Slavi_Lancia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Допълнителен газов филтър на обикновенна газова
Collapse
X
-
Това не го приемам категорично. След 30 хиляди на газ с обикновенна АГУ и ламда контрол (не съм сменял филтъра на клапана още) - развих пробката отдолу на изпарителя и капна 1 капка приличаща повече на конденз, свалих инжекторите и светеха като полирани. Такова е положението и със свещите, но те просто се износват много по-бързо и вече съм с трети комплект откакто съм на газ. Инжекторите са за почистване, но не и външно, където контактуват с газта/горивната камера.
-
Принципно си прав и при някои вдигатели това е проблем, но не и при конкретно този. Отново казвам, че инжекторите на този двигател са си проблемни и обсъждани не само в бг. В английския форум на марката имаше обсъждане каква е причината, защото освен че са претенциозни към бензина, също така и сравнително често и откровенно умират. За причина, макар и не безспорно, като цяло се оформи лошо управление от страна на ЕКУ на напрежението към инжекторите.muns61 написа:Мизериите от този отдушник са впъти повече от боклуците в газта.
Коментар
-
След всяка работа на бензин на върха на бензиновата дюза остава капка бензин който впоследствие се изпарява и мизериите съдържащи се в него остават по дюзата .Не се запушват само дюзите на колите които палят на газ и са със спряна бенз. помпа.Ако искате да пазите дюзите си слагайте качествен бензин и отвреме на време го изхарчвайте /подновявайте/.Дюзите се охлаждат от въздуха който засмуква мотора през всмукателния колектор и температурата им е много по ниска от тази на мотора а това че преминаващия бензин ги охлажда е една от най-големите легенди на тъпите газаджии ,по скоро постоянно преминаващия бензин носи всички утайки от резервоара в рейката и понеже дюзите не бачкат утайките остават там и постепенно всичко се затлачва..
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар