sok1 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Възможно ли е палене на газ при газов инжекцион?
Collapse
X
-
аз успяхS_BANKOV написа:Да и при мен става ама само на топъл двигател или в топлото време. Кой успее в тоя студ на вън да се обади.sok1 написа:При мен се получи. Но го пробвах на загрял двигател.
така ми се налага де изгоря ми бензиновата помпа само дето се налага да поливам датчика за температурата на охладителната течнос в изпарителя щото гада знае че темп. е под минималната за ГАЗ и неще да я пусне за да запаля поливам го с шише вряла вода за да се загрее и после паля (верно тегаво му е ама пали) и цял ден се моля колата да не изтине много чее пак требва вода (ама днес отивам за помпа)
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
А някой има ли идея, Стефанели дали може да се запали така, направо на газ? Говорим за студена кола. За топла може - наглася се да обръща на газ при 0 оборота (т.е. да ги игнорира), като следи само температурата, и ако е загряла колата си пали на газ без никакви ядове. Обаче ако е студена, или е думнала бензиновата помпа, авариен режим има ли?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
мии то върху изпарителя си е само този Иначе вариянта с поливането на го препоръчвам ама ако няма друг начин е краен вариантS_BANKOV написа:като се набие вода по другите датчици кво правим?Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Колега, паленето на газ посредством поливане на изпарителя с вряла вода и на дизел посредством горящ вестник трябва да остане в ерата на жигулките и москвичите. Най малкото от любов към колата ниКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Би ли се аргументирал?Лесен начин да излъжеш компа е слагането на подходящо съпротивление, вместо датчика за температура.S_BANKOV написа:Колега, паленето на газ посредством поливане на изпарителя с вряла вода и на дизел посредством горящ вестник трябва да остане в ерата на жигулките и москвичите. Най малкото от любов към колата ниПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Moqta неще да пали, обаче кат е топла ако я оставя на контакт след 10 тина секунди изпиуква и минава на газ врътнах ключа и запали на газ, та така, ако някъде стане нещо с бензина ша се надлъгваме с температурния датчик
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Лъженето на компютри и датчици не типично българско ноу-хау. Странно обаче защо в инструкциите на производителите на АГУ и по специално на ГИ никаде не пише че ако не ви работи бензиновата помпа или нямате бензин при - 10 градуса може да стартирате автомобила посредством поливане на изпарителя чрез чайник с гореща вода. Не би ли следвало поне на тези уредби произведени за българския пазар да бъде допълнено упътването за експлоатация.И нали идеята на тези датчици е точно да регулират и спомагат за коректната работа на уредбата и автомобила.muns61 написа:Би ли се аргументирал?Лесен начин да излъжеш компа е слагането на подходящо съпротивление, вместо датчика за температура.S_BANKOV написа:Колега, паленето на газ посредством поливане на изпарителя с вряла вода и на дизел посредством горящ вестник трябва да остане в ерата на жигулките и москвичите. Най малкото от любов към колата ниКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Заливането с вода с нищо не нарушава по-нататъшната работа на уредбата (освен първите 2-3 минути, докато загрее колата). Слагането на съпротивления обаче го прави."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Другият начин е като направите мост между синьото и червеното кабелчета на бутона.При мен с AG Zenith като на Краси не щеше със задържане на бутона.Сега на метановата няма начин, освен с кабелчетата, нямам положение "само газ" - това на Капата.На Бравото имам 3 положения - автоматик, (пали на бензин и на обороти прехвърля на метан), само метан (пали си на метан), и само бензин.Най-често ми се е налагало, като ми свърши бензина... дано не се налага вече.
Коментар
-
Има хора дето минават на дизел само щото го намират на много ’привлекателна’ цена, така да се каже. Голям смях пада с един комшия в бг дето му замръзва дизела на -5 още и сутрин зимата редовно си я процедира така с вестика и има туба нормален дизел, ама само за в краен случайS_BANKOV написа:Колега, паленето на газ посредством поливане на изпарителя с вряла вода и на дизел посредством горящ вестник трябва да остане в ерата на жигулките и москвичите. Най малкото от любов към колата ни
Даже ток му дадах веднъж преди да го разбера.
Коментар
-
Ако найстина си мислите че е нормално да се пали директно на газ при тези температури мисля че нещо куца, а и що му викат тогава Авариено палене, и още нещо повечето ГИ помнят колко пъти си палил принудително на газ и при достигане на определена бройка ходиш на диагноситкапри ФОБОС е 15пъти.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Mи щото като идеш на диагностика, все ще намерят как да ти вземат парите!Като ми говориш кое било нормално, що слагаш газ? Производителят на колата не е предвидил това гориво.Я пак да чуя, защо не бива да се пали на газ директно, като не замръзва изпарителя?S_BANKOV написа:Ако найстина си мислите че е нормално да се пали директно на газ при тези температури мисля че нещо куца, а и що му викат тогава Авариено палене, и още нещо повечето ГИ помнят колко пъти си палил принудително на газ и при достигане на определена бройка ходиш на диагноситкапри ФОБОС е 15пъти.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Тука не става въпрос да си палим колите на газ щото ни е кеф , става дума ако нещо се случи с бензина що да не се възползваме от големия + на газовата че имаме втора горивна система и да запалим на нея да се преберем. Даи ся щото на датчика му било студено или на изпарителя щяло да му стане лошо аз да седа да мръзна някъде на балкана да се чудя как да се прибера ама да не я запаля на газ, не ще я запаля на газ ми цялата ще я запаля ако не запали. Е за тва си говорим, а не да тръгна сутринта за работа и да я паля на газ щото ми е кефнало. Така че стига с тва Българите сме такива, Българите сме онакива, много сме си хубави , ако тъпия италянец не се е стил да сложи такава авариина функция аз ли да страдам заради неговия къс мозъкS_BANKOV написа:Ако найстина си мислите че е нормално да се пали директно на газ при тези температури мисля че нещо куца, а и що му викат тогава Авариено палене, и още нещо повечето ГИ помнят колко пъти си палил принудително на газ и при достигане на определена бройка ходиш на диагноситкапри ФОБОС е 15пъти.
Верно е че може да се злоупотреби с нея но си има много начини това да се избегне
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар