Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Свързване на изпарител на обикновенно АГУ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Свързване на изпарител на обикновенно АГУ

    При мен изпарителя взима вода от тръбите на парното. Въпроса е следния как трябва да бъде закачен изпарителя успоредно на парното или последователно? Кой е входния и кой е изходния маркуч на парнорадиатора?

    #2
    Аз ли не разбирам въпроса или въпроса е тъп..
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #3
      Alex_RT написа:
      Аз ли не разбирам въпроса или въпроса е тъп..
      И кое е тъпото на въпроса, че аз не те разбрах? Нали за това е форума да се обменя информация. Е аз търся такава. Ако можеш да помогнеш ще съм ти благодарен, ако не недей да правиш такива изказвания. Забрваих да напиша двигателя е 1.6

      Коментар


        #4
        ако парното е с кранче - задължително успоредно. ако е без кранче може и последователно. маркуча към входа на радиатора би трябвало да тръгва от термостата.

        Коментар


          #5
          Успоредно.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            сваляш маркуча от парното, там където влиза в купето на щитът, наставяш маркуча и през изпарителя пак на вътре към купето, по тръбичката ...и защо успоредно, ако се монтира на високо, става интрига за обезвъздушаване
            ...хладилник, карам хладилник...

            Коментар


              #7
              При мен е вързан успоредно. Пеитеснява ме обаче да не би по този начин да се намалява циркулацията на водата в парно радиатора. Възможно ли е?

              Коментар


                #8
                Stoynev85 написа:
                При мен е вързан успоредно. Пеитеснява ме обаче да не би по този начин да се намалява циркулацията на водата в парно радиатора. Възможно ли е?
                Не освен ако не си съобразил диаметъран а тръбите.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Stoynev85 написа:
                  При мен е вързан успоредно. Пеитеснява ме обаче да не би по този начин да се намалява циркулацията на водата в парно радиатора. Възможно ли е?
                  естествено със сигурност се намалява циркулацията. въпроса е дали спада значително топлоотдаването на радиаторчето. обикновено няма никакви проблеми, ако все пак е такъв случая на входа на водата на изпарителя се поставя намалител. ако не е добре съобразен обаче рискуваш изпарителя да изстива по време на работа.

                  Коментар


                    #10
                    Точно там е проблема. Имам съмнения, че намалява дебита на водата в парното. Мисля да ги свържа последователно, като изпарителя взема вода от изходящата тръба на парно радиатора. Освен това и изпарителя е на високо и ми се струва , че и обезвъздушаването е пролемно.

                    Коментар


                      #11
                      Не виждам смисъл да се усложнява излишно с успоредно монтирване, в крайна сметка минава антифриза и заминава после към радиаторчето. При успоредно свързване ако има недостиг на дебит ще стане така, че нито радиаторчето работи добре нито изпарителя. А кушията при обезвъздушаването е отделен филм.При последователно свързване рискуваш единствено да загрява една идея по-бавно радиаторчето.Успех !
                      Play Golf ,but not drive golf!!!
                      Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                      C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                      Коментар


                        #12
                        Stoynev85 написа:
                        Точно там е проблема. Имам съмнения, че намалява дебита на водата в парното. Мисля да ги свържа последователно, като изпарителя взема вода от изходящата тръба на парно радиатора. Освен това и изпарителя е на високо и ми се струва , че и обезвъздушаването е пролемно.
                        проверката е елементарна. докато работи колата и си пуснал макс топло, прегъваш маркуча влизащ в изпарителя и някой следи вътре по-топло ли ще духа и колко. по-правилния начин е монтажа да е успоредно. ако е последователно ,трябва да е преди радиатора и той пак може да не топли щото изпарителя ще свали дебита на водата.ако не му стига топлото на изпарителя, при рязко подаване на газ той ще изстива и колата ще се дави и забива муцуна което мисля е доста по-неприятно от това че купето се стопля по-бавно. отделно и повишения разход на газ.

                        Коментар


                          #13
                          Каква е колата- марка модел и двигател?Аз разбрах само, че е 1,6. Не е ли по-лесно вместо да се умува да видим как е направена една такава кола с работеща газова?
                          Play Golf ,but not drive golf!!!
                          Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                          C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                          Коментар


                            #14
                            Колата е мареа 1.6. Газовата е монтирана в Италия.

                            Коментар


                              #15
                              Вържи го на тънкия маркуч от термостата към дросела
                              FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                              Коментар

                              Working...
                              X