Sev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ за Панда 2 4х4
Collapse
X
-
В съд който съдържа вече газ с някакво налягане, се добавят нови порции от същия или друг газ, общото налягане нараства и е пропорционално на сумарната концентрация. С други думи общото налягане е равно на сумата от парциалните налягания при отделните зареждания. Вероятно, налягането не е било достатъчно да избутва газта през изпарителя. По-точно да избутва газта достатъчно бързо за необходимия дебит. Термодинамичното равновесие в бутилката се постига много бързо. Да не забравяме, че е необходимо доста ниско налягане, за постигане на течна фаза на пропан - бутана. Тази смес в бутилката не се изпарява. Изпарението е свързано с голямо поглъщане на топлина и протича бързо. Затова е необходима и топлата вода в изпарителя. Ако газта се изпаряваше в бутилката, то бутилката щеше да стане едно купче лед. Затова и смятам, че налягането при зареждане е важно и точно хората от сервиза ме накараха да се замисля и според мен са прави. Ако беше по-топло вероятно нямаше да има проблем. Ако бе заредил догоре също. Така мисля.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
-
Добре, вероятно си прав. Но след изпарителя, налягането на пропан-бутана си е ниско. Там всичко е с обикновени маркучи. И това не зависи от налягането в бутилката, където е течната фаза. Искам да кажа, че ако е ниско налягането в бутилката, няма кой да бута газта напред.MEMO написа:и проблема не е в налягането на колонката а в качеството на газта.И с 5 атмосфери да ви заредят инжекциона обръща при 0.8 така че ако газта е качествена няма да има грижи.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не може да е толкова ниско че да няма кои да бута газта на пред
газта за да е течена я държи или налягането или температурата, в бутилката е ясно че не е температурата а налягането. (газта в бутилката се изпарява но в минимални количества докато се уравновеси системата, ако от бутилката се изсмуква изпарената газ тогава се превръща в ледено кубче, има такива случаи когато сондата е неправилно монтирана и засмуква много високо над течната газ) Щом нивото спада газта се изпарява и си набавя пак нужното налягане. Единственото логично обяснение за мен е в изпарителя ако по ниското му налягане по тръбата не може да преодолее някво съпростивление на няква клапа, пружина или мембрана в секцията за високо налягане и съответно от там няма от къде да се вземе и ниското налягане към реиката. Но това е едва ли е така, признавам че не съм отварял изпарител на ГИ но едва ли е по сложен от на обикновена агу дори е по прост. Някои които познава принципа му на работа да каже как работи и имали нужда от минимално налягане на входа и колко е то.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
налягането на газта в бутилката зависи единствено от околната температурапри зареждането не се "вкарва" налягане в бутилкатаDanchojn написа:В съд който съдържа вече газ с някакво налягане, се добавят нови порции от същия или друг газ, общото налягане нараства и е пропорционално на сумарната концентрация. С други думи общото налягане е равно на сумата от парциалните налягания при отделните зареждания.Sev написа:как обясняваш нещата тогава?или са сипали газ или не са?щом количеството е ОК, няма как ако всичко друго е било наред колата да не иска да работи на газ
Коментар
-
Нещо не се разбираме. Няма нищо в изпарителя, което да възпрепятства преминаването на газта. Налягането в бутилката ако приемем, че температурата е константа, ще се запази сравнително еднакво, през целия период на изчерпване. Но накрая ще пада лавинообразно. Тогава, за да не изпада водача на превозното средство в конфузни и опасни ситуации, се следи освен самото налягане на рейката и скоростта с която пада. Казах вече, че колата на празен ход работи. При потегляне минава на бензин при налични 15л в бутилката. Това означава едно единствено нещо - липса на дебит А дебит може да бъде осигурен само и единствено от налягането в бутилката. 1бар пак ще държи пропан-бутана течен, но няма да осигури дебит. Това е цялата работа. Същата тази бутилка, като я оставиш да я напече слънцето, колата ще пали и ще върви на газ като за световно
И въпроса не опира до качеството на газта. Защото след добавяне на 1л от друга газостанция но с високо налягане, се изчерпиха всичките 16л, според консумацията на автомобила. Това е положението. Още едни газаджии го потвърдиха - налягането при зареждане има значение, особенно зимата.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Значи като помпаме една гума с компресор на 3бара в гумата не вкарваме наляганеSev написа:налягането на газта в бутилката зависи единствено от околната температурапри зареждането не се "вкарва" налягане в бутилкатаDanchojn написа:В съд който съдържа вече газ с някакво налягане, се добавят нови порции от същия или друг газ, общото налягане нараства и е пропорционално на сумарната концентрация. С други думи общото налягане е равно на сумата от парциалните налягания при отделните зареждания.Sev написа:как обясняваш нещата тогава?или са сипали газ или не са?щом количеството е ОК, няма как ако всичко друго е било наред колата да не иска да работи на газ
Добре че не ги пълним гумите с течност, никога няма да ги пръснем
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Мисля че sev иска да каже че при зареждане се вкарва само количество газ под определено налягане, в същото време празния обем в бутилката се свива и налягането му расте, та затова на мисля че е от значение с какво налягане ще вкараш газта в бутилката, от него зависи само колко ще се свиее празния обем в нея при пълненето. Консумацията на мотора на изпарена газ не е толкова голяма че дебита на течна газ подаван с 1 атм. да не може да го захрани. Да направим една проста сметка, ако в бутилката има 10 литра газ а една кола която се движи с 100км в час и 3000об/м. ги изразсходи тея 10 литра за 1 час, което е 10 на 100 то това значи че тея 10 литра преминават през тръбата за 1 час време, сами може да си направите сметка що за нисък дебит е това за да изтекат 10 литра за 1 час, дори и под 0,3атм са достатъчни за да избутат тва количество газ от бутилката на вън за 1 час. Така че още не сме стигнали в спора до истината
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Само, че при тръгване харчиш поне 25/100 в случая 2.4л двг харчи поне 35/100. Датчика за налягане сработва защото дебита е ограничен и налягането пада бързо.Едно обикновено АГУ, като почне да му свършва газта и налягането падне, ако не е автоматично, толкова тромаво става, че на баира си гасне. Нали така. Същото е и тук, само дето ГИ не позволява да ти угасне на баира и минава на бензин.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Винаги карам пълно-празно и такова нещо никога не съм видял. Като свърши газта последният 1 км върви само на ниски обороти и после просто изгасва. Преди този последен 1 километър всичко си е екстра.Danchojn написа:Едно обикновено АГУ, като почне да му свършва газта и налягането падне, ако не е автоматично, толкова тромаво става, че на баира си гасне. Нали така.
Коментар
-
Ами аз какво различно казах. Сам казваш, върви само на ниски обороти! А настъпи го де! Нищо няма да се получи. Ако му галиш газта ще върви едва едва. Ето какво написах по-горе:Налягането в бутилката ако приемем, че температурата е константа, ще се запази сравнително еднакво, през целия период на изчерпване. Но накрая ще пада лавинообразно.Мисля се покрива с твоето мнение. Но в бутилката пак остават 2-3л газ, НО НЯМА НАЛЯГАНЕ. Незнам какво нелогично има.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Това е само последния километър. Като се настъпи сякаш и биеш спирачка. Колегите с АГУ много добре знаят как е.Ми незнам дали остават 2-3л, сигурно остава все нещо, но май и толкова няма, защото като изгасне окончателно на газ при мен 40л бутилка се пълни с 32-33л газ, точно колкото събра и като я напълних чисто новичка първият път.
Коментар
-
Аааа 2-3 литра не остават, може да останат ако е денивелирана бутилката или е некои 100 литров гюм, освен ако сондата не е по високо за да не ги засмучи, помня като сменяха моята бутилка гаранционно че беше спукана, ме бяха накарали да изразсходя газта до краи, след тва момчето като извади сондата на дъното имаше не повече от 100 грама, която се изпари бързи бързо. Хубууу да кажем че в една бутилка има 2 литра газ и 5 атмосфери, ако в нея долеем 2 литра газ с 2 атмосфери или 2 литра газ с 15 атмосфери ква е разликата, никаква, налягането в бутилката ще се увеличи само заради долятия обем а не заради налягането с което е долята, така че пак не вярвам че тва е причината
Това е когато говрим за доливане. Ако говорим за пълнене до горе тогава е ясно че налягането играе роля, но в случаи я спорим че доливка на малко газ от друга газстанция с високо налягане оправя проблема, е не мога се съглася
Аи да кажем че тая малка част се окаже ключова за да се прехвърли някъв праг и газовата да заработи, но тоя литър свършва за 10 км и кво после не би ли трябвало колата пак да мине на бензин и тея 15 литра вътре пак да си хартиса, от къде се взима тогава налягането за тея 15 литра в бутилката че да ги изгори до краи
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Приемам го това. Никой незнае колко остава.Slavi_Lancia написа:Аааа 2-3 литра не остават,ЦъSlavi_Lancia написа:Хубууу да кажем че в една бутилка има 2 литра газ и 5 атмосфери, ако в нея долеем 2 литра газ с 2 атмосфери или 2 литра газ с 15 атмосфери ква е разликата, никаква, налягането в бутилката ще се увеличи само заради долятия обем
Ако се опиташ да вкараш газ с 2атм налягане в бутилка с 5атм - няма да стане. Но ако на бутилка заредена с 5атм добавиш газ с 15атм, ако ще и 100мл газ да прибавиш, налягането вътре ще стане 15атм, дори повече. Това е положението
После по време на експлоатация то остава константа ако температурата е константа.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
rotdot
Вече ... 60 70 хиляди на газ и такова чудо не съм виждал. Винаги карам докато свърши газта докрай и даже и последните 10 метра няма проблеми. Като вземе да свършва започва да пищи, ако не превключа на бензин продължава да си върви и след малко прехлъцва и си минава сама на бензин. Случвало ми се е това и с над 4000 оборота при изпреварване - колата си върви и с последните 200 грама.Danchojn написа:Ами аз какво различно казах. Сам казваш, върви само на ниски обороти! А настъпи го де! Нищо няма да се получи. Ако му галиш газта ще върви едва едва. Ето какво написах по-горе:Налягането в бутилката ако приемем, че температурата е константа, ще се запази сравнително еднакво, през целия период на изчерпване. Но накрая ще пада лавинообразно.Мисля се покрива с твоето мнение. Но в бутилката пак остават 2-3л газ, НО НЯМА НАЛЯГАНЕ. Незнам какво нелогично има.
Коментар
-
Ти с АГУ ли си или ГИ?rotdot написа:Вече ... 60 70 хиляди на газ и такова чудо не съм виждал. Винаги карам докато свърши газта докрай и даже и последните 10 метра няма проблеми. Като вземе да свършва започва да пищи, ако не превключа на бензин продължава да си върви и след малко прехлъцва и си минава сама на бензин. Случвало ми се е това и с над 4000 оборота при изпреварване - колата си върви и с последните 200 грама.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар