titan_org написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизеляците и зимата. Що е то и що не палят!?
Collapse
X
-
Както в казал шопа: "Оно е от времето!"
Честно казано началото на зимата ме завари с някакво снобско мотулско 15W50 и аха-аха да наритам амукулатора (и моя е "заварен", не е сменян).Посочих му пътя на маслото обаче, насипах една сюрмашка Приста Ултра и сега на стартер до работата мога да стигна :D Са сериозно, сам не вярвах до колко едно глупаво масло се усеща при стартиране в кучешки студ.Ама и друго има - един дизел ако не пали, и без масло няма да запали по-лесно
Един вид приказката за кривия и вуната от народния фолкрор
Хайде, успех на дизелджиите - тоя месец е един добър тест...
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Да кажа и аз нещо като стар дизелджия - преди години, като таксиметров шофьор карах и стопанисвах два дизеляка - Опел Кадет 1.6D и Фиат Регата 1.7D. Опела не се гасеше, щото нямаше палене след това
, но беше на 500000+км. Фиата ми създаде проблем само когато температурата удари -22°С. Сутринта в 4ч. имах курс за Пловдив и се наложи да паля мотора с факла. Толкова за паленето. Обикновено имаше поне една изгоряла свещ, но освен малко по-продължителното въртене на стартер, друго ядове нямаше. Искам да подкрепя колегите, които споделят, че без никакви добавки си карат колата и нямат проблеми. Истината е в здравия мотор и приличната нафта, разни локомотивни, военни и тираджийски истории могат само да ви навредят. Лично мнение.P.S. Щях да забравя - имах си и взимане-даване и с Форд Орион 1.6D, никакви проблеми и с него. Въобще дизела е много яка машина, докато не се намеси човешкия фактор.
Коментар
-
Аз като приказвах в един друг форум за предимствата от рядкото масло, масово ме гледаха с окорени очи и продължаваха - ама то такоз, моя мАтор е на нз колко мийона километри, 15в-40 ше му е убаво, да не трака, да го не арчи, па е и еффтино- 15лв/л на мобил... визирам някои потребители в един друг форум.Esper написа:Са сериозно, сам не вярвах до колко едно глупаво масло се усеща при стартиране в кучешки студ.
Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
Преди час ми се наложи да запаля Мареата и един Форд Ескорт дизел.Фиата запали от раз ,а с Форда кво чудо беше-върти хвърля бял пушек и това е.За малко да му направя факла за по лесно палене.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Нормално, както винаги.Темпрата е под 1 метър сняг ама с нея се познаваме толкова добре, че само като ме види и сама е запалила.Там дори няма смисъл да си задавам въпроса ще ме изненада ли с нещоTornado написа:Хайде да кажете тази сутри как запалихте.Бравото запали от раз ,Мареата същоТемпературата тук във В.Търново е около -16 градуса.
От -15 до -18 градуса беше тази сутрин по трасето, това на тръгване:
А това на междинно спиране, за да сваля якето от мен:
Брррр, искам печка в колата вече, мамка му...
[/url]
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Как са ти подгряващите свещи?gumzata написа:Моето Пунто 1,7 ТД спря да пали независимо то температурата. Не съм сменял горивен филтър скоро! Ще го направя но дали е от това? Става въпрос само за първото палене за деня! Ако е по-топло пали от около 3 път ако е по-студено ми трябва баир иначе не пали изобщо! Дайте съвет! Благодаря!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ако искаш и ти трябват имам 4 бр. чисто нови свещи Искра. Купувал съм ги за Пунтото, но и така не съм ги сменил.Ако ти трябват свещи да знаеш!Vladim написа:Как са ти подгряващите свещи?gumzata написа:Моето Пунто 1,7 ТД спря да пали независимо то температурата. Не съм сменял горивен филтър скоро! Ще го направя но дали е от това? Става въпрос само за първото палене за деня! Ако е по-топло пали от около 3 път ако е по-студено ми трябва баир иначе не пали изобщо! Дайте съвет! Благодаря!A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар