ли за какво служи тази джаджа? А цената и да знаете?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Капе нафта оттук ... Вижте си авансаторите, ако не палите!!!
Collapse
X
-
Такааа,да си дойдем на думата: Първо здравей, тази джаджа е така наречения клапан-авансатор,който служи за синхронизиране на подаването на гориво при палене. В четвъртък си взех колата от ванто и при мен се оказа точно този проблем: от там капе нафта,значи гълта и въздух. От сервиза извикаха един помпаджия,които ми направи добро впечатление,изслуша ме,отвори капака и веднага каза:ето ти го проблема. Този клапан не подлежал на ремонт,а се заменя, но е скъп. Между другото,пипна нещо по колата и сега е значително по-добре.
-
А преди сутрин трудно ли ти палеше? Колко скъп? Колко ти взеха във Ванто?Аз си мисля, че като се смени уплътнението отдолу и всичко ще е ок. Има ли нещо специфично в монтаж/демонтаж?ivo iliev написа:Такааа,да си дойдем на думата: Първо здравей, тази джаджа е така наречения клапан-авансатор,който служи за синхронизиране на подаването на гориво при палене. В четвъртък си взех колата от ванто и при мен се оказа точно този проблем: от там капе нафта,значи гълта и въздух. От сервиза извикаха един помпаджия,които ми направи добро впечатление,изслуша ме,отвори капака и веднага каза:ето ти го проблема. Този клапан не подлежал на ремонт,а се заменя, но е скъп. Между другото,пипна нещо по колата и сега е значително по-добре.
Коментар
-
Как се оправя? Със смяна на уплътнението ще стане ли?А как се разбира дали е повреден? Моя е протекъл, но дали е повреден?Tornado написа:Прав е колегата авансатор той определя кога да се впръска горивото.Без него или като е повреден страшно трака мотора и пуши черно.На всички това им е болката протичат.
Коментар
-
Със сигурност не е от кабелчето! Гледах го обстойно. Капе в основата на авансаторчето и като гледам отдавна е така -има доста струйки и едно такова пътче се образувало надолу, където се стича. Как толкова хора не го видяха, аз един път ще огледам и видях капките. Що сервизи обиколихTornado написа:Не протича от там а от горе където излизат кабелчетата това е проблема
Коментар
-
Идвай утре да го оправяме :P Утре след 7-8 вечера със doofiat ще кажем какви са резултатитеdoofiat написа:Със сигурност не е от кабелчето! Гледах го обстойно. Капе в основата на авансаторчето и като гледам отдавна е така -има доста струйки и едно такова пътче се образувало надолу, където се стича. Как толкова хора не го видяха, аз един път ще огледам и видях капките. Що сервизи обиколихTornado написа:Не протича от там а от горе където излизат кабелчетата това е проблема
Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Ако не палите си вижте авансатора дали бачка. Като затегнах моя и разхода на нафта е коренно различен. Преди с 12 литран нафта минавах 120 км, а днес съм на около 110 км и е изгори според стрелката на резервоара около половината количество. Втора поредна сутрин колата запали от раз. Колегите с Пунто да се интересуват къде се намира техния авансатор и да огледат дали не сълзи или да ли бачка.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар