Я виж какво си имаме тука. Държите се сякаш сте само вие на тоя свят и друго мнение не търпите. Този форум е за всички и сега ти ми кажи господин u_bo, какво от правилата на форума наруших, та да ми пишеш глупости и то като какъв. Като ти гледам постовете си чешеш езика само. Разбирачи..., като знаеш нещо го сподели, какво се правите на голямата работа. Този форум е за това, да си помагаме при проблем, а не да се правите на ощипани госпожици.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
поставяне на обикновена газова уредба на браво 1.6
Collapse
X
-
така.малко да охладим страстите.днес направих следното.карах около 80км градско.колата нито веднъж не промени оборотите.и за опит я сръчках 5-6 пъти да към 7000 об/мин и започна да го прави пак докато не я загасих за 10 мин.след това пак започна да седи както трябва на 700 об.странна работа
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
u_bo
дреме ми на ....... за правилата.не ми харесва тона и възпитанието ти, затова не бих споделил с тебЕдин съвет за всички форумни разбирачи - ако искате да получите коректна информация се научете да питате любезно, като менalkatraz21 написа:Я виж какво си имаме тука. Държите се сякаш сте само вие на тоя свят и друго мнение не търпите. Този форум е за всички и сега ти ми кажи господин u_bo, какво от правилата на форума наруших, та да ми пишеш глупости и то като какъв. Като ти гледам постовете си чешеш езика само. Разбирачи..., като знаеш нещо го сподели, какво се правите на голямата работа. Този форум е за това, да си помагаме при проблем, а не да се правите на ощипани госпожици.
... и някои други хора от тази тема, те получиха търсената информация.
а ти получи ли я ?
Коментар
-
Твоята няма проблеми щото сигурно е направена както трябва, с емулатори и салтанати, но колегата не пожела да чуе за емулатори въпреки че няколко колеги му споменаха за необходимостта им. А ако твоята наистина няма проблеми без емулатори верваи ми твоя комп наистина са го правили марсианци. Това за Ф49 не си го измислям аз или колегите, това си го призна италянец от завода на Фиат дошъл в бг да демонстрира нова станция за диагностика. Колегата doofiat (по спомен маи така беше) си беше уредил диагностика на бравата на тая нова станция със същите проблеми след монтаж на газ. Нека не ти споменавам какви са били думите на италянеца след като е погледнал Ф49alkatraz21 написа:Е, и аз съм в тоя клуб, и какво от това? Стига давай мнение колега за неща, които ги знаеш на теория и четеш по форумите! Гледай си хондата и остави фиатаджиите на мира. Приказките за адаптация на автомобилите са въздух под налягане. До сега причините, автомобилите да не работят на газ е някаква неизправна част-реле, датчик, нагоряла клема, свещи, лоша настройка от "майстори" и други такива. Какво сте се хванали за тоя F 49. Моя е същият и нямам абсолютно НИКАКВИ проблеми. Да не са го правили марсианци, а? .Slavi_Lancia написа:Аха прави го и на бензин, ами добре дошъл в клуба на F49
ще видиш още на колко неща е способна
Вервай ми не е стъпков мотор, задават се проблеми с адаптацията ама кат не слушаш така е.
дори тои призна какво недоразумение е тоя комп та ти си тръгнал да ми го хвалиш. Информацията която съм натрупал за разлика от тебе не е от четене на форуми!!!А тук подхождам иронично към проблема щото колегата хем търси помощ хем като му се даде съвет се отнася с насмешка и си прави каквото си иска, аз съм малко по тъп и упорит и за разлика от другите колеги продължавам да следя темата, която няма да свърши на 7 ма страница
А ако наистина искаш да си оправиш проблема с фиата -купи си хонда
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Ех Слави, Слави. Ти май нищо не си разбрал. Колегата си прави колата САМ. Експериментира, пита, пробва, прави си изводи, само той си знае бюджета и какво може да отдели за ремонти. Адмирирам тези негови усилия. Ако искаш да му помогнеш и да покажеш, че си капацитет му кажи: -Колега за това, което си намислил, трябва това и това да направиш стъпка по стъпка и му обясни защо трябва да е така. Колегата има нужда от това, понеже кара фиат , а не хонда. Между другото хондите са ми любимата марка мотоциклети, тези японци са голяма работа. Да ти споделя нещо лично, на моята Марея всичко си е наред...за сега, пък и да се повреди нещо, ще го ремонтирам. В живота всичко направено от човека в даден момент се поврежда и има нужда от ремонт...може би само притежателите на автомобили хонда нямат такива проблеми, но за това мое предположение оставям отговора на теб. P. S. Пише се ИТАЛИАНЕЦ, а не италянец-не ми се сърди, но ми прави впечатление всичко свързано с марката ФИАТ...май италианците са основателите й...или пък може да са някои японци от италиански произход. Моля те, помогни на колегата. Нищо лично.
Коментар
-
Колега ти сякаш не си чел цялата тема, ако си я чел ти прави впечатление че се опитахме да помогнем на колегата или по точно да му спестим неприятности, и да не се налага и тои да открива топлата вода като нас. Вярно сам си я слага евала така ще елиминира поразиите които маистори гъзари ще му направят по колата. Не му вярвах само че ще смени така безпроблемно колектора но ето смени го. Но сега ще му почнат проблеми с компа, трябва му един единствен читав емулатор и може би ще се размине с тях, това се опитахме да обясним всички които сме брали ядове с тоя ком, и само с това можем да му помогнем, никои които първоначално е имал проблеми с тоя комп не е успял да ги разреши включително и аз. Този комп с ГИ създава повече проблеми от колкото с обикновена, за това и го насочихме към емулатор. Друго не можем да направи, както споменах ние също не можахме да се справим с тоя ком или се справихме частично. Тои има шанска с обикновена АГу да намери златната среда но без емулатор не мисля че ще се размине. Ти какво имаш накачено по газовата ? Ти също можеш да му помогнеш като кажеш какви "екстри" имаш по газовата.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Слави, моята кола е с такъв комп и ГИ. От март месец до сега нямам никакви проблеми. За това ми става интересно как този F 49 прави поразии всякакви и то при фиати с монтиран ГИ. На какво да вярвам ми кажи, като колата си работи перфектно. На колегата съвет до сега не съм дал, тъй като той се е насочил в друга насока т. е. иска да си направи всичко сам и с минимални средства пък и познанията ми за тези неща са на теоритик. Ще дам акъл за нещо, което съм пробвал и направил сам. Така мисля аз. За това не мога да се съглася с нещо, което го ползвам и си работи да ми казват, че е кофти. Повтарям се сигурно, но пак казвам: ако нещо се повреди ще го оправям, като му "дойде времето". Хайде да не занимаваме колегите с нашият спор, че сигурно им писна. Ако си се почуствал обиден, извинявай. Не съм го направил с лоши чувства. Живота е толкова сложен и труден, че да си го усложняваме допълнително, не си струва. Поздрави.
Коментар
-
ок.казваш проблем с тоя комп.моля те кажи конкретно какво може да стане по нататък.от раз ще спре да работи или празния ход ще е на 4500 об/мин.ще ми харчи газ по 20 на сто или ще прекъсва на бензин.какво.минах за 2 дена 200 километра градско.знам че са нищо но не видях никакъв проблем.дори съм изненадан колко добре се държи мотора.само когато я вкарам в обороти мени празния ход но както и по горе съм написъл това ми го прави откакто съм закупил колата(2.5г)и с оригиналния колектор.аз не се отказвам и продължавам да карам така както е в момента.ако стане нещо НЕЧУВАНО до момента с този прочут мотор вие ще научите първи както е било и до сега.нека пак да благодаря на всички за съветите по тематаSlavi_Lancia написа:Колега ти сякаш не си чел цялата тема, ако си я чел ти прави впечатление че се опитахме да помогнем на колегата или по точно да му спестим неприятности, и да не се налага и тои да открива топлата вода като нас. Вярно сам си я слага евала така ще елиминира поразиите които маистори гъзари ще му направят по колата. Не му вярвах само че ще смени така безпроблемно колектора но ето смени го. Но сега ще му почнат проблеми с компа, трябва му един единствен читав емулатор и може би ще се размине с тях, това се опитахме да обясним всички които сме брали ядове с тоя ком, и само с това можем да му помогнем, никои които първоначално е имал проблеми с тоя комп не е успял да ги разреши включително и аз. Този комп с ГИ създава повече проблеми от колкото с обикновена, за това и го насочихме към емулатор. Друго не можем да направи, както споменах ние също не можахме да се справим с тоя ком или се справихме частично. Тои има шанска с обикновена АГу да намери златната среда но без емулатор не мисля че ще се размине. Ти какво имаш накачено по газовата ? Ти също можеш да му помогнеш като кажеш какви "екстри" имаш по газовата.
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Теоретично, при рязко ускоряване или спиране инерционната сила действа на мембраната. Като прочетох, че я караш на 7000 об., веднага ми хрумна, че от това може да ти обогатява/обеднява сместа. Ако е монтиран по посока на движението, този проблем го няма. Честно казано, не ми се е случвало, и не знам дали реално това създава проблеми, но съм го чувал от няколко места, и ти давам насока за размисъл, но предположението, че тръбичката не стига до дъното на бутилката, и засмуква изпарения, ми звучи по-логично.
Коментар
-
Проблема е че компа е самоадаптивен винаги гони максимално добри резултати при изгаряне на сместа, може да го "научиш" да се държи агресивно а също така да биде и икономичен зависи от това как си караш колата в известен период от време. Този комп дава невероятен нисък разход на бензин когато всичко е ок, не веднъж а и не само аз съм засичал разход от 5.7 извън града с 3 ма човека и багаж (говоря за поне 4 засечки с резервоар пълен до гърловината да видя бензина) Когато се монтира ГИ и то не се настрои както хората, не се пипне където трябва а се мине само с една проста самоадаптация на Ги вероятноста нещата да паснат не са много големи, неправилно подбран размер дюзи или неправилно налягане в реиката също води до омазване на компа. След като колата заработи на газ а тои това няма от къде д аго знае отчита показанията на лмабдата и вижда примерно че сместа е богата съответно коригира времената на бензиновите дюзи които пък в случая с ГИ командват газовите и успява да докара желаните от него параметри и колата си върви на газ та фърка. Когато обаче я обърнеш на бензин нещата вечен не са толкова розови тези времена вече не отговарят на добрата горивна смес, колата пали трудно забива нос и подобни. Решението е да я покараш по дълго на бензин за да се научи но обърнеш ли на газ пак се омазва. Аз лично съм го изпитал на гърба си как кола която върви отлично на бензин сутринта след монтаж на ги за 30км се скапва тотално на бензин нито пали нито върви. След резет на адаптацията същата става като нова. От там направо в София за реглаж на Ги момчето го направи както трябва и с дюзи каквито трябва и колата наистина нямаше проблем близо година, си палеше и вървеше и на газ и на бензин докато един ден не сдуха гарнитура на глава от нещо сиsuperfiata написа:ок.казваш проблем с тоя комп.моля те кажи конкретно какво може да стане по нататък........Slavi_Lancia написа:Колега ти сякаш не си чел цялата тема,.
типично по фиятски
От там на после кво и стана пак не палеше но беше ме ядосала достатъчно за да я продам на момента. Така до тук ставаше дума за ГИ, и да не забравяме че нещата с него могат да бъдат и розови но всичко е в ръцете на маистора газар които ще я настрои . За обикновена АГУ нещата стоят далеч по прости и елементарни, при нея компа няма как да се "обърка" ако има подходящия емулатор тои така емулира сондата че подава на компа винаги коректна стоиност и съответно същия не понечва да прави някви промени. От там и колата си върви и на газ и на бензин без проблем, това е единственото условие за обикновената АГУ читав емулатор и си свиркаш. Не знам но колегата тряя да си погледне компа ф49 ли е, тва да му прекъснеш дюзите и да не ти светне чека на таблото не знам що за чудо е.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар