момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали
подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво следва?
Collapse
X
-
Re: кой е като мен-с пунто дизел и пеша на работа..какво сле
А ти как разбра, че някоя свещ не е изгоряла.Според мен причините са две.. студена горивна камера /изгоряла някоя свещ/ или недостиг на гориво.Бъди сигурен, че компресията не те бърка при тези все-още неголеми студове!Имам и Рено 1.6d което е на триста и незнам колко хиляди км, също с ниска компресия, но си пали на "ПУШКА".Провери пак свещите.Също оборотите на стартера.Ако върти вяло, няма да запалиш.borchev написа:момчета закъсах го-както и очаквах...сутринта не пали-ток да те убие но не пали...кюфка като да запали но не пали
подгрявах доста пъти преди да завъртя но без ефект-една туба вряла вода на помпата и колекторите - пак не помогна...свещите не са изгорели а си работят перфектно...компресдията обаче ми е ниска-какво следва оттук нататък...какъв ремонт да замислям?!?SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Аз с Уно-то го имах този проблем преди докато още се движеше.То страдаше от проблема с компресията а и му беше износена и помпата.За палене има два варианта - единия който е много груб и не се препоръчва за малки двигатели е Етер или така наричаните старт спрей-ове.Аз така си палех бус-а преди ама той е 2.5.другия вариант който пази и от замръзване на нафтата (това ме мъчеше при по-големите студове) е да си я мешате с бензин ама на коли с доста електроника не се препоръчва изобщо.Иначе по повод ремонта общо взето се ограничава с нови сегменти,шлайфане на леглата на клапаните и самите клапани,ако е необходимо нови ризи (ако са по-износени отколкото трябва) и разбира се не на последно място една диагностика на стенд за налягането н помпата.Ако е ниско налягането следва и смяна на елементите на помпата (има ремонтни комплекти) и така....Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
doofiat написа:А колеги, въздуха в системата не може ли да е причина?
точно това ми обясниха и на мене че може да е причината...казаха ми че решението е:развиват се леко 1-ва и 4-та трабичка и се върти стартера докато почне да пръска нафта и се завиват...някой ако може да доразясни аз съм адски некомпетентен
нафтата ми е перфектна от лук оил имам добавка за чистене на дюзи...иначе съм с нови дюзи и 3 пъти проверени работещи свещи
FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
Сподели как проверяваха свещите дали работят?borchev написа:doofiat написа:А колеги, въздуха в системата не може ли да е причина?
точно това ми обясниха и на мене че може да е причината...казаха ми че решението е:развиват се леко 1-ва и 4-та трабичка и се върти стартера докато почне да пръска нафта и се завиват...някой ако може да доразясни аз съм адски некомпетентен
нафтата ми е перфектна от лук оил имам добавка за чистене на дюзи...иначе съм с нови дюзи и 3 пъти проверени работещи свещи
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
И аз имам същия проблем с паленето от 2 месеца и майсторите вдигат ръце.Вече просто съм убеден, че при мен не може да запали сутрин, защото смуче въздух. Като завъртя и не запали от първия път, вдигам капака и помпя с крушата, след това подгрявам и пали от раз като 3-4 секунди прекъсва т.е. изкарва въздуха. Омръзна ми да слушам как колата нямала компресия и т.н. Колата за мен си върви доста добре, но не пали. Откъде го смуче обаче? Сега имам клапанче точно след крушата т.е. нафтата не се връща в резервоара.
Коментар
-
Прегледай внимателно! По някой маркуч трябва да имаш. Ако нямаш, според мен може да си купиш и да си сложиш или да ти сложат в някой сервиз.borchev написа:напротив-за 2000 килоометра грам не ми е изхарчилоBRAVO написа:когато няма компресия, би трябвало да има и зверски разход на масло ...
...а аз нямам помпа за подкачване...как да подкача евентуално?
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар