Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    emzo написа:
    Toва го гледах.Пробвах одеве с 2.4мм дюзи и във високите върви страхотно колата, но в ниските я няма никаква, а на празен ход гасне.Рових из руските сайтове, масово за метан препоръчват от 1.8 нагоре бара диф. налягане.
    1. наистина погледни какво е писал МЕМО2. малко заяждане от мен -ти като бивш нафтаджия забравяш/или не знаеш/ че бензиновия ДВГ е система с обратна връзка. /край заяждане. Тази обратна връзка е ламбдата. Когато имаш проблем с ’невървене’ гаснене и подобни - винаги поглеждай ст0ста н ламбдата. Така ще разбереш проблема от какво е - бедна смес или богата смес. И ще можеш да правиш корекции.Виж в темата заГИ на пандата - Слави е писал за самоделно уредче за следене показанията на ламбдата.

    Коментар


      #62
      Чак сега видях, че си е редактирал поста, но и това го знам.Мемо, приемам че софтуера си смята правилно диф. налягане.А за точка 2, прав си, още не възприемам ламбдата.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #63
        Така, получих 2 имейла от Фобос БГ и от РоманоБГ.Да плача или да се се смея, не знам вече.Чакам отговор и от Романо Италия, ако не отговорят утре ги награбвам по телефона.При мен редуктора под 1.74 бара не пада, измерено със софтуера ! А и от прочетеното из руските сайтове по-малко от 1.7 за метан не ми трябва .... уж.
        Прикачени файлове
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #64
          Не знам как е при Романо,но при БРЦ редуктор Зенит за метан го дават да работи на между 1600 и 2500мбар, като дават делта Р да е 2000мбар,а в случай на нужда да се смъква или увеличава налягането.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #65
            Aз пък мисля ,че имейлите които са ти пратили са съвсем коректни .От романо са ти казали 1,05 това е налягането на изпарителя /те не могат да знаят на ква кола ще го слагаш нито пък какво е подналягането в нейните колектори а оттам и какво ще бъде диференциалното налягане/ .От фобос пък са ти казали диференциалното щото те това виждат в софтуера си /горе долу толкова 1700-2000 милибара

            Коментар


              #66
              Е чак такава голяма разлика, къде са 1.0 , къде са 1.8.Ето каква я свърших днес:Сложих рейка RAIL 1.5 Оhm с щуцер 1.8мм.Редуктора е на диф. налягане 1.8бара, неговото налягане е 2.2бара - пак според софтуера на Тамоната.Автокалибровката минава прекрасно, после в движение пуснах трейс и коригирахме картата.Върнах моята рейка и просто след 3000рпм колата е мъртвец, да не говорим, че не може да мине в никакъв режим автокалибровка.Мои изводи - или рейката е мега зле (бавна) или е разцентрована до неузнаваемост.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #67
                emzo написа:
                Е чак такава голяма разлика, къде са 1.0 , къде са 1.8.Ето каква я свърших днес:Сложих рейка RAIL 1.5 Оhm с щуцер 1.8мм.Редуктора е на диф. налягане 1.8бара, неговото налягане е 2.2бара - пак според софтуера на Тамоната.Автокалибровката минава прекрасно, после в движение пуснах трейс и коригирахме картата.Върнах моята рейка и просто след 3000рпм колата е мъртвец, да не говорим, че не може да мине в никакъв режим автокалибровка.Мои изводи - или рейката е мега зле (бавна) или е разцентрована до неузнаваемост.
                Сигурен съм, че ще успееш, като чета, но защо не отиде да ти сложат едно ланди, например, и да забравиш, ама наистина да забравиш, много по-евтино ли ти излиза или ти е интересно просто? Защото аз имам софтуера и е много интересно да ровичкаш и да си я правиш, ама друго е преди това 60000км само да съм карал.

                Коментар


                  #68
                  rotdot написа:
                  emzo написа:
                  Е чак такава голяма разлика, къде са 1.0 , къде са 1.8.Ето каква я свърших днес:Сложих рейка RAIL 1.5 Оhm с щуцер 1.8мм.Редуктора е на диф. налягане 1.8бара, неговото налягане е 2.2бара - пак според софтуера на Тамоната.Автокалибровката минава прекрасно, после в движение пуснах трейс и коригирахме картата.Върнах моята рейка и просто след 3000рпм колата е мъртвец, да не говорим, че не може да мине в никакъв режим автокалибровка.Мои изводи - или рейката е мега зле (бавна) или е разцентрована до неузнаваемост.
                  Сигурен съм, че ще успееш, като чета, но защо не отиде да ти сложат едно ланди, например, и да забравиш, ама наистина да забравиш, много по-евтино ли ти излиза или ти е интересно просто? Защото аз имам софтуера и е много интересно да ровичкаш и да си я правиш, ама друго е преди това 60000км само да съм карал.
                  Благодаря за темата за кабела, старият беше започнал да прави магарии, купен оригинално за целта, сега ми се изясниха нещата и си преправих другия за ФЕС

                  Коментар


                    #69
                    Ами мет. инж. го взех много изгодно, просто рейката излезе кофти. И да, друго си е сам да се научи човек.Благодарности на Янко, за инфото което ми сподели и всеки друг, който помага, а някои хора дори ми казаха едва ли не, че хляба им изяждам.Споко бе хора, основния ми доход на пари е много далече от автомобилите.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #70
                      Да ама си от "гадните" хора дето споделят това което знаеш Благодарности за което!!!
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #71
                        Който търси намира Eй го производителя на рейката ми:http://www.nlplpg.com/default-1.asp.htmДраснах им един мейл да им поискам спецификации на рейката
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #72
                          Това значи ли,че инжекторите ти не са Валтек,а са турски?
                          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                          Коментар


                            #73
                            Още в първия пост съм писал , че са турски.Приемам препоръки за рейка с оптимално съотношение цена/качество.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #74
                              И нали съм нахалитет звъннах им, малко трудно се разбрахме ама получих следните данни за рейката:Само дето за бързодействие и дума не става
                              Прикачени файлове
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #75
                                все едно нищо не са ти дали

                                Коментар

                                Working...
                                X