щом са избор на автомобилни производители за първоначално вграждане - явно има защо...само не започвай пак с твоите познати, защото ще излезе че познаваш цяла София и околията
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Избор на газов инжекцион
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да не се окаже само младежи, че някои "кучи" марки имат повече функционалност от BRC-то
Много я задълбахте, както винаги, при условие, че няма да си я настройва сама, да гледа цена и отзиви от монтажния център и не на последно място, какво включва кит-а.Т.е. Мимс, събери 2-3 оферти, питай ги какъв изпарител ще ти монтират, каква рейка, ама точни модели искай ... абе оферта на хартия, ако в 21ви век нямат PC и принтер, бягай далече като дявол от тамян.
							
						F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Дидо, пак нещо не съм разбрал
  ама то на моите години.... 
  Емо, вярно е че доста марки имат по функционален софт, дори Тамона за Фобос пък съвсем, на БРЦ си е доста постно. Но лично си мисля че тайната на БРЦ се крие другаде, не в функционалността на софта а в функционалността на компа и стабилния изпарител  и хубавата рейка. Уредбата ми заспа на колата само с една авто настроика и повече не е пипана, при Сев също. Коя друга уредба го може това, верно сигурно може да се доизкусори в движение, но аз не намирам кусур в настоящата ми настроика нито като динамика нито като разсход 
 Тя моята кола е проста ама на Сев не е!  И както спомена той единствената уредба предлагана за оригинално вграждане в нови коли без последствия за гаранцията на колата, за мен коментарите спират до тук. Стам, Мраг, Ренцо, Мренцо, Фобос Мобос, мисля си че тяхните цени са излишно високи. Кусура на БРЦ е че е скъпа, и със скъпа поддръжка, но както всяка голяма марка качеството си има цена и тя не е определена само от вложените материали за производството а от разходи за сервизни мрежи, проучвания, разработки, реклами, и кво ли още не. Вземете за пример Ролекс часовника не струва толкова колкото всичко останало покраи него, огромна сервизна база в цял свят, заплати за часовникарите, реклами, разработки, дизаинери, пари, пари, пари  
 Така, разводнихме и тая тема ама нищо де както казва един приятел " В спора се ражда истината "
							
						Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rotdot
Добре де, аз какво да очаквам тогава от моето Ланди Ренцо? Над 2 години, над 60 000 км. В сервиза им съм стъпвал няколко пъти да ми сменят филтъра. Какъв точно е проблемът и с какво е толкова по-хубаво това БРЦ? Колега с Фобос два пъти сменя рейка и все нещо не му работи и ходи да му "настройват". Дай като говорим, нали, да говорим от опит, а не да викаме Мренцо - Ренцо, Фобос - Мобос. А тва за фабричните газови, че били само БРЦ май не е съвсем вярно. Щото VW Caddy, Рено, китайските коли, са все с ланди реньо.Slavi_Lancia написа:Дидо, пак нещо не съм разбрал
  ама то на моите години.... 
  Емо, вярно е че доста марки имат по функционален софт, дори Тамона за Фобос пък съвсем, на БРЦ си е доста постно. Но лично си мисля че тайната на БРЦ се крие другаде, не в функционалността на софта а в функционалността на компа и стабилния изпарител  и хубавата рейка. Уредбата ми заспа на колата само с една авто настроика и повече не е пипана, при Сев също. Коя друга уредба го може това, верно сигурно може да се доизкусори в движение, но аз не намирам кусур в настоящата ми настроика нито като динамика нито като разсход 
 Тя моята кола е проста ама на Сев не е!  И както спомена той единствената уредба предлагана за оригинално вграждане в нови коли без последствия за гаранцията на колата, за мен коментарите спират до тук. Стам, Мраг, Ренцо, Мренцо, Фобос Мобос, мисля си че тяхните цени са излишно високи. Кусура на БРЦ е че е скъпа, и със скъпа поддръжка, но както всяка голяма марка качеството си има цена и тя не е определена само от вложените материали за производството а от разходи за сервизни мрежи, проучвания, разработки, реклами, и кво ли още не. Вземете за пример Ролекс часовника не струва толкова колкото всичко останало покраи него, огромна сервизна база в цял свят, заплати за часовникарите, реклами, разработки, дизаинери, пари, пари, пари  
 Така, разводнихме и тая тема ама нищо де както казва един приятел " В спора се ражда истината "
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Излизам от темата ама ме хвана яд на хора лаици да определят кой къде се намира в световен мащаб.Да се слага Ренцо Мренцо в един кюп със сбиртоци е прекалено.Слави ако имаш време прочети информирай се и тогава пиши недомислици.Ландиренцо също работи с много автопроизводители едни от които са FIAT http://www.landi.it/ita/partnerships.jsp Виж какво пишат анализатори за продажбите в световен мащаб както и технологичното им ниво. http://forum.carclub.mk/index.php/topic,2936.0.html http://www.plimont.com/Autogas_study...t_Sullivan.pdf http://www.plimont.com/Autogas_study...t_Sullivan.pdf http://www.borsaitaliana.it/mediasou.../pdf/61504.pdf http://landi-bg.com/images/broshure.pdf Освен това за БГ притежаваме в пъти по голяма мрежа за гаранционно обслужване както и по голям гаранционен срок и километри.Стига да имаш търпение да изчетеш всичко ще ти стане ясно кой къде се намира!Не прави заключения за неща които не са в твоята компетентност.Лек ден и със здраве.Slavi_Lancia написа:Дидо, пак нещо не съм разбрал
  ама то на моите години.... 
  Емо, вярно е че доста марки имат по функционален софт, дори Тамона за Фобос пък съвсем, на БРЦ си е доста постно. Но лично си мисля че тайната на БРЦ се крие другаде, не в функционалността на софта а в функционалността на компа и стабилния изпарител  и хубавата рейка. Уредбата ми заспа на колата само с една авто настроика и повече не е пипана, при Сев също. Коя друга уредба го може това, верно сигурно може да се доизкусори в движение, но аз не намирам кусур в настоящата ми настроика нито като динамика нито като разсход 
 Тя моята кола е проста ама на Сев не е!  И както спомена той единствената уредба предлагана за оригинално вграждане в нови коли без последствия за гаранцията на колата, за мен коментарите спират до тук. Стам, Мраг, Ренцо, Мренцо, Фобос Мобос, мисля си че тяхните цени са излишно високи. Кусура на БРЦ е че е скъпа, и със скъпа поддръжка, но както всяка голяма марка качеството си има цена и тя не е определена само от вложените материали за производството а от разходи за сервизни мрежи, проучвания, разработки, реклами, и кво ли още не. Вземете за пример Ролекс часовника не струва толкова колкото всичко останало покраи него, огромна сервизна база в цял свят, заплати за часовникарите, реклами, разработки, дизаинери, пари, пари, пари  
 Така, разводнихме и тая тема ама нищо де както казва един приятел " В спора се ражда истината "
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Може да е по скоро опит за копие но чак копие!!!НЕЕЕ!За Ренцо Мренцо какво да кажем?Тези две марки можем да мерим !Нивото им е съпоставимо!Кой отгоре, кой отдолу разликата е минимална ама да се сравнява с другите няма как да стане!Sev написа:говорим за Фобосвсеизвество е, че е копие на BRCа относно Ланди - тази уредба са вгражда заводски в новото Браво
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ни са биите бе
 много сте чувствителни на тема марки 
 колегата пита какво да правел с неговото Ренцо, ми нищо, то не е казано че като е различно от БРЦ и аре ще имаш проблеми, Сони или Панасоник, Мерц или БМВ, Загорка или Каменица, всичко си е въпрос на лично предпочитание, за мен БРЦ е най доброто в ценовия клас до 1500 лева, което не означава че уредба от по нисък клас няма да изкара 100 000. Също не означава и че БРЦ ще изкара 100 000, но това което съм чел за него и съм се интересувал ми е дало нужното доверие за да избера нея и за сега не съжалявам, признавам че я взех и на доста добра цена но дори и на пазарната пак щях да я предпочета. Напатих си от евтини Ги и не чак толкова евтини и нещях да чуя за нищо евтино и много хубаво вече 
 Виждам че  колегата Ланди когото уважавам  ми се расърди за Ренцо-Мренцо ама защо го приема така лично не знам!? 
 ама по тая логика и колегите с Фобос Мобос и Стаг-Маг трябва да ми се обидят 
 Така че нищо лично към другите марки , просто моето мнение че БРЦ е наи доброто. Тъп и упорит кво искаш  
							
						Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Значи не си чел????Може би по добре познаваш пазара от фирмите които се занимават с това???ИЛИ ............???????????????Slavi_Lancia написа:Ни са биите бе
 много сте чувствителни на тема марки 
 колегата пита какво да правел с неговото Ренцо, ми нищо, то не е казано че като е различно от БРЦ и аре ще имаш проблеми, Сони или Панасоник, Мерц или БМВ, Загорка или Каменица, всичко си е въпрос на лично предпочитание, за мен БРЦ е най доброто в ценовия клас до 1500 лева, което не означава че уредба от по нисък клас няма да изкара 100 000. Също не означава и че БРЦ ще изкара 100 000, но това което съм чел за него и съм се интересувал ми е дало нужното доверие за да избера нея и за сега не съжалявам, признавам че я взех и на доста добра цена но дори и на пазарната пак щях да я предпочета. Напатих си от евтини Ги и не чак толкова евтини и нещях да чуя за нищо евтино и много хубаво вече 
 Виждам че  колегата Ланди когото уважавам  ми се расърди за Ренцо-Мренцо ама защо го приема така лично не знам!? 
 ама по тая логика и колегите с Фобос Мобос и Стаг-Маг трябва да ми се обидят 
 Така че нищо лично към другите марки , просто моето мнение че БРЦ е наи доброто. Тъп и упорит кво искаш  
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Никъде не съм споменавал пазар, никъде не съм писал за пазарни дялове и на кои има най- голям, все пак няма да купувам фирмата БРЦ а продукта им, интересувах се от него, ходих гледах го, четох мнения, ревюта и се спрях на него, ако утре пак трябва да купя уредба пак ще е БРЦ и така до момента в които не се издънят, аз съм верен на продукта които не ме предава и експерименти с други не си правя. Неумаловажвам и факта че софт и кабел за БРЦ са лесно достъпни за всеки, което не е за пренебрегване, дали за ренцо мога да си дръпна софт от нета и добър приятел да ми сглоби кабел за 8 лева????. Не подминах и линковете които ми даде в горния пост, верно Ланди имат наи голям пазарен дял, не съм се задълбавал повече само видях че го имат от как са купили Ловато през 2008 и дяла на Ланди + дяла на Ловато им дава първото място. Kажи ти примерно Ланди с какво е по добро от БРЦ, дюзите са на същата цена, филтъра за газта е 2 пъти по скъп, за софт, комп и редуктор не знам, не съм се интересувал от марката, познавам я от обикновените АГУ и не съм с добри впечатления от изпарителя им тип немска каска. За ГИ на Ланди не съм чул лошо от някои да се оплаче, първоначалната цена е по ниска от БРЦ но за мен избора е БРЦ и ще е такъв докато не се издънят и никои не може да ме убеди в противното.Най малко с теб искам да влизам в спор, не мога да се меря нито с познанията нито с практиката ти, и без тва си единствения човек дето се занимава с газови и се разбирам с негоlandi написа:Значи не си чел????Може би по добре познаваш пазара от фирмите които се занимават с това???ИЛИ ............???????????????Slavi_Lancia написа:Ни са биите бе
 много сте чувствителни на тема марки 
 колегата пита какво да правел с неговото Ренцо, ми нищо, то не е казано че като е различно от БРЦ и аре ще имаш проблеми, Сони или Панасоник, Мерц или БМВ, Загорка или Каменица, всичко си е въпрос на лично предпочитание, за мен БРЦ е най доброто в ценовия клас до 1500 лева, което не означава че уредба от по нисък клас няма да изкара 100 000. Също не означава и че БРЦ ще изкара 100 000, но това което съм чел за него и съм се интересувал ми е дало нужното доверие за да избера нея и за сега не съжалявам, признавам че я взех и на доста добра цена но дори и на пазарната пак щях да я предпочета. Напатих си от евтини Ги и не чак толкова евтини и нещях да чуя за нищо евтино и много хубаво вече 
 Виждам че  колегата Ланди когото уважавам  ми се расърди за Ренцо-Мренцо ама защо го приема така лично не знам!? 
 ама по тая логика и колегите с Фобос Мобос и Стаг-Маг трябва да ми се обидят 
 Така че нищо лично към другите марки , просто моето мнение че БРЦ е наи доброто. Тъп и упорит кво искаш  
							
						Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Привет момчета, Благодаря за мненията. От всичко, което прочетох в темата, а и отделно от нета се бях навила за Фобос.Но преди малко говорих с хора от БРЦ Пловдив. Обясниха ми, че предлагат 2 вида ГИ. Единият е по скъп - 1350 лв с 18 месеца гаранция и без ограничение на пробега, рейка с 24 инжектора, всичко БРЦ. Другият вид струва 1150 лв, но рейката е Реала пачи ( тва предполагам е марката или там модела ). Олекотени са инжекторите и след около 30 000 км се налага регулиране. Има ограничение на гаранцията - 18 месеца или 30 000 км.Избрах естествено първия вариант, но сега чакам да видим каква цена за мен ще дадат.Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар