Здравейте колеги, отскоро колата почна да прави някакъв проблем на газ като я паля сутрин. И преди го правеше, но откакто е по хладно вече е по осезаемо и дразнещо. Змачи като я запаля колата и прехвърли на газ при подаване на газ прекъсва, припуква и вече усещам, и да мирише на неизгоряла газ. На бензин го няма проблема и всичко си е ок. Газовия инжекцион е Фобос 1, монтирал съм го преди 2500км и не му е правена донастройка все още. Въпроса ми е дали проблема може да е от нещо по колата или си е за донастройка нещо по газовия комп? Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Прекъсване на газ при незагрял двигател Браво 2.0
Collapse
X
-
Изчиства да. Прекъсва само при по-рязко подаване на газ. Ако лееко и подавам не го прави. В движение също не се усеща, само на място. Освен това от време на време почват да падат оборотите, даже на два пъти загазсна, но тва много рядко го прави.white_shark написа:А като й подадеш газ да я закрепиш на по-високи обороти от рода на 1500-1600 продължава ли да прекъсва или изчиства?Bravo HGT
Коментар
-
Свещи, бобини как са?Не забравяйте че газта е много капризна на запалителната система.На Фиата от подписа и аз имах съшите ядове.До 1500 об/мин. прекъсваше и придърпваше,а на бензин нямаше проблеми.Също съм с ГИ.Смених кабелите и всичко стана ОК.LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
FIAT STILO 1.6 16V 2002г.
Коментар
-
Ми свещите са иридиеви Денсо на 20000 км(дават им 100000), кабели ХГТ няма, и бобините са си ок. Само си е за донастройка, щото я засекох и нещо и разхода се е дигнал с около 1-1.4л на 100км. Нямам време да отида през седмицата, ама май ще трябва да намеря, че това с разхода вече не ме кефи:DBravo HGT
Коментар
-
Колеги успях да намеря време да закарам колата да я погледнат на компа. Казаха, че абсолютно всичко си било наред-там бензинови и газови времена били еднакви, всичко и било на 6. Не, че разбирам нещо де, показваха ми там разни графики на компа от ламбдата и сместа си била ок. Като я направиха бедна пак прекъсва, като я настройва да е по богата пак прекъсваше и ми казаха да махна иридиевите свещи, че не били удачни за газта. Вие знаете ли такова нещо?Bravo HGT
Коментар
-
Мани ги свещите, сложи си панелен филтър и мирясай а не някой врабчеуловител. 30 градуса е добра температура за прехвърляне, дори и при 20 ще работи ок ако не я настъпваш. Провери си маркуча от изпарителя към смукателния колектор да не се е сцепил някъде и си провери температурата на работа на колата.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аре без ирония моля, че ти е твърда главата е ясно, ма ти си знаеш защо.При мен прехвръля на 30 градуса и нямам проблеми зимата, на СОК1 на мареята прехвърля на 20 градуса и той няма проблем.emzo написа:Аз пък съм на мнение, че 30 е малко, особено сега зимата.Течнаааааааааааааа ще бъде газтааааааааа
Ма к’во ли разбирам аз
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
За филтъра съм дал 150лв и посмъртно няма да го махна :D Колата не прхвърля точно на 30, защото гледах компа и прехвърли на 36-37 някаде. В движение колата не прекъсва, само при подаване на газ на място. Сам нищо не мога да си гледам, защото нищо не разбирам :D Питам възможно ли е да е наистина от иридиевите свещи или нещо не им се занимава да проверяват по обстойно и ме пращат за зелен хайвер. Обясниха ми, че тва е от неизгаряне на газта вследствие на не добра искра, колко е вярно незнам. Бензина изгарял по-лесно затова на бензин не се усещало. Проблема е, че не си пазя старите свещи за проба иначе най-лесно щеше да се види. По пронцип не ми е сериозен проблем проблем това, зщото бързо изчезва прекъсването, но предполагам ако наистина има някакво неизгаряне то оказва влияние и на разхода, а това вече ми е проблем :DS_BANKOV написа:Мани ги свещите, сложи си панелен филтър и мирясай а не някой врабчеуловител. 30 градуса е добра температура за прехвърляне, дори и при 20 ще работи ок ако не я настъпваш. Провери си маркуча от изпарителя към смукателния колектор да не се е сцепил някъде и си провери температурата на работа на колата.Bravo HGT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар