Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Каква ви е температурата на газта ГИ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Каква ви е температурата на газта ГИ?

    Моля да отговорят колеги които имат наблюдения и си правят настройки на газовите инжекциони.Желателно е да упоменете при какви условия засичате температурата - гараж ламарина ,подземен гараж ,отопляем и.т.н.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Re: Каква ви е температурата на газта ГИ?

    Tornado написа:
    Моля да отговорят колеги които имат наблюдения и си правят настройки на газовите инжекциони.Желателно е да упоменете при какви условия засичате температурата - гараж ламарина ,подземен гараж ,отопляем и.т.н.
    Добре е да уточниш точно при какви условия те интересува тази температура.В смисъл,при подгрят до нормална температура автомобил ли,в момента на превключването на газ ли...........?Аз мога утре сутринта като слеза до колата(стои пред блока),преди да я запаля да я закача и да видя градусите на газта.
    OVB X18XE1 седан+ГИ

    Коментар


      #3
      За сегашния сезон автомобил с оптимална температура работил поне 30 мин.Ако има данни и в движение ще ми още повече от полза.Емо каква ти е темп. в движение със сегашните температури?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Паля сутрин, карам докато стрелката стигне вътре 90гр.Според ГИ темп. на редуктора 75гр, температура на газта - 40 това забелязах последно.Ама нали знаеш, че съм на метан.Писна ми да опъвам кабели, ще мисля за нещо WI FI или ще удължа кабела на ГИ до купето п.с. ако ти се търси - ония 2те теми за метанов инжекцион и висок разход на газ - има или логове или снимки в движение
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Паля сутрин, карам докато стрелката стигне вътре 90гр.Според ГИ темп. на редуктора 75гр, температура на газта - 40 това забелязах последно.Ама нали знаеш, че съм на метан.Писна ми да опъвам кабели, ще мисля за нещо WI FI или ще удължа кабела на ГИ до купето
          Само с теб ли страдаме тук ,че обменяме инфо?Да одя да слагам идин фобус и да си решавам мъките
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Ааа аз не страдам, аз крада занаят Моите проблеми се решиха в момента , в който разкарах Тамоната.бтв и аз мислех да пиша, че само двамата си пишем в газовите теми.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              a,аз чета и се радвам че не сложих газов инжекцион ,а обикновенна метанова,набор дифузори и аванспроцесор и само проби и настройки 2-3 седмици ,положението е между добре и по-добре
              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
              хюндай акцент 1.5 CNG
              киа каренс +метан

              Коментар


                #8
                emzo написа:
                Ааа аз не страдам, аз крада занаят Моите проблеми се решиха в момента , в който разкарах Тамоната.бтв и аз мислех да пиша, че само двамата си пишем в газовите теми.
                И аз така или иначе я бях докарал на някакъв стабилен задоволителен разход извън всякакви закони и настройки на газови инжекциони.Твое е твърдението - 90% от газаджиите не знаят какво правят останалите 10 % си пазят занаята ,но има 1 % кпйто помага на нас страдалниците.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #9
                  Сега се каня да изуча и газо/метан дизелите ама да не се отклоняваме от темата.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Приемам курсисти. :D Аз вече минах от там от обикновена та през инжекция. Сега събирам резултати и ще пусна тема. Температурата на газта зависи от много неща от изпарител движение на водата та до комсумация на газ. До колкото си спомням температурния датчик на БИГАС е 4.7к. ома при 20град. *не съм сигурен но ще проверя* и този който имаш е точно такъв. Разлики има и от това каде е монтиран датчика на рейката или в потока на газта *какъвто е твоя и на Емо* разликата е голяма. Да попитам при какви условия ти показва тази стоиност. Вече проверих двата датчика са на едно и също съпротивление 4.7к /20град. разликата е че единич е в потока а другия в рейката.

                    Коментар


                      #11
                      на място, стрелката на таблото закована средатаредукторметанрпмтемп редуктор = темп. измерена от датчика на термостата ама и днес е топло - 14гр.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Аз не разбрах защо те интересува температурата на газта?ГИ следи тази температура за да прави корекции на сместа по нея.Тази температура не оказва голямо влияние на разхода.Температурата на газта зависи от това къде се мери и как е направен монтажа.Ако се мери температурата на рейката и рейката е се намира върху мотора,тази температура може да достигне 70-80 градуса.Аз съм забелязал че на ГИ му е най-добре когато температурата на газта е 20-30 градуса,но това е относително.
                        OVB X18XE1 седан+ГИ

                        Коментар


                          #13
                          Дообре ,а в другата тема се оплакваш от висок разход а.Откакто съм купил Зетата и изгърмя МАП сензора съм в настройки понякога по 10 пъти на ден дори дъщеря ми която е на 13 години знае какво да прави вече със софта когато аз шофирам.Мъките с настройките бяха до преди два дни докато се навих да сменя рейката.
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #14
                            Ми нали ти казах днес да отвориш сервиз и да оставиш за началник.

                            Коментар


                              #15
                              Благодарности на stenli за отоплителя за газта само трябва да му закрепя щуцерите и да го облека с вата.http://bohang.en.gasgoo.com/auto-pro...3.htmlДали ще го повредя ако заваря щуцерите директно на него.
                              Прикачени файлове
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X