Здравеите колеги   Налага ми се спешна подмяна на газов изпарител ако може да ме посъветвате кое е по добре : нов турски (мимгаз) или втора употреба ловато със сменени консумативи(гумички ....)  Става въпрос за обикновенно агу на пунто мк2 1.2 8вПреместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Помощ за газов изпарител
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Пък то... нищо общо. Разликата между Ловато и турски аналог е в цената и да не кажа само в надписа. Къде мислиш се правят Ловато? И викаш дават висок разход, а? Моя Атикер(познай точно копие на какво) ме ’убива’ с разход 8 извън града и 10-10,5 градско. Сега относно бг мембраните. На 30 хиляди му смених мембраните и каквото имаше там като уплътнения в комплекта. Само защото така ми казаха да направя като я монтираха. Ефекта беше, че първите 500 до 1000 км след мяната докато се напаснат ми даваше литър отгоре и се мъчеше да гасне. След това всичко заспа и даже май разхода е леко под този с оригиналните.Разбира се с лабмда контрол, което за мен е абсолютно задължително.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
+1wwalker написа:Пък то... нищо общо. Разликата между Ловато и турски аналог е в цената и да не кажа само в надписа. Къде мислиш се правят Ловато? И викаш дават висок разход, а? Моя Атикер(познай точно копие на какво) ме ’убива’ с разход 8 извън града и 10-10,5 градско. Сега относно бг мембраните. На 30 хиляди му смених мембраните и каквото имаше там като уплътнения в комплекта. Само защото така ми казаха да направя като я монтираха. Ефекта беше, че първите 500 до 1000 км след мяната докато се напаснат ми даваше литър отгоре и се мъчеше да гасне. След това всичко заспа и даже май разхода е леко под този с оригиналните.Разбира се с лабмда контрол, което за мен е абсолютно задължително.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
важното е да кажеш на колко сменяш тия бг мембрани,щото ако е на 30 000км ,си я карай по-добре на бензин,едни мембрани ако не изкарат над 100 000 км не ми ги хвалиwwalker написа:Пък то... нищо общо. Разликата между Ловато и турски аналог е в цената и да не кажа само в надписа. Къде мислиш се правят Ловато? И викаш дават висок разход, а? Моя Атикер(познай точно копие на какво) ме ’убива’ с разход 8 извън града и 10-10,5 градско. Сега относно бг мембраните. На 30 хиляди му смених мембраните и каквото имаше там като уплътнения в комплекта. Само защото така ми казаха да направя като я монтираха. Ефекта беше, че първите 500 до 1000 км след мяната докато се напаснат ми даваше литър отгоре и се мъчеше да гасне. След това всичко заспа и даже май разхода е леко под този с оригиналните.Разбира се с лабмда контрол, което за мен е абсолютно задължително.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Разход по обслужване на газовата 20лв. на всеки 30 000 км... мани-мани, то все едно като патките всяка година да се къпишpunto_2 написа:важното е да кажеш на колко сменяш тия бг мембрани,щото ако е на 30 000км ,си я карай по-добре на бензин,едни мембрани ако не изкарат над 100 000 км не ми ги хвали
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
ОФФФ: Ей в тоя форум все ще се намери някое изказване което да ме разсмее .... за това съм фен!wwalker написа:Разход по обслужване на газовата 20лв. на всеки 30 000 км... мани-мани, то все едно като патките всяка година да се къпишpunto_2 написа:важното е да кажеш на колко сменяш тия бг мембрани,щото ако е на 30 000км ,си я карай по-добре на бензин,едни мембрани ако не изкарат над 100 000 км не ми ги хвали
  
  
							
						Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
Коментар