Аааа инпулсите се настройват и за различните видове инжектори са различни. Има и няколко вида подгряване *раздвижване* с бавни инпулси бързи има и комбинирани. Примерно ДИЕГО Г3 е с комбинирани започва с бавни и после минава на вързи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква ви е температурата на газта ГИ?
Collapse
X
-
не се занимавайте с това ел. подгряване - да не запалите някоя кола :D я кажете според вас, при прехвърляне на газ освен температура на редуктора следи ли се и нещо другопримерно температура на газтазащото днес при -7оС, колата прехвърли на газ на 60оС...а е настроена на 20оС + 20 секундистава въпрос за BRC
Коментар
-
Тези 60 градуса по таблото ли ги определи или с лаптопа получи показанията за температурата на редуктора? При мен специално съм забелязал следното:Почти достигам средата на скалата на температурата и колата все още е на бензин, това в по-студено време, дори когато го установих това си помислих че ГИ нещо не е наред, случи ми се съвсем скоро. В по-топло време ми прехвърля доста по-рано по показание на таблото.С изправен термостат съм, и ГИ е настроен на 33 градуса да прехвърля на газ.Личното ми мнение е, че датчика за температурата не отчита особено точно стойностите, защото е на термостата, а той е на самия мотор и малко или много температурата там е по-висока. Самия ГИ има и той датчик за температурата и вероятно показанията се снемат от него.Аз така си ги обеснявам нещата...Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Неведоми са пътищата бе ер це софтуерниSev написа:не се занимавайте с това ел. подгряване - да не запалите някоя кола :D я кажете според вас, при прехвърляне на газ освен температура на редуктора следи ли се и нещо другопримерно температура на газтазащото днес при -7оС, колата прехвърли на газ на 60оС...а е настроена на 20оС + 20 секундистава въпрос за BRC
Шефче що блъскаш колата с неизпарена газ ?
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Според мен се следи още един параметър ( темп. на газта), който при мен е заложен по дифолт. Направило ми е впечатление,че когато е много студено преминаването става доста по-късно. От начало си мислех,че е в резултат на замръзнал газов клапан.Sev написа:не се занимавайте с това ел. подгряване - да не запалите някоя кола :D я кажете според вас, при прехвърляне на газ освен температура на редуктора следи ли се и нещо другопримерно температура на газтазащото днес при -7оС, колата прехвърли на газ на 60оС...а е настроена на 20оС + 20 секундистава въпрос за BRCBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
изпарена е тяоще от падането на налягането :D иначе явно колата си знае, щом се оказва че следи и температурата на газта...иначе гледам таблото, сравнявал съм ги с компютъра (не газовия, там е логично да е по-ниска температурата) правилно показвазнам кога прехвърля колата - още преди да отлепи стрелкатаопределено в студеното време е по-късноминалата зима бях на 40оС плюс 40 секундитогава в студа прехвърляше сякаш още по-къснос две думи следи си градусите и допълнителното време и ако газта е студена добавя още времеemzo написа:Неведоми са пътищата бе ер це софтуерни
Шефче що блъскаш колата с неизпарена газ ?
Коментар
-
u_bo
може да ги "изключи" обаче: като сложи един резистор на мястото на температурния датчик на рейката. Подбира резистора, да отговаря на 35 градуса на газта и е готов.Може и да си подготви резистори със стойности отговарящи на 0 ; 10; 20; 30; 40 и да види как му харесва най-многоemzo написа:Хаха и аз тъй му казах, има си ги, просто не може да ги изключиqnisZ написа:Ти имаш корекций само дето Бигас са решили че не си достатачно компетентен да пипаш там.

Коментар
Реклама
Collapse


Коментар