Slavi_Lancia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
На някой обяснява ли му се настройка на метанов инжекцион ?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Slavi_Lancia написа:От това колко са завити щуцерите в реиката зависи какво разстояние над тях ще остане за буталцата да се вдигат на горе от ел-магнита и да отварят щуцера за преминаване на газ към мотора. Ако тея щуцери не са калибрирани а са завити е така до откат както бяха при мен, стержените-буталцата ( както ги наричат някои) отварят различно и от там и не може да се направи хубава и еднаква смес за всеки цилиндър.Щото така като ги гледам те просто се навиват, докато свърши резбата.На мен ми въртяха на ръка ей тия (винтове или не знам как да ги нарека):
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Е тея дето се завиват на реиката от долу бронзовите, с тях при Бигас се калибрира, но при теб калибрацията е от горе в сърцевината на цилиндъра има болт цапнат с червено, което пък ще рече че би трябвало да е калибрирана и да не я закачашИнак реиката изглежда чудесно
п.п. сега допрочетох..., кои ти въртя тея винтове и с каква цел?????? някои калибрира реиката или му скимна да вътри ???
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ихааа, де намери тва модерно нещомоя кит за калибриране е с уста, един път съм го правил ама заспа
Как въобще им е дошло на ума да въртят е така едно към гиотере калибрацията не знам.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Точно това е кита. Мисля,че си струва да се съберем няколко човека от форума и да го купим.Така ще можем профилактично да си правим промивка на рейките и да ги регулираме. Бях чел по руските форуми,че препоръчват за рейка Рейл да се пренастрои хода на буталцето (плунжера) още на нови рейки.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Всяка рейка има определени стойности за ход на буталцата, след изминаване на повече километри или ползване на некачествена газ, тези стойности често се променят и оттам променят подаваното към мотора гориво. Желателно е след пробег от 50-60 000 км. рейката да се провери и да се калибрира с висока точност на специален микрометърен стенд. http://www.eurogas-bg.net/info_components.phpПолезно инфо въпроса е всички сервизи за газ ли го правят.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Точна настройка не се прави с ролетка, шублер, микрометър. Прави се с измерване на разход за единица време. По този начин бяха и означенията на жигльорите за карбуратор. Не винаги означението на тях е диаметър, а милилитри са минута, при определен воден стълб.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
dudulia написа:Точно това е кита. Мисля,че си струва да се съберем няколко човека от форума и да го купим.Така ще можем профилактично да си правим промивка на рейките и да ги регулираме. Бях чел по руските форуми,че препоръчват за рейка Рейл да се пренастрои хода на буталцето (плунжера) още на нови рейки.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Выбор диаметра жиклеров. Предварительно, для форсунок валтек 3 Ом и им подобных,можно расчитать по формуле:D=P/10k, где D- диаметр жиклера в мм.Р- мощность двигателя в кВт.К- количество циллиндров.Рекомендуется применить жиклер меньшего диаметра, чем расчетный. Окончательнымкритерием является длительность газового импульса на х.х., в установившемся режиме и напрогретом двигателе. Оно должно быть 5-5,5мс.Дифференциальное давление регулируется в редукторе при работе двигателя на газе.Нормальным считается диф. давление в пределах 0,9 - 1,1 Бар. В случае более мощныхдвигателей, можно поднимать до 1,1 -1,2Бар. Еще более высокое давление нужно выставлять, еслив качестве топлива применяется метан.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар