Колеги, след разговор с колега от форума разбрах, че бензиновите ми дюзи се зацапват от мизерията в самата газ. При газ инжекциона има обикновенно 3 филтъра, рядко са само 2, а при обикновената газова има само 1 филтър и той е в клапана. Искам мнение дали ще може да минава газта ако сложа филтър след изпарителя и преди тройника, или пък сложа по 1 филтър на всеки маркуч преди плочката и след тройника. Ето такъв филтър искам да сложа http://www.autogasshop.net/product/1...lsp.htmlЕто и нагледно какжо искам да направя:Изпарител-----тройник-----ФИЛТЪР----плочка за газтаВ момента е така:Изпарител-----тройник-----плочка за газта
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Допълнителен газов филтър на обикновенна газова
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Принципно този филтър е за газообразна фаза. Важно е да бъде полиестерен! Ако ти предлагат пластмасов филтър на filgaz, не го взимай! Вътре не е полиестер,а е хартия и не върши никаква работа. Единтвено ме притеснява дали няма диаметъра на щуцерите да е по-малък и от там да има проблем.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Чувал съм, че ставали целите в нагар, но мойте като ги свалих светеха от чистота външно където са дупчиците, но реално са се позапушили доста, като не минава бензин през тях. Те си бяха запушени и преди да мина на газ. Като се понастъпи малко на бензин и се отпушва. На този мотор инжекторите са много коментирани не само в бг форумите.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Точно съображенията за вакуума ме притесняват и мен. Дали ще се запази коректната работа. Филтръа има малко съпротивление, но все пак.... И освен това също имам съмения, че точно от газта се цапа, защото колектора ми е прекрасно чист, говоря за долната част до главата. А и инжекторите висят, по-нормално е да се отложи в долната част на колектора тази гняс. Иначе при мен ги свалих, защото не работи коректно и на -20 не поиска да запали, на -15 пали. В интерес на истината съм се заблудил, че моята кола няма бенз филтър и никога не съм го сменял, а минах 60К км с неспряна помпа, този филтър може ид а се окаже оригиналния на колата, снимки не направих онзи ден, но инжекторите вътре са пълни с пясък, кал и ръжда. Принципно нагара по дупчиците не беше много, виждаха се дупките, но искам малко превенция да не се занимавам повече с тези дюзи /на 260К км са/kolev написа:бензиновите ти дюзи няма как да се цапат от газта.такъв филтър на изпарената газ не можеш да сложиш, защото е много важно регулиращата мембрана на изпарителя да "вижда" вакума създаван в плочката.в ниската част на изпарителя имаш пробка от където се източват боклуците от изпарената газ периодично.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Няма да стане. Съпротивлението на филтъра никак не е малко и тотално ще обърка работата на изпарителя. Освен това, със зацапването ще се променят още повече нещата.По-добър вариант е свестен клапан пред изпарителя, чиито филтър да прилепва добре и да задържа боклуците - повечето филтри само присъстват, но не участват пълноценно.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
е как така ще се изцапат бензиновите инжектори /които са в колектора/ от преминаващата през колектора смес. то и при ГИ същата смес минава през тях. нещо нелогично ми звучи. бензиновите инжектори се запушват от стар и кофти бензин и това по дупчиците им не е нагар, а отлагания от бензина.Slavi_Lancia написа:Kolev според теб от какво се цапат ако не от газта
 и защо с ГИ не се цапат само не ми казваи щото се пали на бензин винаги 
какво ще стане ако завиеш докрай крана на тройника. същото ще се получи и ако добавиш филтър там. мястото на такъв филтър би било между първа и втора степен на изпарителя само че не виждам как може да се направи.pakumba написа:Точно съображенията за вакуума ме притесняват и мен. Дали ще се запази коректната работа. Филтръа има малко съпротивление, но все пак....
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Не съм ги почистил още, но реших да си купя ултразвукова ваничка, с едно почистване се избива, стига разбира се тази от 50-60 кинта да може да свърши работата. Иначе като ги свалих ги видях- отвътре изпадна тази мизерия, а цялата отвътре е и пълна с ръжда. Честно казано не работеше много зле колата, но прави мизерии при много студено. Колега kolev- как се цапа от бензина, който преминава през нея, тя реално беше с нагар по върха, но не и запушвания по дупките, реално и мен ако не е по дупките хич не ми дреме, интересува ме сами дупки да няма запупване и разваляне формата на струята. А как от преминаващия бензин ще хване нагар по друго място освен дупките?За филтъра разбрах, няма да стане, а и очевидно няма сми.wwalker написа:Как разбра и как ги почисти? Има ли ефект? Аз като ги свалих нищо им нямаше видимо и нищо не изпадна от тях, без да съм ги носил на ултразвук.pakumba написа:...инжекторите вътре са пълни с пясък, кал и ръжда.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kolev питаш ме щи кажа
 По пътя на логиката, газта преминава покраи дюзите но при обикновена агу тя не е пречистена, и сичката тая мизериика се лепи дето намери. Ако си отвивал пробката на обикновен изпарител знаеш ква мизерия изтича от там 
  При ГИ също газта преминава покраи дюзите но тя вече е пречистена от филтъра преди газовите дюзи. Ако газта е толкова чиста някои би ли рискувалл да покара ГИ без тоя филтър 
 За това казвам че един от факторите за запушване на дюзите е газта съчетано с малкото каране или и употреба на бензин 
							
						Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
тая работа я обясняват много газаджии. на газ бензиновата помпа не трябвало да се спира щото бензина така минавал през дюзите и ги пазил студени и чисти. е питам аджеба който е виждал инжектори и рейка , как тоя бензин минава през затворените дюзи като той само се върти в рейката и отделно в колектора температурата си е като на двигателя. това са смолисти отлагания от бензина.pakumba написа:Колега kolev- как се цапа от бензина, който преминава през нея, тя реално беше с нагар по върха, но не и запушвания по дупките, реално и мен ако не е по дупките хич не ми дреме, интересува ме сами дупки да няма запупване и разваляне формата на струята. А как от преминаващия бензин ще хване нагар по друго място освен дупките?
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
Коментар