Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
ама ти стана антиреклама на метанов ижекцион,аз съм виждал само една ланча дедра с 1.8 мотор с хитачи комп. с подобен проблем обаче човека не разбираше и 1 година докато му беше гаранционна вися да му я настройват после си я караше както му я оставиха за последно.много го беше яд ,защото уредбата я свали от един москвич който смени за ланчията ,а мосвето никави проблеми.разбира се от старата уредба използва само бутилката и клапана и пълначката ,сложиха му инжекцион ....Добре,според теб от какво тресе мотора ,от бедна или от богата смес?Янко имаше мнение че дюзите не могат да работят кратко време ,за това ги настройвал дори малко по дълго време от минималното за модела .мисля че беше с по малки дюзи с по дълго време на отваряне,сега ти като си без аванс процесор и мощноста на двигателя ти е по малка и ако постигнеш задоволителен резултат на празен ход ,нямаш тяга в високи -така ли е или бъркамтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Tочно така е.Янко я гледа на Старосел, това което той предлага го направих, проблема е, че при тези условия колата гасне моментално.За да не гасне, трябва да докарам газови времена (2те точки на празен ход от картата) от сорта на 4мс.Играх си и е коефициентите, не и не.4 неща не съм сменил все още:1. датчик за температурата на газ2. датчик за температурата в редуктора3. мап сензор4. самият редукторdan4o написа:постигнеш задоволителен резултат на празен ход ,нямаш тяга в високи -така ли е или бъркамF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
u_bo
гласувам за мап сензор + вероятен проблем в бензиновата система - може би ниско налягане в рейката на бензинаemzo написа:Tочно така е.Янко я гледа на Старосел, това което той предлага го направих, проблема е, че при тези условия колата гасне моментално.За да не гасне, трябва да докарам газови времена (2те точки на празен ход от картата) от сорта на 4мс.Играх си и е коефициентите, не и не.4 неща не съм сменил все още:1. датчик за температурата на газ2. датчик за температурата в редуктора3. мап сензор4. самият редукторdan4o написа:постигнеш задоволителен резултат на празен ход ,нямаш тяга в високи -така ли е или бъркам
Коментар
-
u_bo
klima написа:На Мареята с Тамоната бензиновите времена бяха 3,2-3,4 мс,а сега с полския компютър са около 2,4-2,6 мс.Не мога да го обясня,но е така.Това след разкачен акумулатор за 12ч и работа на място поне 20 мин на бензин.
обяснявам - адаптация
п.с. няма да влизам в спор с който и да е , че не съм прав !
Коментар
-
Днес разкачих пак акумулатора, след час я запалих и я оставих да работи, докато включи перката - някъде около 8 мин.После я покарах малко на бензин и я закачих с ФЕС.Бензиновите времена бяха средно 2.9мс, колкото е посочено и в сървис менюала.Минимум ги видях 2.7мс, като включи перката скачат на 3.12мс.Ето едновременно следене на времената с ФЕС и Тамоната:http://youtu.be/y1nxFcobVMIНа видеото се вижда, защо скачат бенз. времена.Т.е. смятам, че проблем с бензина нямам и нямам намерение да ровя повече.Тъй, разпробих щуцери на 3.0мм, но се оказа, че имам такива само за валтек рейката и нея сложих.1 път се калибрира, повече не иска, както и да е.Колата тръгна усезаемо по-добре. След калибрацията пак нямаше празен ход, но след като обедня сместта, се стабилизира и то много добре. После пък успях да я вдигна графиката спрямо бензиновите точки и НЕ гаснеше.Докато не пусна климатика
Направих осцилограма на клатенето на оборотите на наляганията, после ще я обработя и кача.
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Утре хващам подред 2-3 по-серизони сервиза и ще гледам да видим налягането в рейката, около 3 бара някъде, нали ?МАП сензора ... мога да отскоча тия дни до Енчо, да взема неговия за проба.@klima - благодаря ти, но няма нуждаu_bo написа:гласувам за мап сензор + вероятен проблем в бензиновата система - може би ниско налягане в рейката на бензина
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Момчета ..... лошо .... системата беше конвертирана до LPG и работи идеално.За метана - днес е пробвано с нови филтри, чисто нова ламбда сонда, нов МАП датчик .....Остават 2 неща - редуктор- Тамона ЕКУ , просто да не работи с метан като хоратаЛошото е, че ако тръгна на сляпо, това значи да кихна между 300 и 600лв .......Някой колега с метанов инжекцион, ако има желание да помогне, идеята е да пусна маркуч от редуктора за метана и за вакуума и да се подадат 12в. на клапана на редуктора.Така да елиминирам редуктора като причина.Не съм ли карък майка му да е*а ?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Няма пълно щастие Емо.При мен като затегна щуцерите на рейката докрай и загубвам ниските.Дали с тях се калибрира рейката не знам.Развивам ги на око да са еднакви и работата на двигателя заспива.Днес бутнах отново таблицата и особенно лявата колонка която никой не казва как трябва да се направи.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Аз съм факир вече, не искам някой да ми дава акъл кое и как, аз го знам, просто разполагам с кофти хардуер/софтуер.Днеска настроих една мареа 1.8 на газ с Тамона и съм адски доволен от постигнатото.Спешно ми трябва кола с метанов инжекцион да пуснем 2 маркуча1. метан - ниско налягане от донора към рейката на моята кола2 вакууум - от моята кола към редуктора на донораи 12в. на клапана на редуктора.За 10 мин работа ама едва ли някой ще се престраши
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
u_bo
а като загубиш ниските, какво ’си мисли’ ЕКУ/б/ по въпроса? в смисъл какви са показанията на ламбдата?Tornado написа:Няма пълно щастие Емо.При мен като затегна щуцерите на рейката докрай и загубвам ниските.Дали с тях се калибрира рейката не знам.Развивам ги на око да са еднакви и работата на двигателя заспива.Днес бутнах отново таблицата и особенно лявата колонка която никой не казва как трябва да се направи.
Коментар
Реклама
Collapse






Коментар