Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за монтаж и марка ГИ на Браво ХГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    muns61 написа:
    Не е и това. Как се определя момента на искрата?
    Fiat Service Manual написа:
    ENGINE TIMING SENSOR The engine timing signal, together with the engine rpm and TDC signal, allows the con­trol unit to recognize the succession of cylin­ders to implement the injection timing. This signal is generated by a Hall effect sensor, fitted by the exhaust camshaft drive pulley. NOTE It is not possible to carry out any ad­justments to the angular position of the sensor.
    това червеното виждаш ли го?

    Коментар


      #62
      Имаше и някакъв чалъм с датчика на коляновия вал,ама не знам дали има някакъв ефект...

      Коментар


        #63
        carfan написа:
        Имаше и някакъв чалъм с датчика на коляновия вал,ама не знам дали има някакъв ефект...
        =Engine rpm sensorдобре би било ако повече хора се въздържат от мнения от рода на ЕЖК

        Коментар


          #64
          muns61 написа:
          Има и други начини за увеличаване на предварението без ТАП, или бъркане в компа.
          Ще казваш ли как,или само за спорта?
          FIAT BRAVO 1.6
          FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
          LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

          Коментар


            #65
            u_bo написа:
            carfan написа:
            Имаше и някакъв чалъм с датчика на коляновия вал,ама не знам дали има някакъв ефект...
            =Engine rpm sensorдобре би било ако повече хора се въздържат от мнения от рода на ЕЖК
            Незнам какво искаш да кажеш с това ЕЖК,ама това не си го измислих аз,а бях го чел в някой форум.Ако намеря темата ще сложа линка да видиш.А колегата ако пожелае може да ни светне и с още по-лесен начин,ама нали си е майстор и той си пази хлябаЕто линкаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=15

            Коментар


              #66
              Само аз май не разбрах за какво предварение става въпрос, какво е аванспроцесор и какво аджеба прави на колата като е на газ? Прави я да върви повече ли, какво? Ако е нещо такова да слагам веднага :D
              Bravo HGT

              Коментар


                #67
                Аванспроцесор е нещото, което кара искрата да светне малко по-рано, за да използваш качествата на газта. Компа на мотора мести аванса, но по програма за бензин 95, да речем, а не с газ 100+ октана. Който е имал Лада с електронно запалване, може да си е слагал и октанкоректор - с потенциометър на таблото се променяше +-5 градуса предварението. На газ аванспроцесорът прави колата по-пъргава, съответно по-икономична, ако не караш спортно. Предпазва изпускателните клапани от прегряване. Най-лесният начин е с механична корекция на положението на датчика, и не ни кое казала ЕЖ. На някои коли е по-лесно, на някои е по-трудно, но всеки сам ще си прецени. Аз не съм привърженик на усложняване на електрониката по колата, добавя се допълнителен елемент на несигурност
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #68
                  FIAT не слагат такива истории в колите заводски излизащи с газили има корекция в самото ЕКУ, или няма нищо
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #69
                    По-вероятно второто.На някои Ладички и Шевита, може да се сложи дву режимен фирмуер(софтуер) с 2 различни предварения.На метан имаше огромен ефект от адванс процесора, на газ все се каня на пробвам и все забравям.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #70
                      muns61 написа:
                      Аванспроцесор е нещото, което кара искрата да светне малко по-рано, за да използваш качествата на газта. Компа на мотора мести аванса, но по програма за бензин 95, да речем, а не с газ 100+ октана. Който е имал Лада с електронно запалване, може да си е слагал и октанкоректор - с потенциометър на таблото се променяше +-5 градуса предварението. На газ аванспроцесорът прави колата по-пъргава, съответно по-икономична, ако не караш спортно. Предпазва изпускателните клапани от прегряване. Най-лесният начин е с механична корекция на положението на датчика, и не ни кое казала ЕЖ. На някои коли е по-лесно, на някои е по-трудно, но всеки сам ще си прецени. Аз не съм привърженик на усложняване на електрониката по колата, добавя се допълнителен елемент на несигурност
                      Еми незнам при мене как са настроили газовия комп, но намирам мнооого минимална разлика в пъргавината на колата както в ниски така и във високи обороти между газта и бензина, така че по-добре незнам има ли смисъл да се опитвам да става. Щом едвам го усещам, даже не съм сигурен има ли разлика изобщо, значи всичко е ок. Не вярвам да тръгне повече на газ отколкото на бензин, а още не съм пробвал спортния режим на Фобоса с тия засичания на разход на нормален :D Може пък да излети :D
                      Bravo HGT

                      Коментар


                        #71
                        Sev написа:
                        FIAT не слагат такива истории в колите заводски излизащи с газили има корекция в самото ЕКУ, или няма нищо
                        на Мултиплата Бипауър си пише, че ЕКУ е специализирано за бензин + CNG - предполагам,че са адаптирали корекцията на аванса, която се коригира от knock сензора. Правиш я в по-големи граници когато си на метан и нещата заспиват.

                        Коментар


                          #72
                          smokie написа:
                          Не вярвам да тръгне повече на газ отколкото на бензин, а още не съм пробвал спортния режим на Фобоса с тия засичания на разход на нормален :D Може пък да излети :D
                          Няма да останеш очарован, и няма да станеш рейсър. Просто вкарва 20% отгоре гориво.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #73
                            Определено няма да усетиш разлика, а пък разхода със сигурност ще ти се качи, както каза колегата S_BANKOV и мойта е настроена на среден режим и разлика единствено намирам във високите обороти, на газ се набира с една идея по бавно след 5000 оборота, докато на бензин е по добре , но това го установих след като минах повечко километри, иначе в началото и аз не правех разлика м/у двете горива и ми беше еднакво и на бензин и на газ.
                            punto HGT

                            Коментар


                              #74
                              u_bo написа:
                              Sev написа:
                              FIAT не слагат такива истории в колите заводски излизащи с газили има корекция в самото ЕКУ, или няма нищо
                              на Мултиплата Бипауър си пише, че ЕКУ е специализирано за бензин + CNG - предполагам,че са адаптирали корекцията на аванса, която се коригира от knock сензора. Правиш я в по-големи граници когато си на метан и нещата заспиват.
                              говоря за пропан-бутанпък и темата е за същото гориво
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар


                                #75
                                Ако някой ден реша че ми трябва аванс ще си сложа втори датчик на коляновия вал на 5-6 градуса от оригиналния.

                                Коментар

                                Working...
                                X