Най-добре един Йон за теб, като чета тук какво пишеш... (без лоши чувства, само констатация).П.С.Какъв ти е инжекциона, че съвсем ми се изгуби сред другите писаници? Марка и модел (ако има) ще са повече от достатъчни
Като гледам е добра системата, та не е за пренебрегване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ГИ за Панда 2 4х4
Collapse
X
-
Ако имаш в предвид йонизатор, не благодаря.Synthy написа:Най-добре един Йон за теб, като чета тук какво пишеш... (без лоши чувства, само констатация).Система TOMASETO STAG 300+Synthy написа:П.С.Какъв ти е инжекциона, че съвсем ми се изгуби сред другите писаници? Марка и модел (ако има) ще са повече от достатъчни
Като гледам е добра системата, та не е за пренебрегване.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Избягвай да слагаш блуфорс. Порови се в интернет и виж какви са резултатите след ползване на блуфорс. Много хора изпищяха със заминали инжектори,след употреба на блуфорс. Добавката,която поставят, раздува гумичките на инжекторите и ги прецаква.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
http://www.westovergroup.co.uk/upload/images/ion_1_1253885715.jpgDanchojn написа:Ако имаш в предвид йонизатор, не благодаря.Благодаря!Danchojn написа:Система TOMASETO STAG 300+"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Ако е така и си 100% сигурен да я махам от томболата?dudulia написа:Избягвай да слагаш блуфорс. Порови се в интернет и виж какви са резултатите след ползване на блуфорс. Много хора изпищяха със заминали инжектори,след употреба на блуфорс. Добавката,която поставят, раздува гумичките на инжекторите и ги прецаква.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
http://www.westovergroup.co.uk/uploa...885715.jpgАз какво си помислих, пък то какво било. Не звучи зле но е твърде малък пробега.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Абсолютно точното засичане на разхода на газ наистина е доста трудна задача,затова точно тази разлика е пренебрежителна за мен.Разбирам какво искаш да кажеш за маршрута и стила на шофиране,но освен ако не караш само вечер то всеки ден е различен,при всяко зареждане не се знае дали си заредил точно толкова,колкото си платил и още много дребни субективни фактори,които могат да доведат до такава разлика в разхода.Полезно е да споделиш опит определено,но за съжаление не се знае качеството на газта какво ще е следващата "партида".Отказал съм се да се вманиачавам в това специално.По миналото лято усетих,че като зареждам от ОМВ вместо Лукоил или Шел ми спадна доста разхода от около 12 градско до 10-10,5 и бях много доволен.След около месец,два,се покачи рязко с около 2-3 литра.Е тогава смених веригата.От тогава този разход рядко постигам,явно за кратък период са зареждали по-добра газ и дотам...Съветът ми е,след като установиш с коя газ ти харесва как върви колата да си я караш и да си свиркаш.Не се вманиачаваи и не я мисли толкова
Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Малко нова информация.Може и да не е похарчила газта до края колата, защото както казах мина на бензин, без да е светнала червена лампа. Това означава, че има течен пропан-бутан вътре. Но няма налягане или налягането е под критичната точка - например 0.9-1 бар. Т.е. не съм изгорил заредения пропан-бутан, до край, просто налягането е станало ниско. Понеже на бутилката обема е константа, то температурата влияе на налягането вътре. И ако приемем, че температурата е също константа, а тя е горе долу така в случая, налягането в бутилката няма ли да зависи от първоначалното при зареждане? Аз мисля, че зависи. Т.е. ако приемем температурата и обема за постоянни величини имаме:1. Зареждам от колонка с 10бара и на края в резервоара ще останат да кажем 2л газ.2. Зареждам от колонка с 5 бара и накрая в резервоара ще останат примерно 4л газ които няма да усвоя, поради липса на налягане. Освен това пропан-бутана трябва да се изпарява в изпарителя. В бутилката според мен не се изпарява, защото и минимално налягане ще го държи течен газа. Просто в зависимост от температурата се разширява и свива, но не се изпарява. След това звъннах и на хората в сервиза - казаха че оптимума на заряд е 10бара и да не зареждам там където е под 7бара. Подвърдиха, че щом не е светнала червена лампа, то има газ но не и налягане.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Не виждам логика в това изказване. Газта се изпарява и ще я изразходваш. Друг е въпроса,че ако си заредил лятна газ, когато е много студено изпаряването е по-малко и това може да бъде причина за оставане на малко гориво.Danchojn написа:Малко нова информация.Може и да не е похарчила газта до края колата, защото както казах мина на бензин, без да е светнала червена лампа. Това означава, че има течен пропан-бутан вътре. Но няма налягане или налягането е под критичната точка - например 0.9-1 бар. Т.е. не съм изгорил заредения пропан-бутан, до край, просто налягането е станало ниско. Понеже на бутилката обема е константа, то температурата влияе на налягането вътре. И ако приемем, че температурата е също константа, а тя е горе долу така в случая, налягането в бутилката няма ли да зависи от първоначалното при зареждане? Аз мисля, че зависи. Т.е. ако приемем температурата и обема за постоянни величини имаме:1. Зареждам от колонка с 10бара и на края в резервоара ще останат да кажем 2л газ.2. Зареждам от колонка с 5 бара и накрая в резервоара ще останат примерно 4л газ които няма да усвоя, поради липса на налягане. Освен това пропан-бутана трябва да се изпарява в изпарителя. В бутилката според мен не се изпарява, защото и минимално налягане ще го държи течен газа. Просто в зависимост от температурата се разширява и свива, но не се изпарява. След това звъннах и на хората в сервиза - казаха че оптимума на заряд е 10бара и да не зареждам там където е под 7бара. Подвърдиха, че щом не е светнала червена лампа, то има газ но не и налягане.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Точно това схващане, че газта се изпарява в бутилката е погрешно. Тя се изпарява само в изпарителя. Така трябва да е. В бутилката тя се свива и разширява според температурата, но не се изпарява. Ако се изпаряваше щеше да гърми. Освен това пропан-бутана се държи течен при доста ниски налягания. Дори оставен на атмосверното не се изпарява бързо. Веднага ще дам пример. Бях свидетел как отвориха пълна бутилка с газ пред мен. Изпуснаха внимателно налягането и извадиха сондата - гадта вътре си стоеше като вода. Смениха един уплътнител и върнаха сондата. След това колата на газ не можеше да запали. Думите бяха - Отиди зареди 1литър за да вкараш налягане и ела да запалим. Вчера си говорих по този въпрос надълго и широко и с хората дето поставиха моят ГИ - информацията се потвърди. Просто пропан-бутана в бутилката не се изпарява. Докато имаш налягане което да го бута към изпарителя, ще работи, защото там помпа няма. Падне ли налягането ГИ спира щото ако настъпиш газта и няма да има никой. Извода за мен е да се проверява с какво налягане се зарежда, въпреки че не знаем манометрите колко са точни.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Има толкова много условности при зареждане ,така ,че трудно може да се засече точен разход.В тази тема съм сложил няколко снимки от проверка на газова колонка.Според проверяващите разликата в километрите идва от съотношението пропан/бутан.Карай си на воля и въобще не се притеснявай от литър +/-
Коментар
-
Не ми се спори. Ако този човек не беше заредил 1 литър и няма да запали никога на газ? В пример за това,че газта се изпарява са газовите запалки. Ако газта не се изпаряваше,то тези запалки щяха да спрат да палят,а вътре щеше да си седи течна газ. Друг е въпроса дали се изпарява достатъчно бързо. Преди години отворих бутилка с количество ПБ в нея. Без да доливам газ си я изразходвах след това.Според теб колко литра газ си имал в бутилката,когато си минал на бензин?Danchojn написа:Точно това схващане, че газта се изпарява в бутилката е погрешно. Тя се изпарява само в изпарителя. Така трябва да е. В бутилката тя се свива и разширява според температурата, но не се изпарява. Ако се изпаряваше щеше да гърми. Освен това пропан-бутана се държи течен при доста ниски налягания. Дори оставен на атмосверното не се изпарява бързо. Веднага ще дам пример. Бях свидетел как отвориха пълна бутилка с газ пред мен. Изпуснаха внимателно налягането и извадиха сондата - гадта вътре си стоеше като вода. Смениха един уплътнител и върнаха сондата. След това колата на газ не можеше да запали. Думите бяха - Отиди зареди 1литър за да вкараш налягане и ела да запалим. Вчера си говорих по този въпрос надълго и широко и с хората дето поставиха моят ГИ - информацията се потвърди. Просто пропан-бутана в бутилката не се изпарява. Докато имаш налягане което да го бута към изпарителя, ще работи, защото там помпа няма. Падне ли налягането ГИ спира щото ако настъпиш газта и няма да има никой. Извода за мен е да се проверява с какво налягане се зарежда, въпреки че не знаем манометрите колко са точни.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Да де ама запалката е друга бира - пускаш газта ва атмосферата директно, като при това не я съхраняваш дори и на 1 бар. Не казвам, че отворената бутилка няма да се изпари в атмосферата газта - но в рамките на 15 мин работа нямаше такива признаци. Това бе направено в София газ комерс. Хората като събраха сондата директно ме пратиха да сипя литър газ. Аз пробвах да стартирам преди това - не става. Не е въпроса да спорим или караме а да стигнем заедно до истината. Затова се радвам че коментираме. Не знам дали съм прав 100%, но така ми казват, така прочетох и съм съгласен дотук. Само си помисли ако газта се изпаряваше в бутилката, какво щеше да стане със запалката ти в джоба
Може да не съм се изразил правилно, затова да уточня.- пропан-бутани подложен на слабо налягане явно не се изпарява.- пуснат в атмосферата ще се изпари
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Ам не си прав
газта не се изапрява в бутилката ако няма налягане, достигне ли нужното налягане краи с изпаренията. Отваряш бутилката- няма налягане, газта почва да се изпарява, колко бързо зависи от много неща но не е моменталически. Да речем че газта не се изпарява при налягане Х, отваряш бутилката налягането пада и почва изпарение, затваряш бутилката и изпарението продължава до достигане на налягането Х, за колко време тва ще се случи е отделен въпрос, зависи от фактори като температура обем на бутилката количество газ али бали
Но не е нужно да зареждаш за да запалиш
или да ти вкарат налягане, СГК са те пратили да заредиш за да не чакат 1 час да се върне налягането
Така си мислим аз и си мислим правилно да си мислим
ако някои не е съгласен чакам го на спор
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Абсолютно съм съгласен, че като се затвори бутилката ще продължи някакво изпарение и ще спре след някакво време. НОООООООООООООО.
Ако ГИ спира газа и минава на бензин при 0.9бара да кажем, то газта там някъде е спряла с изпарението си според енциклопедиите. Не че споря, нямам голям опит ама дайте да го разчепкаме тоя въпрос, щото говорих вече с 5 човека с обикновени газови и всички са на моето мнение. Като заредят на колонки с по-ниско налягане не изразходват всичката газ. А при тях нивото го показва стрелкичка, не комп и не може да бъде под въпрос.
Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар