Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата подава сама газ Пунто1,9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Или си купуваш турбина втора ръка за около 100-200лв. и си ти. Ако е турбината разбира се. Толкова много обяви се въргалят във форума за JTD-та на части.
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #17
      и това е вариант

      Коментар


        #18
        Здравей колеги,За жалост продължавам темата с малко нова информация. След 2ма майстори колата продължава да се държи по същия начин но вече го прави почти винаги при подаване на газ дори и градско при по ряско тръгване.Майсторите ми казаха че турбината била ОК каквото и да значи това.Но о чудо днес имам грешки записани и то доста... :P0101 - Air flow meterP0120 - Accelerator pedal sensor 1P0608 - sensor power supply 1Тези трите пише че са се появили при едни и същи километри явно вървят комплект.Та може ли да ме орентирате какво евентулно може да е и за колко скъп и наложителен ремонт да се приготвя.Също така ако знаете добър майстор в София или във Варна който може да ми помогне, ще съм ви изключително благодарен че вече просто незнам какво да я правя тази кола то не беше градушка тези простоти и така нататак.П.С. в Сръбски мисля че сайт колега е описал трите грешки и доколкото гоогле преведе пишеше че след смяна на масло са се оправили грешките, но пък и хората му пишат че е чисто съвпадение. Възможно ли е това. Мен ми остава 1 месец до смяна на масло, но ако това ще оправи проблем веднага го правя макар че ми се струва безумно.Четох и нещо за почистване на ЕГР това се било оправило други пишат смяна на педала на газта. Направо толкова мнение че незнам..... Надявам се вие да помогнете
        Fiat Punto JTD HLX 1999

        Коментар


          #19
          Колега, от написаното по-горе бих те насочил да търсиш проблема в педала на газта. Не смея твърдо да кажа,че на този модел е слабо място, но за всичките ми години практика с автомобили и резервни части съм продал поне 10 такива педала. Все пак имало е и случаи, в които сервиз да ми поръча нов педал, да го смени и пак да останат проблемите. Тоест проблемите може да не идват от потенциометъра на педала, а от самото окабеляване. Това че излиза грешка с него не е 100% гаранция,че педалът е за смяна. В София можеш да се довериш на колегата Mury (умишлено не споменавам името на сервиза), Дани в Дружба. Във Варна- колегата Ивайло Радев или по известен по форумите с ник pinifarina. Избирай едно от посочените места и се настройвай да олекнеш с около 300лв ако педалът наистина е пътник. Всичко останало според мен е загуба на време и пилеене на пари по не толкова компетентни диагностици.
          ex. Fiat Marea 1.6 16V
          ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
          Lancia Kappa 2.0 VIS

          Коментар


            #20
            свали жабката, намери куплунга на педала и го напръскай със спрей здраво, някъде имаше и тема с картинки, в 99% проблема е това

            Коментар


              #21
              iwo19 написа:
              свали жабката, намери куплунга на педала и го напръскай със спрей здраво, някъде имаше и тема с картинки, в 99% проблема е това
              Напръсках всички свръзки на педала на газта но никакъв ефект. Забелязах че това се случава винаги като мине 2000 оборота. Също така направих графика на педала на газта. Реално след 2000 оборота педала на газта става на 100 процента докато не го натисна отново. Утре съм говорил с Дани да я закарал да я диагностицира но ще видим какво ще стане.
              Fiat Punto JTD HLX 1999

              Коментар


                #22
                egzoti4en написа:
                iwo19 написа:
                свали жабката, намери куплунга на педала и го напръскай със спрей здраво, някъде имаше и тема с картинки, в 99% проблема е това
                Напръсках всички свръзки на педала на газта но никакъв ефект. Забелязах че това се случава винаги като мине 2000 оборота. Също така направих графика на педала на газта. Реално след 2000 оборота педала на газта става на 100 процента докато не го натисна отново. Утре съм говорил с Дани да я закарал да я диагностицира но ще видим какво ще стане.
                Само да споделя какво се оказа. Потенциометъра на педала на газта. Занесох я при Дани вчера. Човека за един ден я оправи сутринта беше готова. Изключително доволен останах, направо не мога да позная че това е моята кола като натисна педала и тръгва .Всичко на всичко ми излезе 60 лв просто за колеги който ги интересува да знаят.Темата е за ключ благодаря на всички за помоща
                Fiat Punto JTD HLX 1999

                Коментар


                  #23
                  Чудесно колега,че си минал само с ремонт и профилактика без смяна на педал. И какъв е извода след 2 страници разтягане на локуми- "я можем и тате може, ама козата си сака пръч"
                  ex. Fiat Marea 1.6 16V
                  ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
                  Lancia Kappa 2.0 VIS

                  Коментар


                    #24
                    Добре,че си се разминал само с потенциометъра,че тука 99% бяха сигурни,че е турбината.Та даже и крещяха на висок глас.Смешник.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #25
                      egzoti4en написа:
                      egzoti4en написа:
                      iwo19 написа:
                      свали жабката, намери куплунга на педала и го напръскай със спрей здраво, някъде имаше и тема с картинки, в 99% проблема е това
                      Напръсках всички свръзки на педала на газта но никакъв ефект. Забелязах че това се случава винаги като мине 2000 оборота. Също така направих графика на педала на газта. Реално след 2000 оборота педала на газта става на 100 процента докато не го натисна отново. Утре съм говорил с Дани да я закарал да я диагностицира но ще видим какво ще стане.
                      Само да споделя какво се оказа. Потенциометъра на педала на газта. Занесох я при Дани вчера. Човека за един ден я оправи сутринта беше готова. Изключително доволен останах, направо не мога да позная че това е моята кола като натисна педала и тръгва .Всичко на всичко ми излезе 60 лв просто за колеги който ги интересува да знаят.Темата е за ключ благодаря на всички за помоща
                      спрея струва 10 лева , бъди сигурен, че е напръскал куплунга и нищо повече, но важното е , че си доволенсамия потенциометър нов струва 700-800 лева и не подлежи на ремонт- капсулован е, може някой да го е ремонтирал все пак, но не ми се вярва

                      Коментар


                        #26
                        От наблюденията ми по форумите при подобни проблеми в около 95% от случаите се оказва лоша връзка и изключително рядко самият потеннциометър на газта.А по моргите JTD-та на части не е като да няма, така че идеята за нов е
                        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                        Коментар


                          #27
                          FGRC написа:
                          Добре,че си се разминал само с потенциометъра,че тука 99% бяха сигурни,че е турбината.Та даже и крещяха на висок глас.Смешник.
                          Е то ако е турбина щеше да гори масло

                          Коментар


                            #28
                            Е да де ама никой не мисли а дават твърди диагнози.
                            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                            Коментар

                            Working...
                            X