Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Спешна молба за съвет за газови инжектори!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Спешна молба за съвет за газови инжектори!

    Днес оставих пунтото за монтаж на газовинжекцион Фобус и утре трябва да е готово. Досега не съм имал кола на газ и не съм много наясно с материята. Преди малко един приятел ме разсъни, като ми каза да съм гледал дали фабричната смола на газовите инжектори е разпробита - тоест, дали е правена настройка на хода на клапаните. Ако не били пипани значи е голям проблем. Не могло да се направи такава настройка през компютъра и евентуално да не претупат работата. Аз не разбирам, но се притисних. Вярно ли е това или не - тоест да спя спокойно Благодаря предварително за помоща!
    Fiat Punto 1.7 TD

    #2
    Аз бих се притеснил при обратният случай - ако някой след завода е пипал.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      Тоест, в завода се регулира оптимално хода и за всяка кола това е коректната настройка? Инжекторите се взимат и просто се поставят на колата и софтуерно се контролират времената на отваряне и затваряне.
      Fiat Punto 1.7 TD

      Коментар


        #4
        Всеки кадърен газаджия трябва да има кит за регулиране на хода на буталцето.В случая ако я няма смолата (щом говорим за смола, говорим за RAIL най-вероятно) - още по-добре, значи са регулирали хода.Иначе аз лично предпочитам инжектори, на които няма какво да се регулира
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Благодарение на информацията, която ми дадохте почва да се избистря водата. В моя случай системата е Фобус 2, която включва именно инжектори Rail и по- специално Rail Black Body http://www.fobosgas.com/productv/497...l#.UUDINxeBn9M , които трябва да са със смола. Даже открих теми за фалшиви такива и снимах с телефона фейковете, за да ги сравня утре. Значи, ако съм разбрал правилно, смолата трябва да е с нарушена цялост, за да са регулирани. В противен случай ме баламосват?
          Fiat Punto 1.7 TD

          Коментар


            #6
            От завода ги регулират.Аз лично бих им скъсил хода.Но дори и да не са махнали смолата - дет се вика, дишай.Само виж да не ти бутнат някоя турска рейка
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Благодаря много за помоща! Щом излизат регулирани, значи ще съм спокоен, ако не са ги пипали
              Fiat Punto 1.7 TD

              Коментар


                #8
                Взех пунтото и газовата изглежда читаво монтирана. Инжекторите не ги бяха настройвали, но надявам се не е проблем.Обаче днес като карах колата ми направи впечатление, че когато съм на скорост и леко (ама наистина леко) отпусна газта и колата почва да сеца и да се чуди какво става. На бензин не е така. Особено се усеща на втора, където след ускорение, по малки улички например, ако трагна да задържам газта или да я отнема и колата се разтриса от силни тласъци. Направи ми впечатление, че присветна за секунда и лампата на таблото "check engine" в червено. Може би има нужда от допълнителна настройка. Ще покарам малко така и ще званна във Фобус за консултация.
                Fiat Punto 1.7 TD

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  От завода ги регулират.Аз лично бих им скъсил хода.Но дори и да не са махнали смолата - дет се вика, дишай.Само виж да не ти бутнат някоя турска рейка
                  Според теб колко ще изкара една турска рейка ако му я "бутнат" Какъв е личния ти опит с такъв вид рейки ? Колко хил. км си направил на газ. Питам за това че като чета темите ви в газовия раздел , то едни категорични мнения Изобщо все едно в този форум сме открили топлата вода. Аз съм на 70к с една такава рейка , турска след като на 80к се скапа рейката на Фобос . Пълен боклук като и гледаш изработката , все едно е дялана с теслата :D но си кара още мамицата и за 30лв. я взех. Дано не съм се набутал и дано да изкара поне още 130к да не се набутам 30лв. за друга.
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #10
                    Аз карам с безбутални инжектори. Максимално опростени и сравнително бързи, а и при средно бензиново време 3мс не ми трябва Кейхин.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      tzetzo_slavista написа:
                      Взех пунтото и газовата изглежда читаво монтирана. Инжекторите не ги бяха настройвали, но надявам се не е проблем.Обаче днес като карах колата ми направи впечатление, че когато съм на скорост и леко (ама наистина леко) отпусна газта и колата почва да сеца и да се чуди какво става. На бензин не е така. Особено се усеща на втора, където след ускорение, по малки улички например, ако трагна да задържам газта или да я отнема и колата се разтриса от силни тласъци. Направи ми впечатление, че присветна за секунда и лампата на таблото "check engine" в червено. Може би има нужда от допълнителна настройка. Ще покарам малко така и ще званна във Фобус за консултация.
                      Трябва да я закараш да я настроят както трябва. При ГИ има режим за излизане от моторна спирачка и ако не е включен(което доста често го правят) сеца точно така.

                      Коментар


                        #12
                        Valtek Type34 идеална откъм пробег.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          Ще отида следващата седмица да я донастройват - дано да е успешно. Аз се чудя друго - как плащаш за нещо ново и уж качествено, а такива елементарни неща се пропускат. Понеже сьм с бутилка на мястото на резервната гума и отдолу е останала дупка от издатька за захващането на резервната гума и от там влиза вода, кал и ще трьгне рьждата. Чудя се с какво бих могьл да изолирам дупката, може би пластмасова капачка и повечко силикон.
                          Fiat Punto 1.7 TD

                          Коментар


                            #14
                            Пренадува в смукателния колектор, много лесно ще го хванеш, обикновенно пръска маркуча от изпарителя до смукателния колектор.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              tzetzo_slavista написа:
                              Ще отида следващата седмица да я донастройват - дано да е успешно. Аз се чудя друго - как плащаш за нещо ново и уж качествено, а такива елементарни неща се пропускат. Понеже сьм с бутилка на мястото на резервната гума и отдолу е останала дупка от издатька за захващането на резервната гума и от там влиза вода, кал и ще трьгне рьждата. Чудя се с какво бих могьл да изолирам дупката, може би пластмасова капачка и повечко силикон.
                              Или епоксидна смола, някое двукомпонентно лепило, както каза и сам малко гума/пластмаса и силикон. Варианти бол.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X