При мен изпарителя взима вода от тръбите на парното. Въпроса е следния как трябва да бъде закачен изпарителя успоредно на парното или последователно? Кой е входния и кой е изходния маркуч на парнорадиатора?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свързване на изпарител на обикновенно АГУ
Collapse
X
-
И кое е тъпото на въпроса, че аз не те разбрах? Нали за това е форума да се обменя информация. Е аз търся такава. Ако можеш да помогнеш ще съм ти благодарен, ако не недей да правиш такива изказвания. Забрваих да напиша двигателя е 1.6Alex_RT написа:Аз ли не разбирам въпроса или въпроса е тъп..
Коментар
-
Не освен ако не си съобразил диаметъран а тръбите.Stoynev85 написа:При мен е вързан успоредно. Пеитеснява ме обаче да не би по този начин да се намалява циркулацията на водата в парно радиатора. Възможно ли е?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
естествено със сигурност се намалява циркулацията. въпроса е дали спада значително топлоотдаването на радиаторчето. обикновено няма никакви проблеми, ако все пак е такъв случая на входа на водата на изпарителя се поставя намалител. ако не е добре съобразен обаче рискуваш изпарителя да изстива по време на работа.Stoynev85 написа:При мен е вързан успоредно. Пеитеснява ме обаче да не би по този начин да се намалява циркулацията на водата в парно радиатора. Възможно ли е?
Коментар
-
Не виждам смисъл да се усложнява излишно с успоредно монтирване, в крайна сметка минава антифриза и заминава после към радиаторчето. При успоредно свързване ако има недостиг на дебит ще стане така, че нито радиаторчето работи добре нито изпарителя. А кушията при обезвъздушаването е отделен филм.При последователно свързване рискуваш единствено да загрява една идея по-бавно радиаторчето.Успех !
Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
проверката е елементарна. докато работи колата и си пуснал макс топло, прегъваш маркуча влизащ в изпарителя и някой следи вътре по-топло ли ще духа и колко. по-правилния начин е монтажа да е успоредно. ако е последователно ,трябва да е преди радиатора и той пак може да не топли щото изпарителя ще свали дебита на водата.ако не му стига топлото на изпарителя, при рязко подаване на газ той ще изстива и колата ще се дави и забива муцуна което мисля е доста по-неприятно от това че купето се стопля по-бавно. отделно и повишения разход на газ.Stoynev85 написа:Точно там е проблема. Имам съмнения, че намалява дебита на водата в парното. Мисля да ги свържа последователно, като изпарителя взема вода от изходящата тръба на парно радиатора. Освен това и изпарителя е на високо и ми се струва , че и обезвъздушаването е пролемно.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар